Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustusta työhaastatteluun?!

Vierailija
29.08.2006 |

Olen huomen aamulla erittäin miehisen alan työhaastattelussa. Olen oikeasti pätevä ja oikeasti osaava, mutta jostain syystä haastattelut on aina tosi " kipsaavia" tilanteita... Miten saada itsestä se 110% panos esiin haastattelussa, kun se onnistuu normaalityössäkin joka päivä??

Psyykkausta kehiin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen jännittää kun ei ole tarvinu haastatteluissa juosta 5 vuoteen...

Mä aion tänään rentoutua kunnolla (saunoa, ei siideriä), tehdä illalla jotain sellaista, joka vie ajatukset pois ja nukkua pitkät unet. Sitten aamulla rauhassa valmistaudun (mun haastattelu vasta iltapäivällä).

Mitä mä laitan päälle?! No ei ainakaan farkkuja, suorat housut ja jotain kevyttä ettei ihan hikoile :-)

Ja sitten tarvii vaan olla rauhallinen. Mun tapa on hermostuksissani käydä sönköttämään jotain ihan turhaa. Eli turha " nokkeluus" ja huumori täytyy jättää pois. Asialinja vaan. Kertoo rehellisesti ja suoraan niinkuin asia on. Ja kysyy tarkennuksia tarvittaessa.

Voi himskatti - nyt iskee paniikki...

Vierailija
2/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistu siitä, että vastaat siihen, mitä hän kysyy, tarkenna tarvittaessa. Tuo rohkeasti omaa osaamistasi esille ja perustele miksi osaat, tuo esille oma tahtotilasi, millä asenteella olet työtä tullut tekemään.

Rekrytoija ei tahdo kuulla itsekehuja, millä ei ole merkitystä työnteolle, samoin hän ei tahdo kuulla jonninjoutavaa höpötystä. Ole rento, mutta asiallinen ja muista olla kiinnostunut siitä, mitä olet menossa tekemään.

t Haastatellut muutamia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen ihminen olla hermo kuin pikkukakara??

-ap