Aina kun oon lentokoneessa tulossa Suomeen
..kuuntelen Kari Tapion 'mun sydämeni tänne jää' - laulua. Siis kolme- neljä kertaa vuodessa käyn Suomessa. On muita yhtä höpsöjä?
Kommentit (7)
Aina kun oon lentokoneessa tulossa Suomeen, lähestyessä, ennen laskeutumista Hki-Vantaan kentälle, yritän ikkunasta paikallistaa mahdollisimman monia tuttuja mestoja.
Aina kun oon tulossa Suomeen, mulle iskee pieni paniikki... En osaa selittaa sita tunnetta, mut ahistaa. Siispa yritankin nukkua koneessa. Tiedan myos, etta se tunne menee ohi muutamassa paivassa.
Mun sydän kans Suamessa. Älkää kritiköikö kieliasua. T. Suomenkielen taitaja.
En todellallakaan halua lukea kirjakieltä täällä av-palstalla. Kotikiäli ja kotimaa on Suami!(( no, voi kirjoittaa Suomi, jos ei halua murretta puhua ja kirjottaa)
Kaikkki käy, älkää vaan kiroilko niin hirveesti!!!
Tais olla ohis, hups.
Mun sydän on siellä lähtömaassa. Siksi itken.
miten ap kummassa sun sydän on ?
No en ole noin höpsö :D Käyn Suomessa useamman kerran vuodessa.
Mutta Suomesta pois muuttaessani silloin kauan sitten mielessäni soi J.Kuoppamäen Sininen ja valkoinen...
Sydämeni on aina siellä, mistä lähden. Tasapuolista, eikö niin?
Ja taas ohi aiheen. Osaan todella kirjoittaa täydellistä Suomen kieltä. Tietokone saattaa joskus muuttaa tekstin. Tyhmää kritisoida kirjoittajia, jos joku pilkku on väärässä paikassa tms. T. Ulkosuomalainen
Sitä paitsi usein mulla ( minulla)) on tietsikka (( tietokone) , jossa ei ole skandeja. Googlaa, jos et tiedä mitä se tarkoittaa. Ja lopeta tuo kieliopin opetus, sinä joka joka sanaan puutut. Vähän menee överiks toi sun osaamises!
Joo. Ja itku tulee....