Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko käsi siellä.

Vierailija
19.08.2021 |

Ex kertoi minulle paljon asioita. Saattaa olla että kertoi kaiken? Yksi mielestäni hurjin oli koko käsi. Kertoi kuinka olivat kaverinsa kanssa harrastaneet tyttöjen välistä. Siinä oli sitten saanut omien sanojensa mukaan rannetta myöden.

Aloin ymmärtää miksi on usein tunne etten riitä hänelle sen kokoni puolesta. Näki vissiin ilmeestäni kun kertoi niin jatkoi että sillä on aika pieni käsi. No joo kiva että pieni käsi. Eihän se ole kuin paljon isompi mitä lahkeesta löytyy.

Olen melko varma kuka se on. Todellakin aika pieni luinen käsi. Oikein näkyvät suorastaan tappelijan rystyset. Naista en voi edes lyödä. Niin paljoa ei löydy edes laittomia aineita että pystyisin naisia lyömään. Sellainen on yksinkertaisesti niin alhaista ja halveksuttavaa. Sama muuten lapsista. V.tt. en lyö mielelläni ketään. Sen tietää miten siinä käy jos iskee. Joku tippuu.

Enivei takaisin aiheeseen. Kun koko käsi mahtuu niin ja saakin siitä jotain. Yritin vielä jonkin aikaa mutta eihän se onnistunut. Nainen tarvitsi paljon isompaa mitä minulla on. Ei siinä auttanut kuin erota.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä köpösti!

Kuinka ulkonevat exän sisemmät häpyhuulet olivat; entäpä nykyisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi