Siis sanokaa nyt onko meillä hyvä vai huono korona tilanne? Kannattaako työttömän töihin hakeutua tai pysyä eristyksissä?
Mä en enää tiedä mikä on totuus, on mulla sentään kaksi rokotetta. Oon ollut pari vuotta työttömänä.
Kannattaako pysyä vielä eristyksissä jos Mahdollista?
Kommentit (30)
Eikös työttömän täydy joka tapauksessa hakea töitä?
Jos siis mielii saada tukea. Tietysti jos omilla säästöilläsi elelet, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei ole taloudellista hätää, niin älä mene vielä.
Ei mulla ole taloudellisia ongelmia, mutta omatuntoa kolkuttaa, kun monet täälläkin moralisoi työttömiä.
Ap
Sinä elät omilla ehdoillasi, et vieraiden ihmisten mielipiteiden mukaan. En todellakaan menisi muuta kuin ulkotöihin, tämä tauti ei ole todellakaan ohi, myöhään syksyllä tilanne pahentuu taas.
Mulla maskin käyttö 'pakko' monessa työpaikassa estää töihin hakeutumisen.. Alotin uuden työn, jossa kävellään yli 6h päivässä. Noh, sain 24h kestävän migreenikohtauksen sen seurauksena ja lukuisia paniikkikohtauksia päivän aikana, koska en saanut happea.
Odotan että tämä koko pelleily on ohi. En muutenkaan usko maskiin enkä aio rokotettakaan ottaa. Elän vaan ihan normaalisti ja odotan että se joskus vielä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös työttömän täydy joka tapauksessa hakea töitä?
Jos siis mielii saada tukea. Tietysti jos omilla säästöilläsi elelet, niin siitä vaan.
Kyllä mä haen töitä jatkuvasti ja siitä hyvästä saan ansiosidonnaista päivärahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla maskin käyttö 'pakko' monessa työpaikassa estää töihin hakeutumisen.. Alotin uuden työn, jossa kävellään yli 6h päivässä. Noh, sain 24h kestävän migreenikohtauksen sen seurauksena ja lukuisia paniikkikohtauksia päivän aikana, koska en saanut happea.
Odotan että tämä koko pelleily on ohi. En muutenkaan usko maskiin enkä aio rokotettakaan ottaa. Elän vaan ihan normaalisti ja odotan että se joskus vielä palaa.
Sen maskin läpi ei raikas Ilma kulje. Se on ihan järkyttävä päässä, vaikka kävis vain hetken kaupassa- välittömästi haluan repiä sen irti ulos lähtiessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään lehdistökokouksessa sanottiin, että tuplasti rokotettu voi kantaa oireetonta koronaa ja levittää sitä tietämättään eteenpäin.
Ap
Nytkö se vasta sinulle valkeni?
Vierailija kirjoitti:
Koronatilanne on nyt todella paha, mutta tilanteen vakavuus yritetään jostain syystä lakaista maton alle.
Suomessa mikään vaikea koronatilanne ole! Jostain syystä siellä vaan lietsotaan paniikkia ja hysteriaa kaikin mahdollisin tavoin. Luvut kerrotaan siten, että vähemmän ymmärrystä vailla olevat luulevat olevansa kuolemassa heti, kun kauppaan lähtevät.
Opetelkaa nyt vaan elämään tämän vitsauksen kanssa, ei se mihinkään ole maailmasta häviämässä vuosiin, jos koskaan. Ottakaa ne rokotteet ja rauhoittukaa.
EI OLE MITÄÄN TILANNETTA. On vain illuusio. Hyvä vai huono illuusio? Makuasia!
Jäin koronan alussa työttömäksi ja olen ollut siitä lähtien työttömänä. Koronaa ennen olin tuota yhtä työpätkää n. 10 vuotta putkeen työttömänä. Nyt olen pähkäillyt, että ei tässä enää keski-ikäisenä kannata yrittää pätkätöitä hakea ja koska muihin ei ole mahdollisuuksia niin jään vain työttömäksi. Tietenkin jos joku tarjoaa kohtuupalkkaista kokopäivätyötä niin voin sitä harkita, mutta muuten pärjäilen jatkossa ihan hyvin työttömyyskorvauksilla ja asumistuella. Vuokra-asunto on kaupungin keskustasta, on kalusteet, kodinkoneet ja kaikki muut mukavuudet. Ruokaa ja alkoholia saa joka kuukausi niin paljon kuin haluaa. Mikäs tässä siis.
Sinäkö et todellakaan tiedä, miten korona leviää?