Työskentelen koronanäytteenotossa, ja pitkäaikainen ystävä on alkanut haastamaan minua työni takia
Ystäväni on ollut aina hoito- ja lääkevastainen, ns. vaihtoehtotyyppi. Kaikesta pitäisi selvitä vitamiineilla. Se on minulle aivan ok, jokainen tyylillään. Itse luotan lääketieteeseen. Ystävällä on ollut vaikea elämäntilanne takana, ja tuntuu että tämä koronatilanne on tullut hänelle nyt jonkinlaiseksi kanavaksi jonka kautta purkaa vastoinkäymisiä. Hän on suoraansanottuna menettänyt suhteellisuudentajunsa. Hän aggressiiviseen sävyyn postaa someen rokotevastaista agendaa, siteeraa jotain Turtiaista, MV-lehteä, Ossi Tiihosta, Olli Postia jne. Ei ole enää mitään muuta kuin pakkomielteenomaista massapostausta. Häneltä on moni vanha kaveri lähtenyt elämästä tuon jankutukseen takia. Itse en halua hylätä ystävää sen takia että hänellä on vaikeaa. Tunnistan hänen tilansa, hän ei ole oma itsensä. Alkaa vaan tuntua raskaalta nyt, kun ystävä on käynyt kimppuuni työni takia. Hän soittaa kerran pari viikossa, ja pakonomainen rokotejankkaus alkaa. Enää ei puhuta mistään muusta. Hän vertaa työtäni nat si Saksaan, kyselee olenko rokotuttanut omat lapseni, ja kumman tekisin; antaisinko lapset karanteenileirille (jotka tulevat hänen mielestään Suomeen) vai rokotuttaisinko heidät. Ihan tuollaista ihmeellistä vääntämistä ja haastamista. Mielestäni hän on jo todellisuudesta vieraantunut. Oman lapsensa koululle hän soittelee ja jankkaa onko sinne tulossa pakkorokotuksia, ja miksi he testaavat lapsia kokeellisella rokotuksella, ohjeistaa lastaan pakenemaan koulusta jos uhataan kuolemalla, eli rokotuksella..
Hän ihan selkeästi ottanut minut, parhaan ystävänsä, maalitauluksi.
Kommentit (16)
Ottaisin välimatkaa tuohon kaveriin. Ei kuulosta ihan tervejärkiseltä.
Mun valinnat rokotteen suhteen kuuluu muille tasan tarkkaan yhtä paljon kuin muiden valinnat mulle. Samoin syyt niiden valintojen takana.
Voisit sanoa ystävälle, että rokotuksista et keskustele hänen kanssaan, muuten kyllä on hauska vaihtaa kuulumisia. Ei ole väärin lopettaa puhelua, jos toinen silti jankkaa ja jankkaa.
Vähän samaa täällä. Yksi sukulainen sekosi vastaavasti, ei onneksi läheinen, joten helppo pitää etäisyyttä. Nyt näyttää siltä, että sisar on menossa samaa tietä. Koitan välttää tätä aihetta ja erityisesti sitä "do your own research" -mantraa. Kun ei nämä ymmärrä edes tutkimuksen teosta mitään (itse olen väitellyt alaltani).
Pidän etäisyyttä ja koitan suhtautua tähän enemmän isompana ilmiönä. Vaikeaa on.
Lekurileksa kirjoitti:
Ystäväsi ei ole aivopesty. Kuuntele ystävääsi, sillä hän on syystä huolissaan.
Lue itse:
Dr. Peter McCullock, Dr. Carrie Madej, Dr. Kaufmann, Dr. Tenpenny, Dr. Mikovich
Doctors for truth
The Great Barrington declaration
On siis täysin selvää, ettei kaikki lääkärit ole väärässä. Tv lääkärit ovat sielunsa myyneet. Suomen media täysin sensuurin alaisena.
Tuttuja nimiä ja itse vakuutuin Madej:n faktoista ja he kaikki hoitavat potilaita ja ovat huomanneet liikaa vakavia sivuvaikutuksia.
Terkut Floridasta ja täällä ei ole rajoitteita eikä piikkejä
Jotain hämärää tässä testi/piikki hommassa mättää. En osaa sanoa mitä, mutta kyllä 5 joukkuekaveria oudoissa oireissa ja taitaa olla urheilut urheiltu...itse odotan vielä 5 vuotta ennen kuin koepiikin otan lihaani
Lekurileksa kirjoitti:
Lue itse:
Dr. Peter McCullock, Dr. Carrie Madej, Dr. Kaufmann, Dr. Tenpenny, Dr. Mikovich
Doctors for truth
The Great Barrington declaration
On siis täysin selvää, ettei kaikki lääkärit ole väärässä. Tv lääkärit ovat sielunsa myyneet. Suomen media täysin sensuurin alaisena.
The great Barrington declaration on jäänyt THL:ltä huomioimatta, lmao
Jereee3 kirjoitti:
Jotain hämärää tässä testi/piikki hommassa mättää. En osaa sanoa mitä, mutta kyllä 5 joukkuekaveria oudoissa oireissa ja taitaa olla urheilut urheiltu...itse odotan vielä 5 vuotta ennen kuin koepiikin otan lihaani
Etsi Bitchute tai rumble niin alkaa totuus aueta. Health ja medicalin alla.
Ihmiset vielä manaavat kohtaloaan, kun piikin vaikutus alkaa 4kk-14kk päästä injektiosta.
Olikohan tämä avautuminen tuossa työtehtävässä juuri nyt se kaikkein paras idea.
Lekurileksa kirjoitti:
Lue itse:
Miksi tuollaista paskaa pitäisi kenenkään lukea?
Tässä maailmantilanteessa tuntuu erityisen hankalalta kaikki se polarisointi mikä rokotusilmiöön liittyyn - monelle rokotuksiin kulminoituu kaikki tyytymättömyys nykytilanteeseen ja ellet ole samaa mieltä olet meitä vastaan. Ei hyväksytä eriäviä mielipiteitä ja mielipiteitä kärtetään vihaiseen sävyyn. Yritän kaikin tavoin vältellä keskusteluja rokotuksista tämän takia :/
Vierailija kirjoitti:
Jereee3 kirjoitti:
Etsi Bitchute tai rumble niin alkaa totuus aueta. Health ja medicalin alla.
Ihmiset vielä manaavat kohtaloaan, kun piikin vaikutus alkaa 4kk-14kk päästä injektiosta.
Sinällään ihan kätevää, että mitä tahansa terveysongelmia rokotetulla seuraavan 4-14 kk aikana ilmenee, voimme sitten syyttää siitä rokotetta. Jes.
Minä oikeasti kyllä tekisin tuosta ystävästä lasun. On aika selkeästi psykoosissa jos lapsiaan pelottelee kuolemanpiikillä tms.
-hieman rokotekriittinen itsekkin, mutta joku järki sentään päässä
Hups, anteeksi, jäi kappalejako tekemättä.
Ap