Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka saat miehen päällä ratsastaessa

Vierailija
06.03.2012 |

kerrotko ielä tarkalleen missä asennossa olet? Istutko vai makaatko miehen päällä? Eikö klitta olenkaan kosketa miehen häpyluuta?

Entä käytätkö lihaksia, jännitätkö reisiä tms? Haluaisin kovasti oppia tuon kun se kuulostaa niin helpolta sinulle!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puristelen sisäisiä lihaksiani (löydän lihakseni, vaikken käytäkään kuulia tai muitakaan). Ennen penetraatiota on tietysti pitkät esileikit siihen asteeseen, että "komennan" miehen sisääni eli siis ko. asennossa asetan itseni mieheni päälle.Vaihtelen asentoa siten, että kyrpä tuntuu sisälläni oikeassa kulmassa, mieluiten etuosassa. Liikuttelen itseäni hitaasti ja nopeutan sitten tahtia ja lopulta en enää hallitse tilannetta, vaan tulee räjähtävä orgasmi, joka kuuluu ja näkyy.

Klitorikseen ei ainakaan minun kohdalla saa koskea tuossa asennossa, joskus mies tarjosi sormiaan klitalle, mutta se ei tuntunut hyvältä, toisin kuin muissa asennoissa. En tiedä, miksi näin on. Ehkä painetta on sisällä niin paljon, ettei enää kestä klitoriksen ärsyttelyä.

Tässä muutama vinkki auttaa orgasmin tuloa ratsailla:

-mies hyväilee nännejä melko voimakkaasti, sively ärsyttää

-mies pitää lantiostani kiinni ja liikuttelee minua rytmikkäästi

-kun makaan miehen päällä, mies tuo lantiotaan minua kohti

-yksi tärkeä juttu on se, kun mies ehdottaa tätä asentoa ja haluaa nähdä minun nauttivan

-voin vapaasti nousta välillä pois miehen päältä ja antaa miehelle oraalista hyvää, jos alan saada liian nopeasti

-uusi orgasmi heti perään on mahdollista, jos mies ei vielä ole saanut. Tämä toinen on vielä voimakkaampi

-ratsailla ollessani saamme usein yhtaikaa

Ap, nyt vaan kokeilemaan. Toivottavasti oli jotain apuja.

Vierailija
2/10 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mä voisin saada orkun ilman klitan ärsytystä!

Mieheni kanssa aina harrastettiin tässä asennossa,juurikin eilen katselin hänen isoa,sinisenä sykkivää kaluaan,kun sitä mulle vilautteli tuossa,et mitähän jos sitä toosi pitkästä aikaa istuisi sen päälle..!Harmi vaan,kun lapsi oli tässä kotona koko päivän..ei olis ollu hetkeä oikein...

Tää on ihan mun lemppariasentoja:) Tykkään kovasti!

Vierailija
4/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kapuan hänen päälleen ja asettelen hitaan ärsyttävästi hänet sisääni. Voin olla varma orgasmin saamisesta ja riehaannun täysin, kun mieskin nauttii ja saa. Uuh..kunhan se tulee kotiin, niin ehdotan kunnon settiä.

Vierailija
5/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puristelen sisäisiä lihaksiani (löydän lihakseni, vaikken käytäkään kuulia tai muitakaan). Ennen penetraatiota on tietysti pitkät esileikit siihen asteeseen, että "komennan" miehen sisääni eli siis ko. asennossa asetan itseni mieheni päälle.Vaihtelen asentoa siten, että kyrpä tuntuu sisälläni oikeassa kulmassa, mieluiten etuosassa. Liikuttelen itseäni hitaasti ja nopeutan sitten tahtia ja lopulta en enää hallitse tilannetta, vaan tulee räjähtävä orgasmi, joka kuuluu ja näkyy.

Klitorikseen ei ainakaan minun kohdalla saa koskea tuossa asennossa, joskus mies tarjosi sormiaan klitalle, mutta se ei tuntunut hyvältä, toisin kuin muissa asennoissa. En tiedä, miksi näin on. Ehkä painetta on sisällä niin paljon, ettei enää kestä klitoriksen ärsyttelyä.

-yksi tärkeä juttu on se, kun mies ehdottaa tätä asentoa ja haluaa nähdä minun nauttivan

-voin vapaasti nousta välillä pois miehen päältä ja antaa miehelle oraalista hyvää, jos alan saada liian nopeasti

-uusi orgasmi heti perään on mahdollista, jos mies ei vielä ole saanut. Tämä toinen on vielä voimakkaampi

Kyllä se on kummallekkin suhteessa nautittavaa tuo naisen ratsastus. Minä nautin siitä kun nainen on sisälläni, ja saan leipoa hänen rintojaan ja nipistellä hänen nännejään. Nainen taas nauttii ratsastuksesta kun saa määrätä tahdin ja hieroa klitorista minuun. Mekin saamme orgasmit kutakuinkin samaan aikaan.

Vierailija
6/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on mun mieliasentojani ja nykyinen miehenikin siitä kanssani kovasti pitää (ei ole aikaisemmin oikein siitä välittänyt). Istun mieheni päällä niin että polvet ovat alustassa ja nojaudun käsieni varassa miehen päälle tai istun ihan suorana päällä. Eteenpäin kumartuessa nautin siitä kun suutelemme ja kaikista parasta on se kun liikutan itseäni niin että mieheni kulli tulee liki ulos pillustani, terska siis liikkuu ihan "pillunsuull" asti, sisälle ja ulos. Pitkiä vetoja ja samaan aikaan mieheni imee rintojani ja nännejäni. Kun mun orgasmi alkaa lähestyä niin mies tarttuu hiuksistani kiinni ja silloin se tulee! Saatan saada ratsastessani 2-3 orgasmia ihan peräkkäin, mieheni ei tässä asennossa laukea mutta nauttii kovasti. Usein myös istun suorana kalun päällä ja liikutan itseäni pienillä, pyörivillä liikkeillä ja/tai puristelen lantiopohjanlihaksillani. Klitorikselle en halua sormetusta vaan se saa osansa siinä vaiheessa kun kumarrun alas kohti miestäni. Ja kyllähän mies mieluusti tarttuu lantiooni, liikuttaa minua ja työntelee sisääni alhaalta. Näitä eri liikkeitä ja asentoja vaihdellaan, minä saan orgasmeja ja sitten vaihdetaan niin että mies pääsee panemaan minua takaapäin ja silloin tullaan molemmat =)

Vierailija
7/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lisäyksenä että miehestäni tuossa on kaikista kiihottavinta se kun kiipeän hänen päällensä sanomatta mitään, painan kullin sisääni ja alan ratsastamaan. Jos jotain sanon, niin ilmoitan että "nyt mä tulen sun päälle ja panen sua", en koskaan kysele saanko tai voinko. Useasti teen tämän aamulla, hän saattaa olla mukamas vielä osaksi unessa kun päällensä kapuan, mutta kylläpäs siinä herää ;)

Vierailija
8/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä nautin siitä kun nainen on sisälläni, ja saan leipoa hänen rintojaan ja nipistellä hänen nännejään. Nainen taas nauttii ratsastuksesta kun saa määrätä tahdin ja hieroa klitorista minuun. Mekin saamme orgasmit kutakuinkin samaan aikaan."

Vierailija
9/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä. Tai ainakin olen olettanut saavan;)

Vierailija
10/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä. Tai ainakin olen olettanut saavan;)

Saan jos haluan, mutta pystyn pidättelemäänkin jos huvittaa jatkaa vielä muissa asennoissa. Erityisen lämmin muisto tulemisesta on parin viikon takaa, kun saatiin kullan kanssa täsmälleen samaan aikaan. Häneltä joka ei yleensä paljoa sängyssä ääntele, pääsi oikein spontaani ulina :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi