Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työskentelen sellaisessa paikassa, jossa kuolee ihmisiä ja

Vierailija
14.09.2014 |

olen tavannut kuolemankeijun useamman kerran. Uskomatonta, mutta huoneessa (eri huoneita joka kerta), jonka nurkassa välkehtii, kuolee joku pian.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Näkeekö kuoleva enkelin, Jeesuksen, kuolleen omaisen vai saatanan? Miten reagoi siihen?

Vierailija
2/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:25"]

Kerro lisää. Näkeekö kuoleva enkelin, Jeesuksen, kuolleen omaisen vai saatanan? Miten reagoi siihen?

[/quote]Vainajat eivät ole olleet tajuissaan ennen kuolemaansa. Minä näen siis näitä kuoleman sanansaattajia. Keijuiksi ajattelen välkehdinnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin työskentelen tuollaisessa paikassa, mitään keijuja en ole koskaan tavannut, mutta ikkunan tapaan avata kuoleman jälkeen, että pääsee sielu lentoon. (Pääsis kai se seinienkin läpi, mutta mulla vaan tuollainen tapa´. )

Vierailija
4/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaaloissa yleisestikin tapana avata ikkuna kuoleman jälkeen? Kaunis ele, vaikkei uskoisikaan mihinkään.

Vierailija
5/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin siinä sairaalassa, jossa mieheni kuoli.

Vierailija
6/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avataan ettei tuu kalman hajya ja pysyy huone viileenä

Vierailija
7/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hoitaja ja myös hän on kertonut, että avaa ikkunan kun potilas on menehtynyt. Ja olen ymmärtänyt että niin tekee moni muukin hoitsu.

Vierailija
8/8 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kysyn täällä, kun joku varmaan tietää. Jonkun aikaa sitten jossakin ketjussa puhui "kuolleiden laittamisesta" - mitä se käytännössä tarkoittaa?