Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat heilat

19.08.2021 |

Haluaisitteko nähdä ihmisen, jota ette ole nähneet kahteenkymmeneen vuoteen? Itseäni hieman kiinnostaisi nähdä, kuinka rupsahtanut on nainen, jota tapailin 2000-luvun alussa (kosto olisi suloinen). Nainen asuu ulkomailla, joten ei ole vahingossa törmäilty - vaikka oletettavasti käykin Suomessa silloin tällöin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ja tapasinkin. En missään kostomielessä, vaan siksi, että oli kiva nähdä ihminen, joka oli joskus se kaikkein tärkein. Komea oli edelleen, ei rupsahtanut.

Vierailija
2/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että olisi rupsahtanut? Osa nelikymppisistä on, osa ei. Jos makusi on ollut 2000-luvun alussa hyvä, todennäköisesti kohtaisit itsestään huolehtineen, hoikan ja terveen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ex otti yhteyttä. Kiroiteltiin, ei nähty. Samankokoinen olen edelleen.

Vierailija
4/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhoja heiloja vaan kaksi, joista ensimmäistä näen kyllä sattumalta vuosittain. Hällä taitaa olla mustasukkainen naisystävä, kun joka kerta katsoo minua vihaisennäköisenä enkä ole muuta kuin hymyillyt ja tervehtinyt. Ja se toinen on lapsen isä, ei olla pariin vuoteen nähty kun pieniä kasvatuksellisia erimielisyyksiä . Hällä kyllä oikein kiva vaimo

5/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että olisi rupsahtanut? Osa nelikymppisistä on, osa ei. Jos makusi on ollut 2000-luvun alussa hyvä, todennäköisesti kohtaisit itsestään huolehtineen, hoikan ja terveen naisen.

Viittasin lähes 6-kymppiseen naiseen.

Vierailija
6/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanhoja heiloja kaksi. Olisi kiva törmäillä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia. Ollaan noin viiskymppisiä. Sillä paremmalla puolella vielä.

Vierailija
7/7 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet hänelle noin katkera?