Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Mitä mietit suuseksin aikana (saadessasi sitä)?

Vierailija
19.08.2021 |

-

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin jostakin kiihottavasta, samalla tavalla kuin fantasioin itsetyydyttäessä.

Voin haaveilla samalla esim kimppakivasta tai bbc:stä, mitä milloinkin tekis mieli.

Vierailija
2/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, nautin vaan

Jos saamani suuseksi on sen verran huonoa että siinä voi miettiä samalla jotain, niin alan opettamaan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että luoja kun tuntuu hyvältä!

Vierailija
4/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kiihottavia mielikuvia, esim. panemisesta eri tavoilla, asennoissa tai paikoissa. Joskus saatan suunnitella miten "kostan" miehelle ja mikä kiihottaisi häntä kaikkein eniten juuri sillä kertaa. Jos on sellainen tilanne että tarvitsee syystä tai toisesta psyykata itseäni kiihottuakseni lisää, niin saatan fantasioida jostakin kielletystä tuhmasta ja silloin henkilöhahmot on yleensä täysin fiktiivisiä.

Vierailija
5/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siinä mitään pystyy miettimään jos saa hyvää nuolentaa? :) Huonon aikana mietin vain että miten tätä voisi parantaa, liikutan vähän lantiota ja annan vinkkejä toiselle.

Vierailija
6/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin jostakin kiihottavasta, samalla tavalla kuin fantasioin itsetyydyttäessä.

Voin haaveilla samalla esim kimppakivasta tai bbc:stä, mitä milloinkin tekis mieli.

Miksei joku suomalainen kanava kelpaa? Vaikka ihan yle?

Vierailija
7/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mitään muuta kuin keskityn nautintoon. Jos en nauti ohjeistan.

Vierailija
8/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin nuoresta työkaverista ja mieheni veljestä.

Vierailija
9/38 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin nuoresta työkaverista ja mieheni veljestä.

Juu kunhan et nimiä vahingossa möläytä:)

Vierailija
10/38 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni tuntuu rakastavan nuolla mua, ja onkin siinä tosi hyvä. Laukean yleensä ajattelemalla, että se onkin mun ex-mies joka panee mua. En tätä tietenkään kerro miehelleni jota rakastan yli kaiken. Exäni oli muuten p*ska jätkä ja sarjapettäjä, mutta osasi kyllä panna aivan taivaallisesti. Ei ikinä nuollut mua, vaikka annoin  usein suihinottoja (ihan mielelläni, tosin)

Vierailija
11/38 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhditan tulemista kyllä jossain vaiheessa fantasioilla. Niitä on paljon erilaisia. Vaikkapa lääkärileikit.

Vierailija
12/38 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, nautin vaan

Jos saamani suuseksi on sen verran huonoa että siinä voi miettiä samalla jotain, niin alan opettamaan miestä.

Mun mies nuolee tosi hyvin, mutta jos vain nautin siitä, niin en laukea. Mun pitää fantasioida samalla, jotta saan orkun. Sama itsetyydyttäessä, hieron klittaa ja ajattelen kiihottavia juttuja, niin sillä tavalla saan orkun.

-eka kommentoija

Vierailija
13/38 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen mieheni tuntuu rakastavan nuolla mua, ja onkin siinä tosi hyvä. Laukean yleensä ajattelemalla, että se onkin mun ex-mies joka panee mua. En tätä tietenkään kerro miehelleni jota rakastan yli kaiken. Exäni oli muuten p*ska jätkä ja sarjapettäjä, mutta osasi kyllä panna aivan taivaallisesti. Ei ikinä nuollut mua, vaikka annoin  usein suihinottoja (ihan mielelläni, tosin)

Et tietenkään tee mitään väärin fantasioimalla jostain muusta miehestä panemassa sua silloin kun sun mies nuolee sua, mutta käy silti sääliksi sitä sun miesraukkaa. Varsinkin sun ex oli taivaallisen hyvä panemaan, ja suuseksi oli yksipuolisesti sun antamaa. Arvaan, että juurikaan ikinä ota suihin nykyiseltä mieheltäsi vaikka hän mielellään nuolee sua. Menikö suurin piirtein oikein?

Vierailija
14/38 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin meni. Yhteiselämä perustuu taloudellisille realiteeteille. Nautinto perustuu toisen miehen kokoon ja ottamisen asenteeseen. Suomalainen mies on kyllä kiva, mutta miehenä aikas vätys.

Vierailija
15/38 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään tee mitään väärin fantasioimalla jostain muusta miehestä panemassa sua silloin kun sun mies nuolee sua, mutta käy silti sääliksi sitä sun miesraukkaa. Varsinkin sun ex oli taivaallisen hyvä panemaan, ja suuseksi oli yksipuolisesti sun antamaa. Arvaan, että juurikaan ikinä ota suihin nykyiseltä mieheltäsi vaikka hän mielellään nuolee sua. Menikö suurin piirtein oikein?

Ihme kitinää. Mitä siitä jos nykyinen mies haluaa antaa enemmän kuin saada, ja itse tykkää saada enemmän kuin antaa jos se on molemmille hyvä ratkaisu. Eikä silläkään ole väliä vaikka se oli päinvastoin aikaisemmassa suhteessa. Olihan tuo ex ilmeisesti todella hyvä myös rakastelemaan, eli antamaan nautintoa juuri sillä oikealla tavalla.

Vierailija
16/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä sen jälkeen kun naisella on ollut aikaisemmin ns. kova panomies, niin silloin pitää keskittyä tuottamaan naiselle nautintoa muilla tavoin, ja hyväksyä se, että nainen haaveilee tuosta panomiehestä saadakseen parhaan seksuaalisen nautinnon antaessasi hänelle suuseksiä. Kaikki miehet eivät vain voi olla kovia panomiehiä, ja saada suihinottoja kun haluaa antamatta vastaavia palveluksia takaisin.

Vierailija
17/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä sen jälkeen kun naisella on ollut aikaisemmin ns. kova panomies, niin silloin pitää keskittyä tuottamaan naiselle nautintoa muilla tavoin, ja hyväksyä se, että nainen haaveilee tuosta panomiehestä saadakseen parhaan seksuaalisen nautinnon antaessasi hänelle suuseksiä. Kaikki miehet eivät vain voi olla kovia panomiehiä, ja saada suihinottoja kun haluaa antamatta vastaavia palveluksia takaisin.

kirjoittaa beta mies :)

Vierailija
18/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muka fantasio että miehen tilalla nuolisikin joku iso tissinen lesbo?

Vierailija
19/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityn vainnauttimaan. Ei tarvitse mitään fantasioita, mies ihan superhyvä, niin ei tarvii.

Vierailija
20/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ja katson vaimooni joka ei koskaan ole minuun päin naama:( jos muutenki kaikki kohdallaan saatan kyl ajatella jotain muuta naista

Ajattelen jotakin toista naista tekijänä jos oma ei mukana hetkessä tai siis ei yhteinen sävel hommassa