Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla pojat kiusasivat teitä koulussa? Vetelivätkö leteistä?

Vierailija
13.09.2014 |

Mun luokalla oli yläasteella poikia jotka näpäytteli etusormella ja peukalolla kuminpalasia mun päähän tunneilla. :-/

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan nois tapahtumista on?! Oletko jo päässyt siitä yli?

Vierailija
2/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä väkisin pussaamista. Yks uhkasi raiskata viivottimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tapana räpsäyttää edessäni istuvalta tyttöseltä rintsikat auki, jos sattui olemaan sopivan ohut paita päällä ja takana kiinnityshakaset...tämä siis ysillä. Juu, ja olin luokkani "hikipinko" mutta vähän erilainen kuin tyypillinen hikari on.

Kymmentä vuotta myöhemmin eräs näistä uhreistani oikein kutsui kämpilleen aukaisemaan hakaset, mutta neito oli hieman liian turvonnut ollakseen meikäläisen makuun innostava...

Vierailija
4/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kaikki kiusaajani olivat tyttöjä. Mutta tavat olivat aika samanlaisia kuin muillakin tässä ketjussa.

Vierailija
5/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eka, jolla kasvoi tissit ja voi jeesus sitä liivien repimistä ja avaamista, ohi juoksemista ja samalla tissien kourimista, köksän luokassa luokan vihatuin kusipää yritti väkisin suudella, kotimatkalla tyyliin "ollaanks", seuraamista, johonkin luokan kaappiin sulkemista, kumien heittelyä, juhlasalissa takaapäin tuolin heiluttamista jolla istuin ja takaapäin kädet ilmestyy tisseille, ihan jatkuvaa ja hlvetin ärsyttävää, kaikkea ei onneksi enää muista.

Vierailija
6/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelua ja nimittelyä. Olen vieläkin katkera pojille, koska olen omasta mielestäni varsin ihana. Mutta en ole sitten koskaan uskonut kenenkään miehen tuntevan niin. Toki kotioloillakin (mua haukuttiin myös kotona) oli siihen vaikutusta. 

En voi tajuta, että yläpeukutatte viestiä, jossa poika vetää tytön housut alas???  Sellaista olisin lyönyt munille ja lujaa.

Vierailija
7/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:05"]

Minulla oli tapana räpsäyttää edessäni istuvalta tyttöseltä rintsikat auki, jos sattui olemaan sopivan ohut paita päällä ja takana kiinnityshakaset...tämä siis ysillä. Juu, ja olin luokkani "hikipinko" mutta vähän erilainen kuin tyypillinen hikari on.

Kymmentä vuotta myöhemmin eräs näistä uhreistani oikein kutsui kämpilleen aukaisemaan hakaset, mutta neito oli hieman liian turvonnut ollakseen meikäläisen makuun innostava...

[/quote]

Hyi miten suuret luulot sulla on ittestäs. Vauvapoika.

Iik, en mä uskallakaa.... hihi!

Vierailija
8/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, lasketaanko, jos tapahtui koulumatkalla. Kuljin siis kouluun koulubussilla ja istuin penkkiini, mutta tein pahan virheen. Satuin nukahtamaan ja nukuin tosi sitkeästi. Tällä välillä joku pojista oli sitonut käteni penkin taakse omalla vyöllään (tiesin, että poika, kun muita tyttöjä ei nukahtamishetkelläni ollut bussissa). Onneksi kuski tuki auttamaan ja päästi irti, kun huusin sille.

Vierailija
9/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät "ruttohippaa" jossa minä olin "ruttopesäke" mistä sai tartunnan. Isompana sain kuulla olevani "nenä"  ja kai sitä huoritteluakin oli jonkin verran. Ja liikuntatunnilla "vastajoukkueen paras pelaaja" vaikken todellakaan ollut tehnyt mitään omia maaleja tms. Kerran oli nasta pistetty kenkään, minkä onneksi huomasin.

Inhoan vieläkin 10-12 -vuotiaita poikia.

Vierailija
10/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:26"]

...

Iik, en mä .... hihi!

[/quote]

...sanotaan nyt näin että olin tuossa vaiheessa jo hyvän aikaa tottunut hieman korkeammat reunaehdot saavuttavaan tasoon, joten oli varaa sanoa "ei kiitos" +25kg ylipainoiselle neidille.

Vierailija
11/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:26"]

...

Iik, en mä .... hihi!

[/quote]

...sanotaan nyt näin että olin tuossa vaiheessa jo hyvän aikaa tottunut hieman korkeammat reunaehdot saavuttavaan tasoon, joten oli varaa sanoa "ei kiitos" +25kg ylipainoiselle neidille.
[/quote]

Ja sitä ylipainoa ei sitten vaatteet päällä nähnyt?

Vierailija
12/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelua, tissien ja perseen puristelua, käsien laittamista haaroväliin, kuristamista, pakottamista suihinottoon ja seksiin, uhkailua ja kiristämistä. Olisikin vaan lettien vetämistä...

Vierailija
13/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidan nostelua (tätä harrastivat tytötkin) ja hameen tai housujen vetämistä nilkkoihin. Ala-asteelta lähtien.

Vierailija
14/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheimpia asioita, mitä ihmiselle voi sattua, on joutua tytöksi suomalaiselle yläasteelle.

Vierailija
15/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 03:55"]

On kiinnostuksen osoituksia ja sitten on seksuaalista häirintää. Jälkimmäistä ei pitäisi yrittää selittää normaaliksi käytökseksi.

[/quote]

Noooo. Kyllähän pojat on poikia ja kunhan on hyvä jätkä niin saa tehdä mitä tykkää.

Vierailija
16/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:24"]

Huutelua ja nimittelyä. Olen vieläkin katkera pojille, koska olen omasta mielestäni varsin ihana. Mutta en ole sitten koskaan uskonut kenenkään miehen tuntevan niin. Toki kotioloillakin (mua haukuttiin myös kotona) oli siihen vaikutusta. 

En voi tajuta, että yläpeukutatte viestiä, jossa poika vetää tytön housut alas???  Sellaista olisin lyönyt munille ja lujaa.

[/quote]

Täällä myös myötätunto-peukutetaan.

Vierailija
17/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelivatko pojat vai tytöt useammin paitaasi ylös?

Vierailija
18/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kuvataan seksuaalista häirintää ja ahdistelua. Järkyttävää ja vastuutonta olla puuttumatta asiaan (esim. rehtorilta). Ensinnäkin uhri on UHRI. Toisekseen tekijälle voi jäädä käsitys, että on ihan ok kouria toista ihmistä ja jopa raiskata.

Vierailija
19/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh juuri tuota kuminpalojen heittoa päähän oli. Ja ruokalaan jonotettiin niin että oli useampi luokka jonossa vierekkäin odttamssa vuoroa mennä siinä jonossa ruokalaan. Aika usein siinä jonossa joutu sitten joka puolelta poikien tönimäksi ja ahdistelemaksi. Mieluusti tuli sen takia jättäydyttyy tos odotusrykelmäjonossa vikaksi.

Vierailija
20/35 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pistivät nastan tuolille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi