Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksa- ja metallimiesten vaimot

Vierailija
13.09.2014 |

Huhhuh miten teidän miehet puhuu teistä rumasti työpaikalla!!

Vaimo on sitä varten että se tekee ruuat ja siivoaa ja hoitaa lapset. Siitä vastineeksi pitää kuunnella nalkutusta ja joskus käyttää sitä ulkona. Kaikki mistä se on kiinnostunut on turhaa hömpötystä. Seksiä ei saa kuitenkaan niin sitä haetaan sitten vieraista. Eli käytännössä ei sen niin väliä kenen kanssa menee naimisiin kunhan on sen verran nätti ettei lapsista tule rumia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun mä oon raksalla ja mies huoltomiehenä? :D

Vierailija
2/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Että meninkin raksamiehen kanssa kimppaan. Nyt pannaan halvalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D

Vierailija
4/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raksamies, enkä ikinä puhu vaimostani työpaikalla mitään pahaa. Joskus olen kertonut perheessä sattuneista hauskoista tilanteista, mutta en kuitenkaan ketään loukkaavasti. Näin toimin siitäkin huolimatta, ettemme ole oikeasti onnellisia ja riitelemmekin usein. Ongelmistamme en kuitenkaan avaudu työpaikalla puolellakaan sanaa. Tiedän kyllä monia, jotka puhuvat rumasti vaimoistaan työpaikalla.

Vierailija
5/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla, ap, on tietenkin vuosikymmenten kokemus molemmilta aloilta? Joten laaja tietopohja sekä rakennus- että metallimiesten käyttäytymisestä, että heidän suhtautumisestaan aviopuolisoonsa. Minulla on suppeampi kokemus, vain toiselta alalta. Jotenkin minun kokemani sotii sinun väitettäsi vastaan. Johtunee varmasti kokemuskenttäni rajoittuneisuudesta. Voin perustella näkökulmaani vain työelämän ytimestä ja pelkästään omiin kokemuksiini tukeutuen. Olisiko sinulla esittää jotain konkreettisempaa, esim. pitkäaikaisten tutkimusten tuloksia molempien alojen työntekijöiden suhtautumisesta perhe-elämään tai puolisonvalinnan vaikutusta onnellisuuteen? Olisin kovasti kiitollinen, jos pystyisit muuttamaan virheellistä käsitystäni toisen ko. alan työntekijöistä. Olen kovin hämmentynyt nyt, kun luulin tekeväni töitä mukavassa porukassa. Terkuin, Heti maanantaina itsensä irtisanova 

Vierailija
6/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin mahdollista. Erästä tuollaista sankaria katselin ja kertoi, miten oli työpaikalla jollekin vanhemmalle naiselle puhunut suhteestaan ja valitteli, että työkaveri käski heti lähteä suhteesta, kun miestä hyväksikäytetään ihan selvästi.

Eipä tullut mies kertoneeksi, että kun puolisolla oli rintasyöpäepäily, mies ei korvaansa asialle lotkauttanut, vaan pelkäsi, että sairaalaan tulee leikkauksen jälkeen vieraaksi henkilöitä, joista hän ei pidä. Mustasukkaisuuksissaan jätti sitten koko syöpäpelon huomioimatta ja aiheutti puolisolleen vain lisämurhetta kiukuttelemalla. Mammografiaan ei lähtenyt suutuspäissään puolisoa viemään, vaikka oli luvannut, puoliso sai mennä yksin.

Puolison kaverin mies uhkasi hakata venäläisvahvistusten tukemana ja kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta väänsi aina kiukuttelulle ja mustasukkaisuudelle aihetta.

Aikansa puoliso jaksoi touhua katsella, mutta totesi sitten, että sama se on olla kokonaan yksin kuin suhteessa yksin.

Ok, siis jos rumasti puhuvat, niin puhuisivat edes totta ja muistaisivat ne omat tekemisensä / tekemättä jättämisensä.

Vierailija
7/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen kertoo vain yleistäjän tyhmyydestä.

Vierailija
8/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin wt

Vierailija
9/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin taata, ettei mies ainakaan minusta puhu paskaa. Ollaan nimittäin samassa työpaikassa ja samoissa hommissa =)

Vierailija
10/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne puhuvat muillakin työpaikoilla, joilla ei tarvitse ylläpitää kulissia. Snobit avautuvat ehkä saunailloissa ja poikailevat naisia vaivihkaa pikkujouluissa.

Vierailija
11/11 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset varmaan vaan näyttelevät niin äijää, äijäalalla kun ollaan olevinaan. Kotona sitten vaimon ohjeiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan