Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aloittaa suhteen 58-60-vuotiaana?

Vierailija
19.08.2021 |

Voiko suhteen aloittaa iäkkäänä ihmisenä tai edes haaveilla rakastuvansa vielä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo ikä on paha, kun töissä pitää vielä käydä, vaikka ei jaksaisi. Silloin ei energia riitä rakastumiseen, saati parisuhteen aloittamiseen. Odota, kun jäät eläkkeelle, on aikaa ja energiaa tehdä vaikka mitä, ja tavata uusia ihmisiä. Silloin on ihan uudenlaiset mahdollisuudet parisuhdemarkkinoillakin.

Vierailija
22/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäisen pitää täällä kysyä tuota asiaa, niin.....ei ehkä voi, sinä et voi. Luulisi olevan omaa päättelykykyä sen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhaa naista ei vaan kukaan mies huoli. Samanikäiset ja vanhemmatkin miehet kelpuuttavat vain alle 40-vuotiaita, yleensä ottavat jonkun kaksvitosen joka on nätti eikä rypyt ja läskit oo pilaannu kroppaa.

.

No jos "rakastuu" johonkuhun pelkän ulkonäön ja timmiyden takia niin joo mutta kuka haluaa noin pinnallista suhdetta? Ja aika väsynyttä tuo ikuinen tuon ikäisten naisten mollaus. Miehet ne vaan pysyy sutjakkoina ja reippaina adoniksina?

Miehille on tärkeää että nainen on nuori ja kaunis. Saa alapään heillä pelittämään paremmin kuin rupsahtanut ja kiukkuinen vaihdevuosikurppa.

Ja onhan sitä kaunista ja nuorta naista mukavampi esitellä kavereillekin kuin ylilihavaa ja ryppyistä viisikymppistä. Suominaiset kun yleensä näyttävät 50-vuotiaina noin 70-vuotiailta.

Juu niin näyttävät. Täytin keväällä 50 ja aamulla herätessäni olin 30 kiloa lihavampi kuin nukkumaan mennessäni edeltävänä iltana, ryppyiseksikin kuin mikäkin rusina olin muuttunut. Ja kiukkuiseksi. Ei voi mitään, tämän kanssa on vain elettävä, suominainen kun olen.

Oletko ihan idiootti? Kaikenikäisissä on vaikka minkä näköisia/kuntoisia naisia ja miehiä. Myös ulkomailla, ajatteles!

Vierailija
24/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on töissä viisikymmentävuotias nainen ja lähes kaikki miehet, osa toista kymmentä vuotta nuorempia kuin nainen ja osa kohta jo eläkeiässä, on siihen ihastuneita ja siitä kiinnostuneita. Tosi luonnollinen, ei värjättyjä hiuksia, rakennekynsiä, tekoripsiä, ei edes meikkaa mutta kaunis (samaa mieltä on naisetkin), hoikka ja iloinen sekä ystävällinen kaikille.

Sitä ei kyllä työpaikan miehet kiinnosta vaikka vientiä olisi.

Vierailija
25/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39914 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän semmosen rakkaan löytää? En deittisovelluksia käytä. N. 59

Ainakin Tampereella seurakunnat ovat (ennen pandemiaa) järjestäneet "senioripikadeittejä", joissa pääsee siis tapaamaan nopeasti muita seuraa etsiviä, joko ystävyyttä tai ihan parisuhdettakin. Osallistuakseen ei tarvitse olla mitenkään erityisen uskonnollinen.

Ai, onko 59- vuotias mielestäsi seniori - ei sentään vanhus?

Heidän käyttämänsä termi, ei minun.

Vierailija
26/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat ovat vapaita ja jos huvittaa niin mikä ettei. Itseäni ei kyllä enää kiinnostaisi opetella alusta asti tuntemaan uuden ihmisen oikkuja, jos ukkoni kupsahtaisi ennen minua. Ja jos taas ehdokas olisi kaikin puolin täydellinen, en ymmärtäisi, miksi ihmeessä hän haluaisi elää minun kanssani?!

Vierailija
27/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi enää tuossa iässä löytää ketään, (poikkeuksena mun mummo, joka löysi elämänsä rakkauden, kun oli yli 70v. pisti paperilehteen kirjeenvaihtoilmoituksen ja sai ehdokkaita jonoksi asti.

ja naapurin leskirouva joka meni uudestaan naimisiin 65 v. ja mun miesystävän vaari 72v., jonka häissä juuri oltiin. ja  morsian oli 3v. vanhempi! siiis eikä!)

pointti on siis että on sula mahdottomuus ja lähes mahdotonta löytää tuossa iässä yhtään ketään ja parempi hankkia kissa....

Vierailija
28/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi yli 80-vuotiasta naista, jotka vasta nyt löysivät elämänsä suurimmat rakkaudet! Ei ihmisen sielu vanhene!

Vierailija
29/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on töissä viisikymmentävuotias nainen ja lähes kaikki miehet, osa toista kymmentä vuotta nuorempia kuin nainen ja osa kohta jo eläkeiässä, on siihen ihastuneita ja siitä kiinnostuneita. Tosi luonnollinen, ei värjättyjä hiuksia, rakennekynsiä, tekoripsiä, ei edes meikkaa mutta kaunis (samaa mieltä on naisetkin), hoikka ja iloinen sekä ystävällinen kaikille.

Sitä ei kyllä työpaikan miehet kiinnosta vaikka vientiä olisi.

Fiksukin vielä! Tietää, ettei kannata syödä kuormasta.

Vierailija
30/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki. Itse en enää halua rakastua.

Vierailija
31/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta on tuossa iässä juna jo mennyt.

Ei se katso ikää kun rakastuu ja tapaa miehen ihanaisien.Jopa palvelutalot,

Vierailija
32/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat vapaita ja jos huvittaa niin mikä ettei. Itseäni ei kyllä enää kiinnostaisi opetella alusta asti tuntemaan uuden ihmisen oikkuja, jos ukkoni kupsahtaisi ennen minua. Ja jos taas ehdokas olisi kaikin puolin täydellinen, en ymmärtäisi, miksi ihmeessä hän haluaisi elää minun kanssani?!

Me ollaan molemmat 61 ja treffattiin 2 vuotta sitten eli juurikin 59 v. Ei sitä enää tässä niin kamalasti kiinnitä huomiota toisen oikkuihin kun niitä on itselläkin, koitetaan vaan ottaa hetkistä ilo irti eikä tartuta pikkuasioihin. Asutaan eri kaupungeissa ja ollaan töissä kiinni vielä muutama vuosi, sitten ehkä muutetaan yhteen kun duunit loppuu. Sen näkee sitten. Joka päivä soitellaan ja viikonloput ja lomat ollaan yhdessä.

Kaikki mun kaverit on naimisissa tai on omia juttuja, parasta minusta tässä on se, että on aina kaveri, mukavampi kulkea kuin yksin. 

Vierailija
33/58 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhaa naista ei vaan kukaan mies huoli. Samanikäiset ja vanhemmatkin miehet kelpuuttavat vain alle 40-vuotiaita, yleensä ottavat jonkun kaksvitosen joka on nätti eikä rypyt ja läskit oo pilaannu kroppaa.

.

No jos "rakastuu" johonkuhun pelkän ulkonäön ja timmiyden takia niin joo mutta kuka haluaa noin pinnallista suhdetta? Ja aika väsynyttä tuo ikuinen tuon ikäisten naisten mollaus. Miehet ne vaan pysyy sutjakkoina ja reippaina adoniksina?

Miehille on tärkeää että nainen on nuori ja kaunis. Saa alapään heillä pelittämään paremmin kuin rupsahtanut ja kiukkuinen vaihdevuosikurppa.

Ja onhan sitä kaunista ja nuorta naista mukavampi esitellä kavereillekin kuin ylilihavaa ja ryppyistä viisikymppistä. Suominaiset kun yleensä näyttävät 50-vuotiaina noin 70-vuotiailta.

Juu niin näyttävät. Täytin keväällä 50 ja aamulla herätessäni olin 30 kiloa lihavampi kuin nukkumaan mennessäni edeltävänä iltana, ryppyiseksikin kuin mikäkin rusina olin muuttunut. Ja kiukkuiseksi. Ei voi mitään, tämän kanssa on vain elettävä, suominainen kun olen.

Oletko ihan idiootti? Kaikenikäisissä on vaikka minkä näköisia/kuntoisia naisia ja miehiä. Myös ulkomailla, ajatteles!

Mun on pakko lisäksi ihmetellä, onko hän edes nähnyt yhtään lihavaa naista, jos ei tiedä, että ylilihava (:D) on pinkeä ja kiinteä, eikä ryppyinen.

En viitsi edes kysyä, MIKSI hän olettaa kauniin nuoren naisen haluavan tyhmän, naisia halveksivan sedän pokaaliksi ja libidon nostattajaksi.

Vierailija
34/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks uutisankkuri vai toimittajako hän oli niin menivät, olivatkohan n. 70-vuotiaita molemmat, naimisiin. Ihanaa! Äitini täyttää 80-vuotta ens maaliskuussa ja hänkin on pohtinut kirjekaverin ottamista miespuolisen kanssa , mahtavaa!

Vierailija
35/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin lehdestä pariskunnasta, joka tapasi toisensa 9-kymppisinä ja meni naimisiin.

tais olla tämä https://yle.fi/uutiset/3-10646088

Vierailija
36/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Tiedän useampia jotka ovat löytäneet kumppanin tuossa iässä, esim isäni joka löysi reilusti itseään nuoremman kumppanin ja ovat olleet onnellisesti yhdessä jo pitkään. Työkaverini taas erosi ja löysi saman tien uuden miehen vähän vajaa kuusikymppisenä. Ei kai siinä mitään ikärajaa ole.

Vierailija
37/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan kummitäti joka oli ikisinkku alkio seukata n 58 vuotiaana, ensin vähän salasi sitä mutta alkoi näkyä nuorekkaampana pukeutumisena jne.

Vierailija
38/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo ikä on paha, kun töissä pitää vielä käydä, vaikka ei jaksaisi. Silloin ei energia riitä rakastumiseen, saati parisuhteen aloittamiseen. Odota, kun jäät eläkkeelle, on aikaa ja energiaa tehdä vaikka mitä, ja tavata uusia ihmisiä. Silloin on ihan uudenlaiset mahdollisuudet parisuhdemarkkinoillakin.

Eiköhän ihmiset ole jo eläkkeellä tuossa iässä.

Vierailija
39/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin iäkkäänä yksin niin minulle kelpaisi kaverisuhteeseen sellainen siisti  ja kiltti papparainen. Huolehtisimme toinen toisistamme. Kummallakin omat makuuhuoneet. Voihan sitä sitten ihastua ja rakastuakkin jos sikseen :D Kun en ole nuoruusiän jälkeen yksin elänyt niin olisi varmasti kamalaa jos ei ole ketään jota hieman saisi passatakkin ja ihan tyhjä koti. Mitään ongelmatapausta ja luonnevikaista en huolisi. Pitäisi tuntea jonkin aikaa ennen yhteenmuuttoa. Se olisi kyllä lottovoitto jos iäkkäänä sellaisen sopivan löytäisi. 

Vierailija
40/58 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot love kolme vuotta siitä, kun jäin leskeksi 57 vuotiaana. Kahden kk kuluttua eka tapaamisesta naimisiin aiemmin 6 v eronneen miehen kanssa. Nyt 63 ja in love, mucho in love. Ja tietty naimisissa yhä. Harvinaista, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän