Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis sanokaa nyt onko meillä hyvä vai huono korona tilanne? Kannattaako työttömän töihin hakeutua tai pysyä eristyksissä?

Vierailija
19.08.2021 |

Mä en enää tiedä mikä on totuus, on mulla sentään kaksi rokotetta. Oon ollut pari vuotta työttömänä.
Kannattaako pysyä vielä eristyksissä jos Mahdollista?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tilanne on, mutta jos olisin saanut jo kaksi rokotetta niin en eristäytyisi. Töihin tosin en siltikään menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyselin mun kollegalta vaivihkaa, mikä tilanne siellä työpaikalla on ja se valitteli, että siellä tehdään töitä pienellä porukalla, ilmeisesti ne ei saa hyviä työntekijöitä tulemaan sinne, toisin sanoen ihan hitosti ylitöitä yhdelle ja ne juoksee sitten hiki päässä siellä. Siellä Ne on maski päässä 10-11 tuntia päivässä ja mä tiedän että siellä ollaan ahtaissa tiloissa paljon ihmisiä. Mä olisin päässyt sinne, mutta vetosin omiin kiireisiin.

Ap

Vierailija
4/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy se on tuokin vältellä itsensä elättämistä.

Vierailija
5/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minä parin vuoden työttömyyden katkaisisin koronan uhallakin tuplasti rokotettuna. Lievä korona on se nuhasairaus ja tuplarokote estää vakavia tautimuotoja.

Vierailija
6/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi kyselet?

Vierailija
7/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korona ole mikään syy pysyä työttömänä.

Vierailija
8/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vältän vielä koronaa, tapauksiahan on siis nyt eniten koko pandemian aikana. Hakeudun sitten vasta lähitöihin kun tilanne on parempi. Ajattelin opiskella etänä tässä odotellessa. 

Vierailija
9/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua häiritsee sekin, kun tietää että siellä tehdään kahden edestä töitä. Tosiaan se hikinen maski päässä

Ap

Vierailija
10/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään lehdistökokouksessa sanottiin, että tuplasti rokotettu voi kantaa oireetonta koronaa ja levittää sitä tietämättään eteenpäin.

Ap

Vierailija
11/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet töihin! Kaksi rokotetta, oletko ihan tyhmä, miksi niitä annettaisiin, jos niidenkin jälkeen vaan pysyttäisiin eristyksissä.?

Vierailija
12/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tämmöinen työttömien parjausavaus tällä kertaa. 

Vierailija
13/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään lehdistökokouksessa sanottiin, että tuplasti rokotettu voi kantaa oireetonta koronaa ja levittää sitä tietämättään eteenpäin.

Ap

Ja entä sitten? Ellet ole vakavasti sairaiden tai vanhusten parissa töissä, niin työ kutsuu! Ei tarvitse muissa hommissa edes eristäytyä kahdesti rokotettuna, vaikka asuisit samassa perheessä sairastuneen kanssa, ellet itse saa oireita.

Vierailija
14/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotetta? Olet melkein immuuni! Jos duuni löytyy, niin ei kuin sorvin ääreen!

Vierailija
15/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole taloudellista hätää, niin älä mene vielä.

Vierailija
16/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisia rakennusmiehiä ja nainen jäi juuri kiinni huumekuljetuksesta . Peräkontissa oli etsintäkuulutettu mies huumeiden kanssa Tallink laivalla . Pysy sisällä käy lenkillä treenaa syö vitamiinia.

Vierailija
17/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin opettele kirjoittamaan hyvää suomea. Mahdollisesti puhelimesi autocorrect-toiminto ehdottelee mitä sattuu ja kannattaisi tarkastaa sanojen oikea kirjoitusasu ennen kuin kuin tekstin lähettää. Voin kertoa että hakemuskirjeessä näkyvä huono suomi ei auta saamaan työpaikkaa.

Vierailija
18/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole taloudellista hätää, niin älä mene vielä.

Ei mulla ole taloudellisia ongelmia, mutta omatuntoa kolkuttaa, kun monet täälläkin moralisoi työttömiä.

Ap

Vierailija
19/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona, ei suomessa saa töitä kuin ulkomaalaiset.

Vierailija
20/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatilanne on nyt todella paha, mutta tilanteen vakavuus yritetään jostain syystä lakaista maton alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän