Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkapäässä tuntunut piatoskohta jo kolme viikkoa, nyt kipeytyy välillä aika kipeäksi, ruoka ei maistu, vatsa sekaisin(toisella viikolla olin 3 PV saikulla)

Vierailija
19.08.2021 |

Onko muilla ollut pitkäaikaista huonovointisuutta tai muita oireita?
Näin ketjun täällä mutta en ehtinyt vastata enkä löydä sitä. Itsellä käsi tänään kipeytyi jo niin paljon etten voi ajaa autolla. Toinen rokote heinäkuun puolivälissä. Toisella viikolla rokotuksen jälkeen siis jouduin saikulle, oksensin ja ripuloin. Olo edelleen yhtä pas*ja kun totta puhutaan.
Olen nuori isä niin ketään en viitsi tällä edes oikein huolestuttaa, sanon vaan että huonovointisuutta mutta oikeasti ajattelen että jos en kohta toivu niin kuolen tähän.
Nytkin tuollaista ihmeellistä pistelevää mahakipua ja ihan lirulla vatsa ja tuossa olkapäässä melko syvältä tuntuva kipu piikityskohdassa.
Olen iloinen ja positiivinen ollut aina mutta nyt ymmärrän miltä masennus tuntuu, olen tosi sairas!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oot raskaana

Vierailija
2/2 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteet ovat aiheuttaneet paljon rajujakin oireita vaikka yksikään rokote ei saisi sellaisia aiheuttaa. Tällä palstalla niistä kovista oireista ei kuitenkaan kannata kertoa koska palstan lampaat vähättelevät niitä ja väittävät niiden olevan joko lieviä tai hyvin lieviä. Itse sain toisen rokotteen jälkeen vapinakohtauksen. Olen tehnyt asiasta ilmoituksen mutta tuskinpa siitä mitään hyötyä on. Jälkeen päin olen oikeasti katunut koko rokotteen ottamista juurikin tuon vapinan takia. Melkeinpä pelottaa mitä tuleviauudessa voi vielä tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla