Kaunein SUOMALAINEN rakkauslaulu?
Kommentit (38)
Tahdon rakastella sinua ja Luonas kai olla saan
Stellan häävalssi, Pepe Willbergin Aamu, Anna Erikssonin Kun katsoit minuun yms.
Johanna kurkela: rakkauslaulu
Vesa-matti loiri: enkeleitä toisillemme
juha tapio: mitä silmät ei nää
johanna kurkela: sydän paikallaan
johanna kurkela: ainutlaatuinen
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:47"]
Johanna kurkela: rakkauslaulu Vesa-matti loiri: enkeleitä toisillemme juha tapio: mitä silmät ei nää johanna kurkela: sydän paikallaan johanna kurkela: ainutlaatuinen
[/quote]
Eikös tuo Enkeleitä toisillemme ole Jope Ruonansuun? Vai onko Loirilla saman niminen kappale?
Lindholm kurjoitti laulun sokealle tytölle työskennelessään päiväkodissa.
Sopivasti lihava - Leevi and the Leavings
Ihanan romanttinen t. Mies
Apua, en muista sitä Dave Lindholmin laulua.. mutta siis, se!
Jos joku muistaa niin laittakaa!
Sua vain yli kaiken mä raaaaaaaa-kaastaaaan... Mikä sen laulun nimi onkaan?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:17"]
Sua vain yli kaiken mä raaaaaaaa-kaastaaaan... Mikä sen laulun nimi onkaan?
[/quote]
Romanssi.
Juha Tapion "Rakastan niin kauan kuin mä voin" iskee tosissaan ainakin tällä hetkellä. Joskus Mikko Kuustosella on ollut silloin ykkönen ja pysyy varmasti korkealla, koska soi silloin todella paljon, kun tapasin puolisoni.
Sitkeä sydän sattui soimaan TV:ssä, kun olin mennyt sairaalaan ja en tiennyt mitään vielä kasvaimista tai muusta. Odottelin biopsia-aikaani ja oli todella melankolinen tunnelma, kun makasin siinä vuoteessa ja vasta tutustuin sairaalan käytäntöihinkin. Juha Tapion haastattelu sai aikaan jonkinlaisen piristyksen. Pian sen jälkeen olikin sitten elämäni kivuliain kokemus, kun luuhun pistettiin paksu piikki, jolla otettiin pehmytkudosta ensin ja sitten luuta. Pistettiin muistaakseni viisi kertaa. Sanoituksen vuoksi en kuitenkaan voi sanoa sitä kauneimmaksi rakkauslauluksi.