Kuinka usen mittaat painosi?
Kommentit (17)
Joka aamu. Ei mulle ole silti mikään ongelma olla mittaamatta jos en ole kotona.
En mittaa painoani, vaan punnitsen itseni kerran viikossa.
tv. mittarimato
N. Kahden päivän välein. Laihdutan. 158cm 54kg.
En ole halunnut mitata noin vuoteen.
Kerran kuukaudessa tai harvemmin. Vaatteet ovat mittarini.
Kerran viikossa, 83,7kg näytti tänään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:24"]
Kerran viikossa, 83,7kg näytti tänään.
[/quote]
Olen siis 181cm ja mies.
Vähintään joka maanantai, ja tiistaiaamu. Pidän vihkossa yllä painoa, ja reenimäärää.
Aina kun käyn kylässä missä on vaaka. Itse en omista. On aikakausia että joka päivä ja aikakausia että kerran viikossa jos sitäkään
9 jatkaa... kun asuin vielä kotona niin joka aamu kävin puntarilla
Todella harvoin, meillä ei ole vaakaa. Viimeksi kävin kuntosalin vaa'alla, luulin painavani kolmisen kiloa enemmän mitä vaaka näytti.
Suunnilleen kerran kuussa. Laihdutin 10 vuotta sitten ja monta vuotta sen jälkeen muistin punnita itseni joka perjantai, mutta viime vuosina on tahti löystynyt. Housun kaulus kertoo kyllä painon nousun, luotan siihen.
Joka aamu samalla kun pesen hampaita. En kyllä tiedä miksi, se on vain tapa. Ei ole mitään tarvetta tarkkailla painoa.
En koskaan. Pakon edessä käyn vaa'alla lääkärissä tmv.
Mulla on syömishäiriötaustaa ja vaikka peilikuvaani olenkin täysin tyytyväinen, se painolukema vaa'assa laukaisee mussa jonkun kamalan inhoreaktion, vaikka normaalipainoinen olenkin. Johtuu ihan yksinkertaisesti siitä, että nykykuva naiselle sopivasta painosta on se 45-50kg/160cm.
Päivittäin. Yleensä iltaisin. :)))