Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla pojat kiusasivat teitä koulussa? Vetelivätkö leteistä?

Vierailija
13.09.2014 |

Mun luokalla oli yläasteella poikia jotka näpäytteli etusormella ja peukalolla kuminpalasia mun päähän tunneilla. :-/

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin paljon pahempaa.

Vierailija
22/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohivat t-paidan hihansuusta viivottimella tissejä ja vetivät housuja alas nähdäkseen pimpin ja pyllyn. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:56"]

Sohivat t-paidan hihansuusta viivottimella tissejä ja vetivät housuja alas nähdäkseen pimpin ja pyllyn. :(

[/quote]

Meillä kans yks poika veti tytöltä housut nilkkoihin keskellä koulun pihaa. Rehtori näki tämän ikkunasta ja kuulutti sisään. Yllätys oli kylläkin suurin kun rehtorin "puhuttelu" oli tyyliin "pojat on poikia, kysyppä lupa ensi kerralla". Taisi reksiäkin kiinnostaa mitä sieltä housujen alta löytyy :D

Vierailija
24/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumipesuja, tönimistä, seuraamista, hiuksista repimistä, pepun puristelua. Silloin ei tajunnut, että kyse oli kiinnostuksesta vaan se oli tosi ärsyttävää. Muistan miten mietin, että miks noi inhoaa mua noin paljon, kun en edes noteeraa niitä. En ymmärtänyt, että just se oli se ongelma. Tätä oli siis lukiossakin. Vasta kun vuosia jälkeenpäin osa tunnusti, et oli halunnu mun huomion, ymmärsin kuvion.

Vierailija
25/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostuksen osoituksia ja sitten on seksuaalista häirintää. Jälkimmäistä ei pitäisi yrittää selittää normaaliksi käytökseksi.

Vierailija
26/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. niin että mun kimppuun käytiin vuorollaan isommalla porukalla, hakattiin päähän ja lyötiin muutenkin. Haukuttiin tyhmäksi ja rumaksi joka käänteessä.

Vierailija
27/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivasivat, pilkkasivat, puhuivat muka selän takana nikn, että varmasti kuulin kaiken kurjan.

No jonkinasteista kiusaamista kai sekin, että nautin nykuään, kun entisen kiusaajan kasvoilla näkyy minut kohdatessaan häpeä.

Vierailija
28/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain viivottimella ammuttuja kuminpalasia päälleni ala-asteella, mutta se poika oli ihastunut muhun (ja minä siihen...)

Vierailija
29/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella haukkumista, "tapa ittes" paskaa yms.
Yläasteella haukuttu ja uhattu raiskata ja tappaa.

Vierailija
30/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:26"]   ... Hyi miten suuret luulot sulla on ittestäs. Vauvapoika. Iik, en mä .... hihi! [/quote] ...sanotaan nyt näin että olin tuossa vaiheessa jo hyvän aikaa tottunut hieman korkeammat reunaehdot saavuttavaan tasoon, joten oli varaa sanoa "ei kiitos" +25kg ylipainoiselle neidille. [/quote] Ja sitä ylipainoa ei sitten vaatteet päällä nähnyt?

[/quote]

Niin, 16-vuotiaana ysin keväällä ko neitonen oli varsin upea ilmestys ja ärsyttävän nokkavakin tiedostaen täysin ulkonäöllisen vaikutusvaltansa. Koska kuitenkin salaa unelmoin hänestä (kuten muutkin kundit...) ilman mitään mahdollisuuksia, pitihän sitä jotenkin "huomioida" hänen upea ulkonäkönsä ja jos ei muuten niin räpsäyttämällä silloin tällöin kireän t-paidan alta rintsikoiden hakaset auki kesken oppitunnin. "yäääääääk. Taas toi tyyppi avas mun rintsikat!", hiihihii.

Sitten kului 10-11 vuotta ja eräiden duunipaikkani juopotteluiden jatkoilla törmäsin tähän naiseen baarikierroksella. Kävi ilmi että lähes tyrmäävä kauneus oli vaihtunut johonkin...nooh, ainakin tyrmistyttävään olemukseen, minkä parin mukulan pyöräytys oli aiheuttanut. Toki oli jäänyt yyhooksi kuten kuvioon kuului.

Olin ns oman sakin kanssa koko illan, mutta narikassa tämä neitonen liimautui meikäläisen seuraan. Koska kotimatkamme oli jokseenkin samalla suunnalla, miksei sitä sitten voinut kävellä nättinä kesäyönä entisen koulukaverin kanssa ja nauraa vanhoille jutuille. Kun pääsimme hänen rappunsa ovelle, hän teki hyvin selväksi että siitäkin pidemmälle kelpaisi seura, "...voisit vaikka availla rintsikoitani kun silloin joskus niin tykkäsit siitä touhusta...". Minä taas jätin kohteliaaseen poskipusuun homman ja sanoin ettei se olisi oikeasti hyvä idea & käpöttelin tieheni.

Ai miksikö idea oli huono? No satuin seurustelemaan tuolloin nykyisen vaimoni kanssa. Eikä hänen ulkoinen olemuksensakaan ollut millään muotoa innostava, ainakin 25-30 kg kiloa lisää painoa entiseen niin hoikkaa n ja upeaan vartaloon..joten oli pimu pyyntönsä kanssa 10 vuotta myöhässä ;)

Vierailija
31/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin heittelivät kivillä varustetuilla lumipalloilla. Huutelivat, soittivat häläreitä ja kiusasivat netissä. Pahin ehkä se, kun uhkasivat tappaa minut ja hakkasivat minut pahaan kuntoon haravalla (ei ollut mikään muovinen, vaan joku metalli/teräs/emt ei tehnyt mieli katsoa tarkemmin), sylkivät päälleni ja lopettivat vasta, kun mun isoveli sattui paikalle sattumalta. Kaikki nuo ala-asteella. En halunnut nostaa syytettä tms, halusin sen vain loppuvan. Vaihdoin tuon jälkeen koulua.

N17

Vierailija
32/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:26"]   ... Hyi miten suuret luulot sulla on ittestäs. Vauvapoika. Iik, en mä .... hihi! [/quote] ...sanotaan nyt näin että olin tuossa vaiheessa jo hyvän aikaa tottunut hieman korkeammat reunaehdot saavuttavaan tasoon, joten oli varaa sanoa "ei kiitos" +25kg ylipainoiselle neidille. [/quote] Ja sitä ylipainoa ei sitten vaatteet päällä nähnyt?

[/quote]

Niin, 16-vuotiaana ysin keväällä ko neitonen oli varsin upea ilmestys ja ärsyttävän nokkavakin tiedostaen täysin ulkonäöllisen vaikutusvaltansa. Koska kuitenkin salaa unelmoin hänestä (kuten muutkin kundit...) ilman mitään mahdollisuuksia, pitihän sitä jotenkin "huomioida" hänen upea ulkonäkönsä ja jos ei muuten niin räpsäyttämällä silloin tällöin kireän t-paidan alta rintsikoiden hakaset auki kesken oppitunnin. "yäääääääk. Taas toi tyyppi avas mun rintsikat!", hiihihii.

Sitten kului 10-11 vuotta ja eräiden duunipaikkani juopotteluiden jatkoilla törmäsin tähän naiseen baarikierroksella. Kävi ilmi että lähes tyrmäävä kauneus oli vaihtunut johonkin...nooh, ainakin tyrmistyttävään olemukseen, minkä parin mukulan pyöräytys oli aiheuttanut. Toki oli jäänyt yyhooksi kuten kuvioon kuului.

Olin ns oman sakin kanssa koko illan, mutta narikassa tämä neitonen liimautui meikäläisen seuraan. Koska kotimatkamme oli jokseenkin samalla suunnalla, miksei sitä sitten voinut kävellä nättinä kesäyönä entisen koulukaverin kanssa ja nauraa vanhoille jutuille. Kun pääsimme hänen rappunsa ovelle, hän teki hyvin selväksi että siitäkin pidemmälle kelpaisi seura, "...voisit vaikka availla rintsikoitani kun silloin joskus niin tykkäsit siitä touhusta...". Minä taas jätin kohteliaaseen poskipusuun homman ja sanoin ettei se olisi oikeasti hyvä idea & käpöttelin tieheni.

Ai miksikö idea oli huono? No satuin seurustelemaan tuolloin nykyisen vaimoni kanssa. Eikä hänen ulkoinen olemuksensakaan ollut millään muotoa innostava, ainakin 25-30 kg kiloa lisää painoa entiseen niin hoikkaa n ja upeaan vartaloon..joten oli pimu pyyntönsä kanssa 10 vuotta myöhässä ;)

[/quote]

Oletpa otserakas paskiainen, tuskinpa hän sinusta oli unelmoinut, taisi vain olla tavallista halukkaampi nainen. Kaikkea säkin kuvittelet.

Vierailija
33/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itserakas

Vierailija
34/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit sekoittaa poikien päät.

Vierailija
35/35 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paidan nostelua (tätä harrastivat tytötkin) ja hameen tai housujen vetämistä nilkkoihin. Ala-asteelta lähtien.

Minulta veti luokkakaveri (toinen poika) välitunnilla housut nilkkoihin yhdessä hujauksessa koulun pihalla 7. luokan alussa. Ja menihän siinä sitten bokserit samalla kertaa. Seisoin vieläpä korokkeella pihan laidalla, niin ettei takin reuna yltänyt peittämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi