189cm pitkä nainen
En jaksa enää pituuttani. Se tulee vastaan joka päivä monessa eri tilanteessa. Se vie voimia, rasittaa, masentaa, alentaa itsetuntoa.
Kommentit (40)
Kukaan ei voi ulkonäköään valita. Katsoppa BB:n Joonasta.
Ystäväni (nainen) on 188 cm ja mielestäni hän on Upea!
ai kamala..onko niin pitkiä naisia?!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:08"]
ai kamala..onko niin pitkiä naisia?!
[/quote]
Huippumalli haussa-ohjelmassa oli kerran 190cm pitkä tyttö, mut se tiputettiin sen takia että oli liian pitkä. Ne sanoi että mallien pitää olla kuulemma suht samanpituista massaa lavalla, joten 190cm on yhtä huono kuin 160cm. Mutta aika vähän noita 190-senttisiä naisia on, en oo nähnyt livenä koskaan yhtään. Pisimmät jotka oon nähnyt on olleet jotain 185
Mä olen 178 cm pitkä nainen, enkä paljoa viitsi korkokenkiä käyttää, koska kuulen silloin niin paljo kommenttia pituudestani. Monet baarissa tapaamani miehet ovat käyttäneet sanaa "iso". Se kummastuttaa, koska olen suht hoikka (60 kg). Ehkä kyse on jostain kompleksista, joillekin miehille pitempi nainen tuntuu olevan jonkun sortin ongelma? Omakin ukkoni pyyteli joskus, etten käyttäisi korkeita korkoja. Enää ei maindaa. Toki löytyy sitten niitäkin, joille pituus on vaan plussaa.
Tiedän tunteen. Iän myötä se sen kun vähenee. Nyt olen 47 v ja menee pitkiä aikoja kun en edes pane merkille, että olen pidempi kuin muut. Eniten kärsin just ehkä ikävälillä 25-30v.
Missä te kaikki pitkät naiset muuten oikein olette? En tiedä olenko nähnyt itseäni pidempää naista kuin pari kertaa elämässäni.
T 184 cm
Vaihdetaanko? Mä oon vaan 180cm. Mieluusti olisin sun pituinen nainen.
Mikäs tossa, jos oot muuten kaunis :)
Näin kerran pitkän naisen, oli varmaan sun pituinen, sillä oli upeat pitkät hiukset, kaunis meikki, isot tissit ja hän oli pukeutunut hyvin. Meinasin kävellä ovea päin kun jäin tuijottamaan.
Ja oon ihan heteronainen!
Pitkät naiset ovat kauniita ja seksikkäitä pitkine säärineen.... T: 193cm mies.
Otan osaa, oot jopa malliksi liian pitkä :( Mutta ajattele positiivisesti, sentään osa miehistä on sua pidempiä. Ehkä löydät jonkun kaksimetrisen miehen ja tunnet itsesi pieneksi kerrankin.
Kyllä sitä muutama amatsooni maailmaan mahtuu :)
Älä välitä, saat kohta mun kusipäisen 202 cm miehen, vittu mikä idiootti! Terv. 168 cm nainen
Eiköhän meitä mahdu maailmaan eri kokoisia! :) jotkut tykkää pitkistä ja toiset pätkistä! ;)
t. 153cm
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:32"]
Kyllä sitä muutama amatsooni maailmaan mahtuu :)
[/quote]
Mm. venäläinen tennispelaaja Maria Sharapova, hän on 188cm.
http://media.joe.ie/wp-content/uploads/2013/04/s_36_809_Sharapova_1.jpg
No minä en ainakaan ajattele sinusta mitään pahaa. Saatan katsoa vähän kauemmin enintään.
-Mies 29v-
Miksi et käännä sitä eduksesi? Minä ainakin jään tuijottamaan pitkiä ja kauniita naisia. Mikä pituudessasi sitten häiritsee?
Onko kengän numerosi minkä?
itse olen 178cm, ja jalankokoni on riippuen kengistä 41-44. Kärsin isoista jaloista, vaikka muuten hyvä pakkaus, kaikissa on jotain "vikaa", ei kukaan ole täydellinen :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:36"]
Miksi et käännä sitä eduksesi? Minä ainakin jään tuijottamaan pitkiä ja kauniita naisia. Mikä pituudessasi sitten häiritsee?
[/quote]
Ihmisten katseet. Se, että joutuu kumartelemaan milloin missäkin. Tietoisuus siitä, että olen reilusti keskivertomiehiä pidempi. Koskaan ei voi olla huomaamaton. En vain osaa olla tarpeeksi itsevarma kantaakseni pituuteni ns. ylpeydellä.
Missä niitä kaksimetrisiä miehiä on?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:41"]
Onko kengän numerosi minkä?
itse olen 178cm, ja jalankokoni on riippuen kengistä 41-44. Kärsin isoista jaloista, vaikka muuten hyvä pakkaus, kaikissa on jotain "vikaa", ei kukaan ole täydellinen :)
[/quote]
42-43.
Se kai tässä ainoa hyvä puoli on.
Niin juuri, jättimäisyys. Siitä olenkin saanut kuulla.
Itsetuntoni ryömii pohjamudissa.