Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on poliisi salarakkaana?

Vierailija
19.08.2021 |

Kertokaapa kellä kokemusta?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on kyttäautolla ja kortsulla? Molemmissa on mulggu sisällä.

Vierailija
42/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulle ihan vieras juttu että poliiseja naiset haluaisi. Itselle tuommoinen univormumeininki tuo mieleen lähinnä lastenleikit. Ja poliiseista muutenkin tosikko ja yksikoikoinen mielikuva. Ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

~

Jahas. Tämmöinen ketju.

'Pollari salarakkaana.'

Ei yhtään kommenttia minulta.

Lukaisin läpi, tuli oikein paha mieli kaikkien 👮  puolesta; annetaan kuvaa kiimaisista kaksinaamaisista sioista, patologisista sarja pettäjistä, joilla eri salapano joka kadulla. Ihanko suorastaan porttojen haaremi, johon naiset jonottamassa pamputusta, vuoronumeroin, lol.

Kyllä siellä palstan mukaan tollojen 'neandertalien' joukossa varmasti jokunen esim. kristillisiin arvoihin lukeutuva vaimolleen lojaali family guykin on, vaikka ulkonäkö ja kroppa kuinka keskivertoamiestä parempi usein onkin.

Enpä nyt sitten tiedä, mahtaisiko kummoinenkaan osa olla moisen vaimo, jos ihan koko ajan miehen silmä hamuamassa vieraaseen petiin. Sydän siinä särkyisi. En minä ainakaan herkkänä ihmisenä jaksaisi. Mitä hyötyä on suhteesta, joka ottaa enemmän kuin antaa, puhun nyt kuormituksesta mentaali/emotasolla; sitähän se patologisen valehtelijan rinnalla olisi. Joka työvuoron jälkeen odotettavissa uuden tyrkyn numero povarissa.. Kuka jaksaisi tai kestäisi. 

🤦🤦🤦

~

Vierailija
44/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa poliisit panee kaikkia naisia. Kaikilla poliiseilla varmaan kymmeniä vakipanoja plus satunnaisia. Suosittuja on naisten keskuudessa ja niistä oikein kilpaillaan. Kaikki ovat perheellisiä miehiä.

🤢🤮😳

Vierailija
45/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa sikoja. Aikanaan naapurini oli poliisi ja avautui työkavereidensa toilailuista. Tämä itse oli jo iällä ja vaihtanut vuosia takaperin nuorempaan, joten lienee jo omat juoksut olleen takana. Siis nehän pani vaikka kuskattavia kännisiä naisia pahimmat. Ja yksi oli paikallisen päivystyksen hoitsut. Osalla oli päiväkahviseuroja pitkin kaupunkia, joihin poiketa jopa kesken työpäivän lyhyelle ruokatauolle.

Paras oli kuitenkin tapaus, jossa poliisimies kuoli ja papereista löytyi peräti kolme lisälasta. Kaikki syntyneet avioliiton aikana. Kiva ylläri vaimolle 25 vuoden avioliiton jälkeen ja kahden yhteisen lapsen. Mies kuoli ja paljastui samalla tämmöinen kuin mukavaksi muistoksi avioliitosta.

Kivakiva.

Vierailija
46/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen kiinnostava aihe, kun niin sakeaa fantasiaa tuli heti sivutolkulla 😄

Vierailija
47/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti fantasiaa. Kauheaa, jos totta. 

Vierailija
48/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, on vuosien takaa tämä ketju, 2021 ap.

Vierailija
49/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti fantasiaa. Kauheaa, jos totta. 

Ei välttämättä kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee. 

Vierailija
50/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
51/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin pettynyt ja järkyttynyt nämä luettuani. Tottahan nämä jutut ovat, eivät mitään urbaanilegendaa. Tiesinkin jo, mutta miksi silti tuntuu todella pahalta.

Vierailija
52/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä koppalakkisilla valtakunnan pukeilla työn puolesta tarjolla  pakolliset STD-testit / klamydia, tippuri, hiv plus muut. Jos meno todella on tätä, niin nehän pitäisi olla pakollisena, jos nyt yhtään järkevästi ajatellaan.

Vierailija
53/53 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuma Turussa nuoruudestani. 

Olin aikamoinen muotovalio bikinit päällä noihin aikoihin ja minulla oli tapana työstää trimmatun kroppani rusketusta pienkerrostaloni pihanurmikolla.

Kerran kesäiltapäivä sai hieman erikoisen käänteen, kun paikalle sattui erikoisheebo eli itsensäpaljastaja. Yhtäkkiä mies seisoi edessäni beige bleiseri yllään jorma juhlakunnossa, lasittunut psykoottinen ilme kasvoillaan. En käsitä, mistä puskasta hän siihen. Joka tapauksessa näky oli kaikin puolin karmaiseva!

Koska pelästyin pahanpäiväisesti, soitin poliisille siltä seisomalta. Lähellä runsaasti myös lapsia.

Tilanne oli absurdilla tavalla outo. Minä siis kävin selittämään juuri kokemaani, ja mitä sain vastaukseksi. Pol.laitoksen linjan päässä vastannut poliisi alkoi flirtata minulle seuraavin sanoin: "Siis puhu lisää, sulla on tosi ihana äänii! Että voikin olla ihana naisen ääni --!" 

En tiedä, kosketteliko hän kenties itseään siinä samalla. 

Minä: 😳 O U  N O U ! Ehh? Q U E ? 😳

Päivän tapahtumat etenivät varsin kiintoisasti tuosta eteenpäin, en niitä tähän enempää avaa. Partio saapui ja housutonta jormaheikkiä metsästettiin..

Minua edelleen 20 vuoden jälkeen jaksaa naurattaa tämä nuoruusmuisto, että  tuolla tapaa puolen tunnin sisään kaksi näin erityistä pokausyritystä sain osakseni.

Terkkuja tuolle minun ääntäni ihanaksi kehuneelle konstaapelille, saattaapa minut vielä hän muistaa..! 😅

Nimensä jäi minulle arvoitukseksi.

Itsensäpaljastajalle en terkkuja laita.

Kaikkea sitä, voi elämä tätä elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi