G: Oletko koskaan joutunut aikuisena vaatteet päällä veteen?
Vahingossa, tahallaan, jonkun muun ansiosta. Millaisessa tilanteessa? Millaisesa asussa? Reaktiosi?
Kommentit (60)
Hengenpelastuskurssilla oltiin pari kertaa uimahallissa. Toisella kerralla piti mennä veteen täysissä pukimissa ja yrittää uida 50 metriä. Oli muuten tosi raskasta, märät vaatteet eivät ole mitään kevyitä. Toisella kerralla piti sitten pelastaa "tiedoton" kaveri vedestä.
Olen, oltiin lähdössä ravintolaan ja mies vaan istui paljussa parin kaverinsa kanssa vaikka olin käynyt jo monta kertaa kiirehtimässä, itse olin jo täydessä tällingissä (hiukset ja meikit laitettu ,mekko +sukkahousut ja korkkarit päällä. Lopulta kyllästyin odottamaan ja menin paljuun kaikki hepenet päällä ja sain aplodit kaikilta muilta paitsi mieheltäni.8417
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:01"]Myynnissä olleen mökin laiturilta sukelsin järveen harha-askeleen ja kaiteen puuttumisen takia. Asuna oli hame, kauluspaita, sukkahousut, saappaat, neuletakki ym. (mentiin katsomaan suoraan töistä). Vähän tuli kiljuttua , aika jäistä oli vesi toukokuussa ja 40 km matkaa kotiin. Mieheni ja myyjä olivat ihan hiljaa kun kahlasin litimärkänä rantaan.
[/quote] Tehtiin muuten kaupat ko mökistä ja mies on muistanu mainita tutuille että rouva tutki myös järven pohjan ennen kauppoja.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:52"]
En ole, mutta vaimo kyllä, kun hänet tönäistiin kesken pikkujoulujen altaaseen. Ihme kyllä ei suuttunut ja urhoollisesti oli loppuun asti samoissa vaatteissa.
[/quote] Vaimollasi taitaa olla tosi hyvät hermot kun ei raivostunut! En pystysi samaan.
uthor="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:46"]Minut heitettiin uima-altaaseen. Päällä oli farkut, kengät, alusvaatteet, sukkahousut, toppi, kauluspaita, lyhyt kevyt toppatakki. Eli täysi talvivarustus ja kaulaliina kaulassa. Todella hauska yllätys ihan oikeasti naurettiin ihan hulluna. Tulin allastiloihin työpaikan juhliin ison kassin kanssa. Ihmettelin, että miksi miehiä kiinnostaa mitä laitan päälle iltamenoihin ja kysyivät kengistä ja takistakin. Kun kerroin, että täys vaatekerta on mukana, niin silloin tajusin miksi ne kyselee...eivät halunneet ainoita vaatteitani kastella. Seuraavaksi uinkin altaassa yllämainituissa asusteessa :) Tälläiset yllätykset on kivoja eikä kastuminen haittaa, kun on vaihtovaatteet mukana.
[/quote]
Mua vituttais kun puhelin ja lompakko on aina taskussa kuitenkin
Oon hypännyt lapsen perässä veteen. Tippui laiturilta eikä osannut uida. Ei ollut oma lapsi..
Toppapuvussa putosin jäihin joskus 14 vuotiaana. Yritin hypätä kapean noin 2m leveän 'puron' yli mutta läsähdin jään läpi hyiseen veteen :D
Koira putosi heikkoihin jäihin ja pudottiin ystäväni kanssa myös molemmat "pelastus operaation" aikana mutta koira pelastui. Kylmä kylpy saatiin mutta onnellinen loppu.
Kyllä. Kevyissä kesävaatteissa. Kerran kanootista, jota meidän piti miehen kanssa lähteä melomaan ja mies päättikin ihan tarkoituksella kaataa sen. Kuvitteli pässi itse pysyvänsä kyydissä ja minä vaan kastuisin, molemmat muljahdettiin veteen.
Kerran pari olen liukastunut mereen rantakalliolta, kun olen mennyt liian lähelle veden reunaa kurottelemaan. Kerran hypännyt veneestä ja molskahtanutkin veteen. Ja kerran ihan tahallaan mennyt farkut ja huppari päällä uimaan, että jos joutuu vahingossa syvempään veteen vedenvaraan vaatteet päällä, niin muistuu taas, mitä se on.
Lapsena me mentiin vähintään joka kesä tahallaan veteen vaatteet päällä, pelastusliivin kanssa ja ilman. Meren rannalla kun asutaan. on hyvä harjoitella näitä tilanteita.
Kesällä mökillä mies ja pari kaveria heitteli minua veteen ihan urakalla, milloin missäkin vaatteissa. Nauratti joka kerta :D Rannalla olin bikineissä ottamassa aurinkoa kun mies otti syliin ja hyppäsi kanssani veteen, nauratti taas. Me myös lähdettiin kumiveneellä miehen kanssa rannasta ja vähän ajan päästä säikähdin jotain ötökkää niin paljon, että nousin seisomaan ja putosin veteen. Nauratti silloinkin, kun olin selvinnyt säikähdyksestäni. Onhan näitä paljonkin.
"Kyllä olen, minut tönäistiin laiturilta täysin yllättäen, farkut,pusero,takki, korkkarit,alusvaatteet ja sukkahousut ja myös käsilaukku. Ei kyllä naurattanut yhtään".
Minulle kävi samoin, mutta pääsin hyppäämään rantaa kohti, niin kastuin vyötäröstä alaspäin. Elokuun loppu ja viileä ilta. Ei myöskään paljon naurattanut, loppuilta märissä farkuissa ja kengissä. Vähän voisi tilanne tajua olla enemmän aikuisilla ihmisillä. Huumorini olisi kyllä varmasti riittänyt, jos esimerkiksi minut olisi kotimatkalla heitetty veteen.
Miten jotkut voivat olla noin idiootteja, että käsilaukut ynm. päällä tönäistään veteen. Menikö puhelimesi tai jotain muuta rikki? Korvasiko ne joku? Ja ilmeisesti iltasi oli pilalla, vai millainen tilanne oli?
Myynnissä olleen mökin laiturilta sukelsin järveen harha-askeleen ja kaiteen puuttumisen takia. Asuna oli hame, kauluspaita, sukkahousut, saappaat, neuletakki ym. (mentiin katsomaan suoraan töistä). Vähän tuli kiljuttua , aika jäistä oli vesi toukokuussa ja 40 km matkaa kotiin. Mieheni ja myyjä olivat ihan hiljaa kun kahlasin litimärkänä rantaan.
Yritettiin lähteä mökillä vesijetillä exän ja sen kaverin kanssa kolmestaan liikenteeseen. Eihän siitä mitään tullut, vaan tiputtiin kaikki kolme järveen. Typerä idea ja alkoholilla oli toki osuutta asiaan, mutta hirveen hauskaa meillä oli kun kömmittiin takaisin laiturille ja lähdettiin etsimään kuivia vaatteita.
Onneksi en, olen sen verran huono uimari, että voisi olla etten olisi tätä kirjoittamassa. Mutta, olen kyllä tarkoituksella mennyt järveen enemmän tai vähemmän täysissä pukeissa vuosien kuluessa varmaan kymmeniä kertoja. Se on semmoinen lämpöisen kesäkelin hupi, eli lähinnä heinäkuussa. Ei se vedessä oleminen niin kummoiselta tunnu, mutta sinne meno ja pois tulo. Kun vettä on polvien yli, niin lämmin järvivesi suorastaan houkuttaa menemään loppuun asti. Jos seisoskelee muniaan myöten lämpöisessä järvessä housut jalassa, niin palkkioksi saa toisinaan ihan mukavan stondiksen - en tiedä mikä sen saa aikaan, mutta kiihottaa. Pois tullessa on taas kivaa kun, vaatteet tarttuu ihoon kiinni ja vesi lotisee. Vähitellen vesi valuu pois ja kangas irtoaa ja sitä odotellessa vaateissa valuava vesi viihdyttää. Hommassa on siis jonkinlainen seksuaalinen lataus. Viime kesänä testasin veneilyliivitkin. Ei sillä, että olisin niitä epoäillyt, olipahan syy kastella itsensä. Jos ensi kesänä on taas helteitä, niin aion "unohtaa" viime kesän testituloksen ja varmistaa taas asian uudestaan. Kysyttin myös vaatteista: yleensä verkkarit tai puuvilla housut, alushousut on ne, jotka sattuu jalassa olemaan (suosikki Sloggi, jossa vähän lahjetta) ja sitten t-paita. Kevyt kesävaatetus riittää tunnelmaan.
Kyllä olen, minut tönäistiin laiturilta täysin yllättäen, farkut,pusero,takki, korkkarit,alusvaatteet ja sukkahousut ja myös käsilaukku. Ei kyllä naurattanut yhtään.
Kyllä olen ollut uimassa kesävaatteissa, oli muuten hauskaa :)
Liukas laituri, kevät tulvien takia huonosti kiinni rannassa. Oli kylmä kylpy, mutta kylmä vesi ei ollut pahinta vaan 2 kilometrin kotimatka vettävaluvana. Jonkin verran tuli omituisia katseita vastaantulijoilta...
Kuka vaimosi tönäisi altaaseen? Etkö puolustanut vaimoasi? Oliko ihan juhla-asu päällä? Eikö kukaan muu joutunut altaaseen?
Kaikki intin käyneet ovat - varusteet päällä. Nyt moneen vuoteen ei kai ole enää ketään hukkunut näissä. Jos huono uimataito tai pelkää muuten vettä, niin aika kauhuleffameininkiä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:59"]
Töissä, pahimmillaan kolmesti päivässä. Vaihdoin kuivat vaatteet päälle ja jatkoin töitä.
[/quote]
Kiinnostaa minuakin, missä töissä? Minäkin haluan sellaisen työn missä kastuu!