Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini lipsuu kotiintuloajoista. Hermo menee.

Vierailija
19.08.2021 |

Aina ennen niin täsmällinen 16v, on nyt alkanut lipsumaan kotiintuloajoista. Pari kertaa oon asiasta jo huomauttanut ja poika on sanonut ettei ole huomannut ajankulua. Tässä kurjaa on se, että ei ilmoita itsestään mitään eikä vastaa viesteihin..

Taaskaan poika ei ole tullut kotiin eikä ole mitään ilmoittanut. Sydän syrjällään odotan jo kotiin. Huoli on kova ja ärsyttää. Varmaan miehen kanssa pakko nytten tiukasti puhutella poika.

Ja ei, kyse ei ole siitä, että ei saisi olla kavereiden kanssa tms vaan siitä, että ei ilmoita itsestään mitään. Varmasti annettaisiin lupa, ellei nyt seuraavana päivänä ole kokeita. Mopolla kulkee niin aina pieni hätä, että onko jotain sattunut.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon paska mutsi. Kiitos vaan muistutuksesta. Ap

Ei kestä kiittää. Poikasi saa elämänsä takaisin, kiitos meidän.

Vierailija
42/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lopettakaa. Mua käy ap sääliksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ap

Vierailija
44/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen on 15v. Oletan kyllä että ilmoittaa ellei tule koulusta kotiin suoraan, että missä on. Jos ei olisi kuuteen mennessä kuulunut mitään, olisin ihan kauhuissani. Saa mennä hyvin vapaasti, mutta on kohteliasta ilmoittaa että menee. Mutta teille varmaan on sekin sitten ok että puolisonne tulee vasta tuntien päästä töiden loppumisesta kotiin eikä kerro mitään tästä etukäteen. Sehän olisi kyttäämistä että haluaa tietää ja turhaa rajoittamista että hermostuu kun toinen ei tule sovittuna ruoka-aikana syömään.

Vierailija
45/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten poika ei ulos lähde jos ei osaa ajallaan kotiin tulla!

Kouluun, joka päättyy klo 15-16 ja sen jälkeen kavereiden kanssa.

Meillä tuon ikäiselle on lämmitetty ruoka, kun tulee kotiin. Toki ilmoittaa menoistaan. Tai vastaa viestiin, kun kysytään koska on kotona.

-ohis

Vierailija
46/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen ruuan pakko olla klo 17? Me syödään usein arkisinkin klo 20-21 välillä, että kaikki ehtii kotiin riennoistaan. Ja monesti syödään eri aikaankin. Yhteisiä aterioita vaalitaan viikonloppuisin, mutta silloinkin joustetaan jos teineillä tärkeitä menoja.

Tuon ikäiselle pitäisi antaa enemmän vapautta ja vastuuta. Ehkä voitte sopia, että saa mennä vapaammin kunhan hoitaa läksyt ja opiskelunsa kunnolla. Myöhäistätte ruoka-aikaa esim. seiskaan tai annatte teinin syödä sitten kun tulee kotiin.

Vierailija
47/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oon paska mutsi. Kiitos vaan muistutuksesta. Ap

Menikö noin pahasti tunteisiin....

Meni. Mä en arvostele teitä, joilla ei rajoja ole. Te sen sijaan joukolla alatte mulle kertomaan kuinka mun lapsella on paha olla tällaisen äidin kanssa ja kuinka se ei kohta enää halua kertoa mulle mitään. Hyvä äiti ja ihminen oon yrittänyt olla, mutta näköjään täysin epäonnistunut paska siinäkin. Poikaparka kun on tämmösen luuserin saanut äidikseen. Menee elämä hukkaan. Ap

Sun pitää nyt alkaa ymmärtää, että se nuori ei ole enää pikkupoika. Ja tuollainen marttyrointi nyt äkkiä pois! Sulle tulee vaikeat ajat, jos et siivoa marttyyrinviittaa nyt heti harteiltasi..

Se nuori on päätösvaltainen kahden vuoden kuluttua. Jos et valmista häntä siihen nyt, on nuorella todella vaikeaa ohjata käytöstään sitten kun pitää itse päättää kaikki.

Sitäpaitsi, lapset/nuoret, ylipäätään ihmiset joihin luotetaan, ovat luotettavia. Sinä et nyt osoita pojalle luottamusta.

Ja se, että me sanotaan sulle asioiden olevan pielessä, ei tarkoita sitä, että meillä ei olisi rajoja. On, mutta ne asetetaan lapset/nuoren iän ja tarpeiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi