Lähden kohta kauppaan, suositelkaa hyvää tupakkaa!
Illalla olen lähdössä viihteelle ja ostan sitä varten askin. Yleensä en polta. Jos ostan tupakkaa, ostan yleensä tumman vihreän Pall Mallin tai L&M Forwardin. Vihreästä Kentistä en oikein tykkää. Suosituksia? :)
Kommentit (23)
Olen myös kännipolttaja, ja yleensä poltan L&M:n Forwardia tai Kentin vastaavaa kliksautettavaa. L&M:n ehkä parempaa.
L&m on ihan paskaa. Marlboro menthol tai gold, ruskea kent
Myydäänkö muka Dunhill tai gauloises Suomessa? En ole nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:17"]West duo 4,60e
[/quote]
Maksaa nykyään 5e. :( huomasin vain toissapäivänä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:13"]Chessun press 4, 80
[/quote]
Onko todella noin halpaa? Chessun punainen maksaa jo 5,20. Hinnat nousseet silmissä.
[/quote]
On. Uusi tuote johon hinnankorotus ei iske :) Mark-tupakat 4, 50 (vihreä, valkoinen ja punainen)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:15"]
Myydäänkö muka Dunhill tai gauloises Suomessa? En ole nähnyt.
[/quote]
Helsingin keskustan stokkalla ainakin oli kumpaakin. Ja varmaan myös tupakkikaupoista.
Chesterfieldin Press! Sama asia kuin tuo L&M Forward, mut tietääkseni halvempi ;D
Kentin iBoost tai Pall Mallin vaaleanvihreä.
Osta ranskalainen Gauloises- aski vielä kun ehdit, sen valmistus loppuu ensi vuonna. Perinteikäs merkki jolla on yli satavuotias historia ja tunnettu varmaan sadoista eurooppalaisista elokuvista, joissa kuuluisimmat filmitähdet ja julkkikset sitä imuttelee. Mm. Pablo Picasso ja Catherine Deneuve olivat Gauloises- mannekiineja..
Saat siitä hyvän keskusteluavauksen baarissa.. =)
Westin duo on samantapainen kuin forward, mutta halvempi. Forward kuitenkin mun mielestä paremman makuinen, maistuu jenkki-purkalta :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:01"]
Osta ranskalainen Gauloises- aski vielä kun ehdit, sen valmistus loppuu ensi vuonna. Perinteikäs merkki jolla on yli satavuotias historia ja tunnettu varmaan sadoista eurooppalaisista elokuvista, joissa kuuluisimmat filmitähdet ja julkkikset sitä imuttelee. Mm. Pablo Picasso ja Catherine Deneuve olivat Gauloises- mannekiineja..
Saat siitä hyvän keskusteluavauksen baarissa.. =)
[/quote]
Oui! Onhan sinä vähän enemmän eleganssia kuin jossain perus-Mallussa...
Forward on aika jeez