Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen joutunu jätkäkaverin pariterapeutiksi,keinoja??? T. sen miehen mieskaveri

Vierailija
13.09.2014 |

Olkoot tarinan mies vaikka Kalle. Ja hänen muijansa Kirsti. Heillä tuli ns.erätauko avoliitosta ja Kirsti muutti kesäksi heidän mökille vierus paikka kunnalle. Asumuseron jälkeen, kesän aikana Kallella on ollut kolmen eri naisen kans petipuuhia, NS laastariseksiä joista vain minä tiedän ja oon miettiny kerronko Kirstille mutta en tee sitä. Nyt suhde on alkanut lämpiämähän. Kallen mielestä hän voi salata petipuuhansa Kirstiltä koska hän oli enemmään se osapuoli joka halusi toisen takasin.

Kirsti oli enemmän se joka empi ja on edelleen. Nyt sitten jo parina saunailtana on Kalle puhunu mulle et sille on tullu pakkomielle tentata Kirstin puuhist. hän ei pysty kuulema katsomahan tulevaisuuteen kun hän miettii koko ajan vain mitä kirsti on tehny ja millon ja kenen kans. 

miten helevetissä saan taottua sen äijän päähän että nyt loppu toisen painostus?? minä kyllä kuuntelen mutta ei oo terapeutin tutkintoa.. eli sen mielestä se sai nussia muita ja nyt ei voi katsetta kääntää tulevaisuuteen että unohtais kun molemmat haluaa välit kuntoo. mökkikää ei oo talviasuttava joten sen muijan on tultava kotiin tai etsittävä asunto

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:24"]

Jos Kalle välttämättä haluaa tietää Kirstin puuhista (mitä en suosittele) niin hänhän voi avata pelin kertomalla omista puuhistaan.

Mutta ehkä kuitenkin olisi parempi katsoa vain eteenpäin, molempien.

[/quote]Tätä olisin ehdottanut minäkin, eli jos Kalle haluaa tietää Kirstin kesästä, tulee hänen kertoa avoimesti omista tekosistaan. Mutta taitaa jäädä kertomatta koska Kallessa ei ole tarpeeksi miestä siihen. Niinpä jos Kallen miehisyys ei riitä aloittamaan kertomista rehellisesti, ei hänen miehisyytensä riitä myöskään kuulemaan mitä Kirsti on tehnyt. Ja koska Kalle ei Kirstiään omista, ei Kirstillä ole mitään velvollisuutta tilittää Kallelle tekemisistään vaikka Kalle kenties omista jutuistaan puhuisikin. Mitä Kalle muuten tekisi jos Kirstillä on ollut vaikka 1-3 kumppania? Mitä hän hyötyy siitä tiedosta? Ajatteleeko hän sen tiedon kuultuaan heidän olevan tasan vai että Kirsti on häntä mennyt pettämään?

Ero on ero, aikuiset ihmiset kyllä tietävät mitä se merkitsee, joten suosittele, että laittavat nyt viimeistään lusikat jakoon ja lähtevät omilleen. Ei heidän liittoaan voi mikään eikö kukaan enää pelastaa ja onnelliseksi muuttaa, ei edes Kirstin uskollisuus. Epäilys on ollut ilmassa ja se ei siitä mihinkään katoa ikinä vaikka he kuinka päättäisivät jatkaa.

Vierailija
2/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ap jos edes sinä toimit terapeuttina, moni mies nimittäin tuntuu olevan yksin kun tulee parisuhdeongelmia. Sitten ne melko selvitettävätkin asiat jäävät vain selvittämättömäksi möykyksi. Tämä minua vatuttaa, kun miesten kans ollaan tekemisissä. Eli miehet ei puhu keskenään eikä osaa puhua sit parisuhteessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa Kalle olla mustasukkainen mies. Minä naisena en ottaisi takaisin.

Vierailija
4/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kaljotellaan..laittakaa sanoja mun suuhun!!!

Vierailija
5/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi haluat Kirstin takaisin?"

Vierailija
6/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin tyyppillisen oloinen mies. nainen ei saa tehdä mitään, mutta mies saa. ehkpä niiden ei kannata jatkaa elämää yhdessä.

Vierailija
7/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille naiselle miehen hommista, niin ratkeaa tämäkin pulma.

Vierailija
8/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Juu en kerro

Vierailija
9/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Juu en kerro

[/quote]

No sitten joudut vänkäämään asiasta pidemmän kaavan kautta. Sano vaikka seuraavaa:

Sinulla, Kalle, ei ole paljon varaa pohdiskella, mitä Kirsti on erossa ollessanne tehnyt, koska itsekin olet juossut vieraissa. Jos paljastuisi että hän on tehnyt samoin, mitä oikein tekisit? Pahoittaisit mielesi? Ja silti itse aiot salata omat puuhastelusi hänen selkänsä takana. Aikamoista kaksinaismoralismia, joka ei kyllä kuulu parisuhteeseen. Jos et pysty pääsemään yli asiasta, älä palaa Kirstin kanssa yhteen.

Lisähuomautus: tämähän on aivan klassinen pettämisen sivuvaikutus. Pettäjän on aiempaa vaikeampi luottaa oman puolisonsa uskollisuuteen - kun itsekin on mennyt pettämään, miksi toinen olisi toiminut yhtään paremmin? Tämä luottamuspula sitten vähitellen nakertaa suhdetta ja lopulta kumpikin osapuoli on onneton, eikä osaa edes selittää miksi (jos pettäminen on salattu). 

Vierailija
10/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle kiitos

Vierailija
11/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kalle välttämättä haluaa tietää Kirstin puuhista (mitä en suosittele) niin hänhän voi avata pelin kertomalla omista puuhistaan.

Mutta ehkä kuitenkin olisi parempi katsoa vain eteenpäin, molempien.