Työskentelen sellaisessa paikassa, jossa kuolee ihmisiä ja
olen tavannut kuolemankeijun useamman kerran. Uskomatonta, mutta huoneessa (eri huoneita joka kerta), jonka nurkassa välkehtii, kuolee joku pian.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:25"]
Kerro lisää. Näkeekö kuoleva enkelin, Jeesuksen, kuolleen omaisen vai saatanan? Miten reagoi siihen?
[/quote]Vainajat eivät ole olleet tajuissaan ennen kuolemaansa. Minä näen siis näitä kuoleman sanansaattajia. Keijuiksi ajattelen välkehdinnästä.
Minäkin työskentelen tuollaisessa paikassa, mitään keijuja en ole koskaan tavannut, mutta ikkunan tapaan avata kuoleman jälkeen, että pääsee sielu lentoon. (Pääsis kai se seinienkin läpi, mutta mulla vaan tuollainen tapa´. )
Onko sairaaloissa yleisestikin tapana avata ikkuna kuoleman jälkeen? Kaunis ele, vaikkei uskoisikaan mihinkään.
Oli ainakin siinä sairaalassa, jossa mieheni kuoli.
Se avataan ettei tuu kalman hajya ja pysyy huone viileenä
Äitini on hoitaja ja myös hän on kertonut, että avaa ikkunan kun potilas on menehtynyt. Ja olen ymmärtänyt että niin tekee moni muukin hoitsu.
No nyt kysyn täällä, kun joku varmaan tietää. Jonkun aikaa sitten jossakin ketjussa puhui "kuolleiden laittamisesta" - mitä se käytännössä tarkoittaa?
Kerro lisää. Näkeekö kuoleva enkelin, Jeesuksen, kuolleen omaisen vai saatanan? Miten reagoi siihen?