Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohituskaistalla hidastelijat

Vierailija
13.09.2014 |

Mikä vittu siinä on, että siinä ohituskaistalla hidastellaan eikä päästetä takana olevia ohi, noh sitten kun lopulta siirrytään viereiselle kaistalle aletaan kiihdyttää?? :D Nähty niin monta kertaa. Ihanko tahaltaan vai ollaanko niin saatanan tyhmiä ettei tajuta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa kysytty täällä ennenkin. Mammat hidastelevat tahallaan, ihan vain kettuillakseen tai "opettaakseen" muita autoilijoita.

Vierailija
22/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en väistä kovempaa autoa sori, mutta menem kyllä normikaistalle heti kun se on järkevää ja turvallista. Saat roikkua puskurissa painostamassa idiootti, tosin sä vaarannat siinä mun sekä sun ja mahdollisesti muidenkin turvallisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti ja kysymys siis oli, ohituskaistalla ajetaan HITAAMPAA kuin sitten sillä oikealla puolella. Miksi?

Vierailija
24/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinopeutta ajavat ovat vaarallisempia. Kai te otatte huomioon sen, että mittari valehtelee sen muutaman kilsan.

Vierailija
25/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä. Tossa kehällä nää kaahaajat on aina samoissa valoissa sit kuitenkin : D mahtaa vituttaa.

Vierailija
26/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa alinopeutta, on vain suurin sallittu nopeus. Voi näitä muropaketista korttinsa leikanneita.

Vierailija
27/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vaikka on väärä termi, se alinopeutta ajava ei ole vaarallinen vaan vaarallinen on sen kaaharin reaktio hitaammin ajavaan.

Vierailija
28/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp. Minua todellakin ottaa aivoon ne urpot kun ajaa 100km vauhtia kun rajoitus on 120km. Sitten kun niitä yrittää ohituskaistalla ohittaa niin ne iskee vilkuttamatta sun eteen niin että joudut kovaa jarruttamaan. Ja miksi? Siksi että ne haluaa ajaaa rinnakkain toisen 100km tuntivauhtia pitävän kanssa noin 10km matkan ja tukkia molemmat kaistat, prkl!

Vierailija
29/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:43"]

Pääsee nopeammin perille.

[/quote]

Kusitauko kestää kauemmin. Ja kannattaako ottaa riskejä ajamalla ylinopeutta?

Mieluummin minä saavun 2 min myöhemmin määränpäähän, kuin selvittelen kolaria 2h, ja lopuksi liftaan tai matkustan taksilla määränpäähän. Ja selvittelen vakuutusyhtiölle.

Vierailija
30/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syytetään taas omasta idiotismista muita, oli pakko ohittaa laittomasti ja ajaa ylinopeutta kun toi ajo niin hiljaa..jep. Tää on niin nähty.

Vierailija
31/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mammat on niitä jotka ne ruuhkat aiheuttaa. Aina yksi siellä edessä joka ohituskaistalla kulkee samaa vauhtia kuin vieressä oleva. Kiva olla motissa.

Vierailija
32/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:43"]

Pääsee nopeammin perille.

[/quote]

Kusitauko kestää kauemmin. Ja kannattaako ottaa riskejä ajamalla ylinopeutta?

Mieluummin minä saavun 2 min myöhemmin määränpäähän, kuin selvittelen kolaria 2h, ja lopuksi liftaan tai matkustan taksilla määränpäähän. Ja selvittelen vakuutusyhtiölle.

[/quote]

Ihan kiva. Mutta muista ajaa motarilla oikeaa kaistaa!

Vierailija
33/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 ikinä en oo tommoseen törmänny

Vierailija
34/36 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää ne jotka normimaantiellä ohituskaistan alkaessa kiihdyttää nopeuttaan (ajavat siis edelleen siinä oikealla), tehden ohituskaistan käytöstä paljon vaikeampaa. Miksei voi pitää samaa nopeutta, tai ehkä jopa hidastaa piirun verran jos tietää että ihmiset aikoo ohittaa?

Vierailija
35/36 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 00:48"]

ymmärrän sua ap täysin! ite kiroan joka päivä moottoritiellä tätä asiaa. Itse roikun vaan perseessä tai oikeelta ohi jos edellä ajavalla ei mene asia jakeluun :))!

[/quote]

Kai podet rattiraivoa, painat tööttiä naama punaisena ja huudat raivoissasi poliisille, että "ei minua sakoteta liikenteen vaarantamisesta, parrrrkele ku ei mene jakeluu!!!!!11111"?

Vierailija
36/36 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän haukutaan aika harvinaisia tapauksia, kaahareita kyllä aika paljon . Sakot liian pieniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi