Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuntosalilla käynti

Vierailija
13.09.2014 |

Olen käynyt vuoden verran salilla ja lievää kiinteytymistä on tapahtunut. Lähinnä hauis ja takareidet. Teen aina samahkon 1-jakoisen ohjelman. Voiko näin jatkaa ja onko tästä mitään hyötyä? Vai pitäisikö satsata oikein johonkin hyvään saliin jossa minulle räätälöitäisiin ohjelma? Nyt olen kunnan halvalla salilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikkoa on kehitys jos aina tekee samaa ohjelmaa. Painoja pitäis nostaa ja rasittaa lihaksia eri tavoilla. Ohjelman voi tehdä itsekin, netistä löytyy. Toisaalta jos ei tiedä mitä tekee niin kannattaa kysyä ammattilaiselta.

Vierailija
2/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:15"]Aika heikkoa on kehitys jos aina tekee samaa ohjelmaa. Painoja pitäis nostaa ja rasittaa lihaksia eri tavoilla. Ohjelman voi tehdä itsekin, netistä löytyy. Toisaalta jos ei tiedä mitä tekee niin kannattaa kysyä ammattilaiselta.
[/quote]

painoja olen hiukan nostanut mutta ilmeusesti salilla ei voi käydä ellei joku tee kunnon ohjelmaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset tottuu samanlaiseen rasitukseen ja kehitys lakkaa. Sen takia ohjelmaa pitäis vaihtaa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi