Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää odottavani kolmosia!

Vierailija
19.08.2021 |

Minulle ja miehelleni oli sanottu, että se on valitettava tosiasia, että minä en voi tulla raskaaksi luomuna ja hedelmöityshoitojakin saadessani raskauden alkaminen on epävarmaa. Emme kuitenkaan aloittaneet hedelmöityshoitoja vaan säästimme rahaa niitä varten. Jatkoimme sukupuolielämää ilman ehkäisyä koska minunhan ei siten pitänyt tulla raskaaksi. Sitten alkoi oudot oireet ja minä menin lääkäriin. En ollut osannut itse hankkia ja tehdä raskaustestiä koska senhän piti olla mahdotonta että tulen raskaaksi ilman hedelmöityshoitoja. Minua tutkittiin ja todettiin, että olen raskaana. En meinannut uskoa sitä millään saati mies, sukulaiset jotka tiesivät tilanteestamme tai lääkärit. Sitten selvisi, että odotan kaksosia ja se oli vielä suurempi ihme. Tänään sitten kohdussa näkyi selvästi kolme sikiötä ja kolme sykkivää sydäntä. Kukaan ei osaa selittää, että miten tämä on mahdollista. Minun mahdollisuuteni saada lapsi edes hedelmöityshoitoja saavana piti olla heikot ja nyt odotan luomuna alkunsa saaneita kolmosia vaikka sen piti olla fyysisesti mahdotonta, että minä tulen luomuna raskaaksi, siis ilman hoitoa niin että alan odottamaan edes yhtä lasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Joskus noin tapahtuu.

Vierailija
2/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä oli sitten tämän illan satu💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tapaus, johon kysyisin muutaman tarkennuksen.

Onko miehesi 100%:sti lasten isä? Voisiko miehessäsi olla se vika, ettet ole tullut raskaaksi?

Oletko käynyt yksityisellä, vai terveyskeskuksen konitohtoreiden luona aikanaan?

Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
4/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, et sinä ole raskaana. Ei sinulla ole edes miestä.

Vierailija
5/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko niistä kaksi abortoida? Se olisi ilmastoteko ja maailma kiittäisi kyllä.

Vierailija
6/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Kaikkea hyvää teille.

Vierailija
7/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko niistä kaksi abortoida? Se olisi ilmastoteko ja maailma kiittäisi kyllä.

No tämän satutädin tuntien kaksi kuolee ja yksi ihmettelee että mihin ne joutuivat. Intian orpokotiin tai jotain sinne päin.

Vierailija
8/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte enää uudestaan tulla raskaaksi kun teet kaikki lapset kerralla.

Vierailija
9/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että jollekin tulisi kolmoset ja olisi siitä heti täällä kirjoittamassa. Aika vaikea uskoa todeksi. Ehkä siellä on katsottu Frendejä?

Vierailija
10/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa. Ei käy kateeksi. :D

Vierailija
11/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh argh😡

Vierailija
12/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi painajainen.

Vierailija
13/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 on sairas.

Vierailija
14/14 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Hienoa, mutta pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän