laihtuminen
Mikä helvetti mua vaivaa, vaa'an mukaan olen 13 kiloa laihtunut mutta ulkonäkö ei ole muuttunut mihinkään.
Kommentit (4)
Sulla on vain sellainen naama ettei se kaunistu vaikka laihtuisit. Jos sulla on hyvät piirteet läskin peitossa, niin takuulla tulet kauniimmaksi laihduttuasi.
Tiedän tunteen.. Ite olen ainaki niin kriittinen omaa kroppaa kohen, että näytän mielestäni samalta, painoinpa sitte 57 tai 75
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 00:04"]
Tiedän tunteen.. Ite olen ainaki niin kriittinen omaa kroppaa kohen, että näytän mielestäni samalta, painoinpa sitte 57 tai 75
[/quote]
Mä ainakin näytän aivan toisenlaiselta 79 kg:ssa kuin 60 kg:ssa. Siis muutos on niin suuri, että jatkuvasti naiset kyselevät miten olen laihtunut ja miehet taas ovat yliystävällisiä mm työpaikalla. Miehelleni tuli tuttu (mies)kännissä aukomaan päätään, että milloin hän saisi panna sun naista. MIehen kaverit ovat miehelleni kehuneet musta on tullut tosi pantava kissa.
Vaaka rikki tai jotain sen alla? Minäkin kerran ihan onnessaan luulin laihtuneeni, sitten siivotessa huomasin että vaa'an alla oli joku iso muovinpalaroska ja kun otin sen pois, niin paino olikin ihan entisellään :(