Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

189cm pitkä nainen

Vierailija
13.09.2014 |

En jaksa enää pituuttani. Se tulee vastaan joka päivä monessa eri tilanteessa. Se vie voimia, rasittaa, masentaa, alentaa itsetuntoa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:36"]

Miksi et käännä sitä eduksesi? Minä ainakin jään tuijottamaan pitkiä ja kauniita naisia. Mikä pituudessasi sitten häiritsee?

[/quote]

Ihmisten katseet. Se, että joutuu kumartelemaan milloin missäkin. Tietoisuus siitä, että olen reilusti keskivertomiehiä pidempi. Koskaan ei voi olla huomaamaton. En vain osaa olla tarpeeksi itsevarma kantaakseni pituuteni ns. ylpeydellä.

Missä niitä kaksimetrisiä miehiä on?

[/quote]

Oma pituus ahdistaa, mutta vaadit kumppaniltasi silti pituutta?

Eikö lyhyempi mies kelpaakaan?

Vierailija
22/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:41"]

Onko kengän numerosi minkä?

itse olen 178cm, ja jalankokoni on riippuen kengistä 41-44. Kärsin isoista jaloista, vaikka muuten hyvä pakkaus, kaikissa on jotain "vikaa", ei kukaan ole täydellinen :)

[/quote]

42-43.

Se kai tässä ainoa hyvä puoli on.

[/quote]

Siis oletko tyytyväinen jalankokoosi?? sillä vaan että useimmat naisten kengät loppuu kokoon 41, ja sitä isommat ei oikein näytä hyvältä, riippuen kengistä vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:57"]

[/quote]

Eihän rakkaus tietty kokoa katso, mutta kyllä se aika huvittavan näköistä on jos mies 10-20cm lyhyempi.

Vierailija
24/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#17 en ollut siis ap.

Vierailija
25/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:57"]

Miksi et käännä sitä eduksesi? Minä ainakin jään tuijottamaan pitkiä ja kauniita naisia. Mikä pituudessasi sitten häiritsee?

[/quote]

Ihmisten katseet. Se, että joutuu kumartelemaan milloin missäkin. Tietoisuus siitä, että olen reilusti keskivertomiehiä pidempi. Koskaan ei voi olla huomaamaton. En vain osaa olla tarpeeksi itsevarma kantaakseni pituuteni ns. ylpeydellä.

[/quote]

[/quote]

Ei ole kyse siitä. Olisi vain kiva tuntea itsensä kerrankin pieneksi, eikä aina niin miehekkään jättimäiseksi.

Vierailija
26/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:41"]

Onko kengän numerosi minkä?

itse olen 178cm, ja jalankokoni on riippuen kengistä 41-44. Kärsin isoista jaloista, vaikka muuten hyvä pakkaus, kaikissa on jotain "vikaa", ei kukaan ole täydellinen :)

[/quote]

42-43.

Se kai tässä ainoa hyvä puoli on.

[/quote]

Siis oletko tyytyväinen jalankokoosi?? sillä vaan että useimmat naisten kengät loppuu kokoon 41, ja sitä isommat ei oikein näytä hyvältä, riippuen kengistä vähän.

[/quote]

Olen, koska ne varmaan voisi olla suuremmatkin. Koko 42 sopii useimmiten.

Vierailija
27/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ei se siitä kiinni ole etteikö ne kelpaisi, vaan siitä, että tuntisi itsensä kerrankin sellaiseksi hentoiseksi keijukaiseksi. Ei tätä oikeastaan normaalipituinen käsitä.. Mulla on niin ulkopuolinen, ruma ja iso olo, kuten selvää on, itsetuntoni on pituuden takia toisinaan aika heikko ja pituuteni on heikko pisteeni. Jalat on suuret, 43, vaatteet ei sovi... Eikä ne miehetkään mua juuri lähesty. Syystä tai toisesta ne harvat jotka ovat lähestyneet ovat olleet mua reippaasti vanhempia :/ t. 18v/ 184cm

Vierailija
28/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapiokädet ja isot jalat.. ei kovin naisellista. näin on auttamatta tosi pitkillä naisilla, yäk :x

Vierailija
29/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

Varattuja kaikki!

Vierailija
30/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:30"]Pitkät naiset ovat kauniita ja seksikkäitä pitkine säärineen.... T: 193cm mies.
[/quote]

Mun mies on myös 193 cm ja aina kehuu pitkiä naisia. Miten upeaa heitä on esim tanssittaa. Ja pitkillä siis tarkoittaa naisia, jotka ovat lähelle hänen omaa pituuttaan. Itse olen tällainern 170 cm ja risat tappi ja saan kyllä kuulla asiasta. Mieluusti olisin vähän pidempi.

Vierailija
31/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään minua kaksi kertaa isomman naisen (olen itse 180 cm ja iso) ja hän oli sopusuhtainen ja upea. Oikeasti todella upea. Ja pidemmän miehen kanssa liikkui.

Vierailija
32/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

Korisjoukkueissa. Yritysten johtopaikoilta löytyy myös pitkiä miehiä.

Vierailija
33/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sinua, ap. Olen myös pitkä nainen ja vasta vanhemmiten hyväksynyt itseni tällaisena kuin olen. Mieheni on minua reilusti pitempi ja hyvin usein meille huomautellaan pituudestamme. Meille ei tulisi mieleenkään huomautella jollekin lyhyydestä tai jostain muusta ulkonäköasiasta.

Vierailija
34/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hollannissa. Sinne mars, siellä on tosi pitkiä niin naiset kuin miehetkin :D

Vierailija
35/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vaalee. Pikkumiehelle sopiva kun ei tarvitse kuin seistä vain edessä niin naama osuu sinne pyhimpään. :)

Jos on isot luut niin ei välttämättä niin naisellinen. Jos taas painoa 200 kg on amatsoni.

Vierailija
36/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 186-187cm pitkä. Ikää mulla jo 39v. Iän myötä olen oppinut hyväksymään pituuteni, tosin välillä se vieläkin harmittaa. Toisinaan tunnen itseni kivan näköiseksi, jos on hyvin istuvat vaatteet päällä. Mutta se tunne kun olet vaikka jossain tilaisuudessa ja olet muita huomattavasti pidempi, myös miehiä :( Ehkä sitä ei tajua, jos ei ole itse kokenut samaa. Tunnen itseni vaan niin isoksi, vaikka olen erittäin hoikka.

Ymmärrän sua oikein hyvin ap :) Minkä ikäinen muuten olet?

Vierailija
37/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että voisit alkaa käyttää pyörätuolia? Istuma-asennossa jättimäisyyttäsi ei ehkä edes huomaa, ja muutenkin vammaista harva kehtaa tuijottaa. Ihan ystävällinen ehdotus.

Vierailija
38/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:53"]

Mä olen 186-187cm pitkä. Ikää mulla jo 39v. Iän myötä olen oppinut hyväksymään pituuteni, tosin välillä se vieläkin harmittaa. Toisinaan tunnen itseni kivan näköiseksi, jos on hyvin istuvat vaatteet päällä. Mutta se tunne kun olet vaikka jossain tilaisuudessa ja olet muita huomattavasti pidempi, myös miehiä :( Ehkä sitä ei tajua, jos ei ole itse kokenut samaa. Tunnen itseni vaan niin isoksi, vaikka olen erittäin hoikka.

Ymmärrän sua oikein hyvin ap :) Minkä ikäinen muuten olet?

[/quote] Olen 24v.

Vierailija
39/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tämä ei välttämättä auta mitään, mutta ikämiehenä tiedän, että nainen voi katsoa miestä alaviistoon ihan riippumatta omasta pituudestaan.

Toivon, että voit pituudestasi huolimatta - tai juuri siksi - olla oma itsesi, mieluiten iloinen sellainen. Sen jälkeen pituutesi on vähänkään fiksuille ihmisille sivuseikka.

terveisin

Herra 63

Vierailija
40/40 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi