Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohen annoskoko on 90-100 g, riittääkö se sinulle?

Vierailija
19.08.2021 |

Mulle ei mutta yritän tässä juuri syömistottumuksia muuttaa. Mutta 150 g vähintään on mennyt per ateria.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/menu-lohifilee-annospala-150g-5kg-p…

Tossa just sellanen lohifileepala, jota käytetään ravintoloissa. Raakana 150 g nahkoineen. Kysentäessä haihtuu nestettä ja syödessä nahka jää pois. Syötävää lohta ehkä hiukan päälle se 100 g.

Vierailija
22/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme aivan tavallisen n. 700g fileen, kalaa menee aina vähän enemmän kuin punaista lihaa. Kahdelle sopivasti ja jää mammalle töihin eväät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset söis terveellisesti, niin siinä aterialle menis myös siivu täysjyväruisleipää. Se tuo hitaasti vapautuvaa energiaa, tervellisiä kuituja ja auttaa pitämään kylläisyyttä. Kysykää keneltä vain ravitsemuksen ammattilaiselta.

Mutta useimmat vetää sen kanssa vaan sen 3-4 perunaa, pastaa tai riisiä. Ei ihme, että tulee kohta nälkä, kun ravinnossa ei ole kuituja.

Vierailija
24/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100g riittää minulle. Syön sen kanssa useimmiten perunoita ja fetasalaattia. Fetasta tulee vielä vähän lisäprotskua. Olen normaalivartaloinen ja -painoinen nainen, päivittäin liikkuva.

Vierailija
25/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinia (lihaa, kalaa) pitäisi olla se 150-200g/ateria. Muuten tulee parin tunnin päästä taas nälkä.

On huono juttu opettaa itsensä syömään valtavia määriä sillä verukkeella, että muuten tulee nälkä. Parempi vaikka opetella sietämään vähän sitä nälkää.

Normaalipainoisella aikuiselle sopiva määrä puhdasta proteiinia on 50-90 grammaa päivässä. Enemmästä tulee terveyshaittoja.

Vierailija
26/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Proteiinia (lihaa, kalaa) pitäisi olla se 150-200g/ateria. Muuten tulee parin tunnin päästä taas nälkä.

On huono juttu opettaa itsensä syömään valtavia määriä sillä verukkeella, että muuten tulee nälkä. Parempi vaikka opetella sietämään vähän sitä nälkää.

Normaalipainoisella aikuiselle sopiva määrä puhdasta proteiinia on 50-90 grammaa päivässä. Enemmästä tulee terveyshaittoja.

Valtavaa määrää ruokaa ei tarvitse kun ruoka sisältää tarpeeksi oikeaa rasvaa, josta sen energian saa.

Vierailija
27/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100g riittää minulle. Syön sen kanssa useimmiten perunoita ja fetasalaattia. Fetasta tulee vielä vähän lisäprotskua. Olen normaalivartaloinen ja -painoinen nainen, päivittäin liikkuva.

Nam, pitääkin tehdä tuollainen annos pian!

Vierailija
28/28 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

120g kypsä paino lounasannoksessa. T. kokki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme