61,2 miljoonan Eurojackpot Suomeen!
Jonkun onnellisen ei tarvitse mennä maanantaina töihin!
Kommentit (53)
Melkein itkettää, kun osui jonkun muun kohdalle. Enkä mä edes lotonnut. :(
Näkyykö tuo julkisissa verotiedoissa vuoden päästä? Pääsee heittämällä Suomen suurituloisimpien listalle. Voi olla sen jälkeen mustalaisia oven takana käsi ojossa. Kannattaa varmaan muuttaa ulkomaille pikimmiten.
Mä ekaa kertaa laitoin tohon jakoon rahaa, tosin vaan 4 euroa (2 riviä). No sama tulos kuin aina (kun lottoan muutaman kerran vuodessa), nolla. Onnea voittajalle.
Ja mä oisin oikeesti ottanut lopputilinja oman perheen lisäksi olisi lähimpien ystävienkin elämä muuttunut. Toivottavasti näin siellä jossain onnekkaassa kodissa.
Onhan se hienoa että tälläiset ihmiset sen voiton saavat
Hahaha, taitaa Rasmus saada selkään ennen yhdenkään euron näkemistä. :D
Toivottavasti loppu perhe on pikkaisen järkevämpää porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:29"]
Näkyykö tuo julkisissa verotiedoissa vuoden päästä? Pääsee heittämällä Suomen suurituloisimpien listalle. Voi olla sen jälkeen mustalaisia oven takana käsi ojossa. Kannattaa varmaan muuttaa ulkomaille pikimmiten.
[/quote]
Ei näy
Mä toivon että toi Rasmus-juttu on photoshopattu, muuten itkettää. Meillä just mies laittoi eilen pelin vetämään, nyt se nukkuu tuolla joten mä voin vielä hetken haaveilla voitosta. Jos me voitettais, niin antaisin kyllä myös lähipiirille mukavan summan. Sekä tietenkin itse lahjottaisin (ei hyväntekeväisyysjärjestöjä) tiettyihin kohteisiin. Tule tänne raha!
Olispa harvinaisen hölmöä julistaa se noin. On kaikki kerjuulla het.
Ensimmäinen numero 2 ei näytä aidolta tuossa Rasmuksen kuvassa. No kohta julkaistaan voittajan pelaama rivimäärä ja varmaan myös maininta onko käyttänyt Veikkaus-korttia, tuossa Rasmuksen kuvassahan on tilinumero eli silloin sitä on käytetty.
Jos joku tutyu voittaa tuommoisen summan, tarviiko enää viedä synttäri - tai joululahjoja. Mitä voi viedä? Aikaa ja jotain itse leivottua?
Selailen kännykällä ja kuva epäselvä, näkyykö oikeasti voittonumerot, päivämäärä yms??
Facen mukaan Rasmus asuu Lohjalla eli kohta selviää onko totta :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:38"] Onhan se hienoa että tälläiset ihmiset sen voiton saavat http://ask.fm/RasmusMartikainen/answer/117408012095 [/quote] siis ei kaa tää oo totta? joku julkaisisi tollasta ja tilinumerot ja kaikki? :D :D Vai onks tää Suomilandia täynnä tollasia juntteja kakskymppisiä, joiden varassa pitäisi joskus eläkeikä elää? Ei auttais kuin miljoonavoitot itsekullekin! No jos olis, siis totta: Onnea Rasmus ja perhe, jos te sen saitte. Ei tartte muista välittää, mutta jotain tapoja vois miljoonienkin kaa olla: kiroilu, leveily, itsensäkorostaminen, isän tilitietojen levittely jne. ei ole miljonäärinkään käytöstapoja. Rahakaan (huippuasunto, huippuauto, huippumatkat, huippubileet, huippuvaatteet....) ei tuo suurinta onnea, jos käyttäytyy kuin ääliö. [/quote] eihän se isän tilitietoja ole leitellyt :D Kuva vain veikkauslapusta
[/quote]
Kupongissa näkyy tilinumero.
Rasmus oli huijari. Voittaja Espoosta ja rivi pelatti netissä eli mitään kuponkia ei ole olemassa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288737511757.html?pos=navnow
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:13"]
EI JUMALAUTA KATOIN huvikseen noi numerot kun tuhlasin 30e tohon ja siellähän se 5+2 komeilee yhdessä en usko tätä todeksi!!! ei oo mahollista :DD nyt muuttuu elämä tätä oon toivonu vuosia :DD
[/quote]
Oikeestiko? Uskomatonta!!! Siis tuhlasit 30e lottoon?