Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hyväksynyt sitä, millainen oikeasti olen

Vierailija
29.08.2006 |

...suhteemme kun alkoi. HÄnen odotuksensa olivat lievästi sanottuna... no en keksi edes, mitä. Sittenpä kuitenkin ryhdyin suhteeseen hänen kanssaan, jotta saisin hänet hyväksymään minut sellaisena kuin olen... voitte uskoa, miten olen kipuillut.

Perhe tuli perustettua, vuosia on vierinyt. Mies hyväksyy minut, ainakin sen mitä hän vaan voi minusta nähdä tällaisessa suhteessa. Nyt kuitenkin tuntuu, että on minun vuoroni olla se mitä haluan. En siis kuitenkaan uskaltanut koskaan olla luontevasti sitä mitä olen.

Nyt alan käsittää homman hulluuden... Läheisriippuvuudeksiko tällaista kutsutaan? Tarvitsen helvetisti voimaa pitää puoleni ja saada oma tahtoni läpi.

Mitenkähän tässä oikein käy. Mies on oikein ihana tyyppi, mutta pelottaa. Keskustelut on käyty tuhanteen kertaan, että hyväksyyköhän hän minut tuli mitä tuli? En vaan pääse eteenpäin, olen jumiutunut tiettyyn pisteeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta...

Vierailija
2/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sun kannata itseäsi koko loppuelämää valjaissa pitää. Hullukshan sä tulet jos et oma itsesi saa olla. Kotona jos jossain pitää saada olla ihan sellainen kun on ilman mitään rooleja!

Anna palaa meni syteen tai saveen. Ole sellainen kuin olet, anna palaa :). Mies kestää jos on kestääkseen, jos ei, niin parempi ehkä sitten ilman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta silloin aikanaan tein sen päätöksen, johon SILLOIN kykenin. Ehkä olenkin vain tällainen? Mutta se on varmaa, että itsetuntoni on melkoisen huono ja sille pitäisi tehdä JOTAIN

ap

Vierailija
4/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvuudeksi tuota kutsuu terapeutti Tommy Hellsten. Suosittelen lukemaan hänen kirjallisuuttaan. En suoranaisesti suosittele hänen alkuvuosien tuotantoaan (virtahepo olohuoneessa), vaikka sekin on aiheesta. Hän puhuu hyvin paljon siitä, että ihmisen pitää kasvaa sellaiseksi millainen on, koska " totuus tekee meidät vapaiksi" . Tuo " totuus" on se, mitä me pohjimmiltaan olemme. Hän myös sitoo aiheen läheisriippuvuuteen.

Varmasti löydät kirjoista itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme