Arvostele muffinssini!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:44"]Vain kannabutter taikinasta puuttuu =)
Muuten täydellinen.
[/quote]
Mitä on kannabutter
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:41"]
Kaunis kuin kakka.
-Mies 29v-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:08"]Uskaltaako tuota linkkiä edes avata? Ties mikä muffinssi sieltä rävähtää näytölle... :D [/quote] Haha :DD Hitto, ois pitänyt ajatella vähän otsikointia.....no, kyse on siis ihan syötävästä suklaamuffinssista, ei mistään hämärästä :D Ap
[/quote] Saitko kuvasta jotain pisteita? Mulle ainakin ravahti vaikka mita mainoksia ja nyt saa pelata muita seuraamuksia. Thank you very little.
Kuinka paljon laitoit leivinjauhetta? Kauniisti kohonnut!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:08"]Uskaltaako tuota linkkiä edes avata? Ties mikä muffinssi sieltä rävähtää näytölle... :D [/quote] Haha :DD Hitto, ois pitänyt ajatella vähän otsikointia.....no, kyse on siis ihan syötävästä suklaamuffinssista, ei mistään hämärästä :D Ap
[/quote] Saitko kuvasta jotain pisteita? Mulle ainakin ravahti vaikka mita mainoksia ja nyt saa pelata muita seuraamuksia. Thank you very little.
[/quote]
Pisteitä? Eihän aijjaaseen ladatuista kuvista mitään pisteitä kukaan saa
Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
Näyttää ihan joltain kahvilan muffinssilta. Ihana.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:34"]Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
[/quote]
Itse tein kinuskikissan daim-muffinssiohjeella käyttäen taloussuklaata ja jättämällä kokonaiset suklaapalat muffinssin sisältä pois. Yhdennäköisyys on kyllä aika huikea niiden lidlin herkkujen kanssa :D Lidlin muffinssien maku on kyklä erilainen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:34"]Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
[/quote]
Itse tein kinuskikissan daim-muffinssiohjeella käyttäen taloussuklaata ja jättämällä kokonaiset suklaapalat muffinssin sisältä pois. Yhdennäköisyys on kyllä aika huikea niiden lidlin herkkujen kanssa :D Lidlin muffinssien maku on kyklä erilainen.
[/quote]
Kyklä....*kyllä ^^;
Oho, vähä hyvin teit! Ihan ku joku kaupan muffinisi, nam nam nauti, varmaan aika hyvää! T: 4
Näyttää hyvältä! Taikinaa olisi ehkä voinut laittaa enemmän vuokaan, niin olisi tullut vielä korkeampi.
Paistoaika?