Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akne vielä 36-vuotiaana? Mitä mä teen tän kanssa?

Vierailija
19.08.2021 |

Ikää on jo 36 ja lievä akne vaan on edelleenkin naamassa. Saako tätä mitenkään pois. Syönnyt aikoinaan 2 kertaa sen Roa kuurin. Pitääkö taas käydä kalliilla ihotautilääkärillä ja kinuta itselle se roa-kuuri, joka vaikuttaa olevan ainut joka toimii.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias, silti joskus tulee finnejä. Maski pahentaa kyllä tilannetta, mutta varmasti tulisi myös ilman maskiakin. Äitini on yli 70, ja hänelläkin finnejä on joskus edelleen. Ei voi mitään.

Vierailija
22/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ikää kohta 38 mutta finnejä tulee vieläkin aika useasti naamaan ja selkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan paastoamalla hoidetaan aknea :D

Kannattaa ottaa selvää autofagiasta.

Vierailija
24/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla yhdistelmäehkäisypillereille vasta-aiheita, hoitavat hyvin lievää-keskivaikeaa aknea? Ja eihän vaan ole keltarauhashormonivalmisteita käytössä? Hormonaaliseen akneen myös spironolaktoni on hyvä pitkäaikaisessakin käytössä. Nämä löytyvät tk:n yleislääkärin työkalupakista, et välttämättä siis tarvitse ihotautilääkärin vastaanottoa. paikallishoitoon tehokkain valmiste on epiduo-geeli (reseptilääke), sitä voi tablettihoidon ohella tai sijasta käyttää pitkään. Suosittelisin siis ekana ihan tk:n käyntiä, isotretinoiini vasta sitten jos on kipeitä ihonalaisia paukamia. Yst terv iholääkäri

Epiduo on aika tujua ainettaa... iho kuivuu rutikuivaksi. Avitcid aiheuttaa pahenemisvaiheen. Clindoxyl auttoi itselläni, eikä ärsytä ihoa niin pahasti. Tosin sitä ei saisi käyttää kuin max 12 viikkoa yhtäjaksoisesti. 

Vierailija
25/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa, tehokkainta ja pitkällä tähtäimellä halvinta on ottaa se Roaccutan kuuri. Hyvällä tuurilla pysyy näppylät poissa ikuisesti.

Vierailija
26/26 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteiden poisto auttoi itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme