En ole harrastanut seksiä 5 vuoteen
Kommentit (41)
Minä en ole saanut koskaan, vaikka olen jo melkein 25. Olen ns. tavisnainen joka ei miehille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on korvannut naiset vasemmalla kädellä, kun se on parempi? Siinä tapauksessa 12 tuntia.
Sooloseksi on myös seksiä.
Ei ole.
Odottelen edelleen naisten yhteydenottoa.
M48v.
Tääl akat on aina valittamas, ku miehet pihtaa, mut taitaa ollakki toisinpäin ja naiset onkin ollu vaa katkerii. :D M26
Minulla on ollut tasan yksi hyvä rakastaja. Hän oli myös paras ystäväni. Hän poistui keskuudestamme vuonna 1998.
Koska irtoseksi ei kiinnosta (harrastin kyllä sitäkin joskus kauan sitten ja tiedän, ettei siitä hääppöisesti kostu), eikä parisuhdeseksiä ole saatavilla, olen ilman. Viime kerrasta taitaa olla 17 vuotta. Ja joka ikinen päivä tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on korvannut naiset vasemmalla kädellä, kun se on parempi? Siinä tapauksessa 12 tuntia.
Oma handu + slerba = parempi rakkaustarina kuin Twilight
En ole harrastanut seksiä miesten kanssa 20 vuoteen.
Mutta minähän olenkin biseksuaali, polyamorinen ja seksuaalisesti kiinnostunut VAIN naisista. Miehet eivät kiinnosta muuten kuin romanttisessa mielessä ja leikkikaluina (olen dominatrix).
Kohta 17 vuotta täynnä. Sooloseksi on parempaa kuin tähän mennessä kokemani seksi miesten kanssa, joita ei voi edes verrata keskenään. Ei siis ole ikävä, tosin jos sopiva kumppani löytyy, joka sopii seksuaalisestikin minulle, niin hyvä. Jos ei, jatkan samaan malliin.
N39
Heinäkuussa 2017 viimeksi, koska mies ei halua.
N44
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkaa valittaa, jos ovat 5 viikkoa ilman.
:(
Kuinka monta vuotta pitää olla ilman seksiä kunnes tulee uudestaan neitsyeksi?
ps. viimeksi eilen nukkumaan mennessä
Rakkautta kaipaan enemmän kuin seksiä. Orgasmi onnistuu yksinkin.
Minä en ole 7 vuoteen. (Naimisissa olin vielä äsken, haluton mies.)
N41
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole seksiä, se on runkkausta. Ikävää ettet voi saada sellaista seksiä, joka on parempaa kuin runkkaus. Kannattaa panostaa oman haluttavuuden kehittämiseen, silloin voi sinuakin lykästää! Tsemppiä!
Noin sadan naisen kokemuksella seksi on yliarvostettua. Noista kaikista muutamia ehkä kaipaan toisinaan, mutta suurin osa aivan yhdentekevää ähinää. Ja oli itselläkin ennen viimeisintä kariutunutta suhdetta sekä kuluvaa kesää parin vuoden tauko.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole saanut koskaan, vaikka olen jo melkein 25. Olen ns. tavisnainen joka ei miehille kelpaa.
Ulinainen sinä olet ja kaiken lisäksi lihava.
Hauska kisa.
Se voittaa joka on kuollessaan ollut kauimmin ilman.
Vuonna 2014 viimeksi.
Elämä on.
Nainen 40.