venäläisten propagandakirjoitukset av:lla
Oletteko huomanneet, että täällä kirjoittelee jotkut Venäjän maksamat kirjoittelijat Venäjämyönteisiä kirjoituksia, jollaisia kukaan suomalainen ei kirjoittelisi? Myös nuo sodan pelkoa lietsovat kirjoitukset on takuulla samasta lähteestä. Pelottelevat meitä. Kieroa!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 04:46"]
Olihan täällä muutama kuukausi sitten se "Tatjanaksi" ristitty henkilö joka aloitti joka arkipäivä kello 17.30 venäjämyönteisten viestien kirjoittamisen.
[/quote]
Tässäpä vähän muisteloa näistä "Tatjanan" kirjoituksista. Sopii verrata näitä uutisiin joita luitte lehdistä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4231501/ketju/venaja_boikottiin
http://www.vauva.fi/keskustelu/4230587/ketju/maksetut_provokirjoittajat_venajalta
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:02"]Yhtä hyvin voisi kysyä, onko tällä palstalla ns ebola-trolleja?
Siksi sitä voi hyvällä syyllä kysyä, koska nyt on menossa aikamoinen pelottelukamppanja asian suhteen. Siis todentotta menossa on tahallinen pelottelu.
Sitten on taas hyvä tarjota lääkettä ihmisten pelkoon. Nimittäin rokotetta. Näinhän se joka kerta menee, niin kuin sika- ja lintuinfluenssan kohdalla. Olisiko jo aika herätä?
J-P
[/quote]
Venäläisethän kehuivatkin muutama viikko sitten kehittäneensä rokotteen ebolaa vastaan. Sittenpä päästään siitäkin pelosta.
Onneksi Suomi on vaikea kieli ja viesteistä huomaa ettei kirjoittajalla ole ihan kieli hanskassa :p
Mutta kuinka paljon heitä on ja miksi ovat valmiita myös tällaiseen? Se minun mielestäni on kaikkein pelottavinta, tuo jokapaikkkaan soluttautuminen. Mutta senhän KGB on ain osannut.
No heille sentään maksetaan, vaikea kuvitella et kukaan puolustaisi ryssää ilmaiseksi. Toi propaganda toimii itseään vastaan niin että olen alkanut inhota venäjää entistä enemmän.
Olen todellakin huomannut ja se tuntuu ihan sairaalta. Putinin aivopesukoneisto yrittää vaikuttaa täällä Suomen rajan sisälläkin, mutta onneksi tuollainen ei oikeasti vaikuta, kun tekstejä lukee järkevä suomalainen. Aivan säälittävää venäläisiltä ja kertoo siitä, miten Venäjällä on kova tarve saada meitä venäjämielisiksi. Vähän sama, kun sodan aikana rajalla huudatettiin "Suomi-poika, tule tänne, saat leipä".
Mä jo niin näen, kuinka mun lapsenlapset kertaa joskus vuonna 2050 koulussa Kolmannen maailmansodan tapahtumia, ja lukee sieltä mm. kuinka venäläisen propagandan tärkeä väylä oli Vauva-lehden nettisivujen Aihe vapaa -palsta. Tämä palsta, jota selailivat Suomen avainhenkilöt, joiden pariin propaganda oli ensin saatava leviämään, että se päätyisi myös tavallisen kansan pariin. Myöhemmin Vauva-palstaa käytettiin myös Suomen ja Naton salaisten sopimusten neuvotteluun.
Jos venäjää puhuvia on Suomessa yli 200 000 niin kai niistä jokune päätyy av:kin.
Huhhuh, eiköhän Putella ole parempaakin tekemistä kuin soluttautuminen wt-palstalle :D Terv. venäläinen äiti jota politiikka ei kyllä kiinnosta pätkääkään...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:49"]
Oletteko huomanneet, että täällä kirjoittelee jotkut Venäjän maksamat kirjoittelijat Venäjämyönteisiä kirjoituksia, jollaisia kukaan suomalainen ei kirjoittelisi? Myös nuo sodan pelkoa lietsovat kirjoitukset on takuulla samasta lähteestä. Pelottelevat meitä. Kieroa!
[/quote]
Olet itse tainnut kirjoittaa ne kaikki.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:56"]
Toi propaganda toimii itseään vastaan niin että olen alkanut inhota venäjää entistä enemmän.
[/quote]
Eli taidat hoksata itsekin, mistä siinä oikeasti on kysymys...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:09"]Huhhuh, eiköhän Putella ole parempaakin tekemistä kuin soluttautuminen wt-palstalle :D Terv. venäläinen äiti jota politiikka ei kyllä kiinnosta pätkääkään...
[/quote]
Kannattaisi varmaan alkaa kiinnostumaan, niin surkeaan jamaan on venäjä mennyt.
En ole siellä koskaan asunnut, eestissä syntynyt. Tottakai maailman pahuus pelottaa, venäjä on vain yksi niistä. Ven. äiti
Joo olen ollut huomaavinani ja ajattelin kans, ettei ole perusavlaisen juttuja. Ei kukaan mamma edes mieti jotain Venäjää ja Ukrainaa niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:05"]
Mä jo niin näen, kuinka mun lapsenlapset kertaa joskus vuonna 2050 koulussa Kolmannen maailmansodan tapahtumia, ja lukee sieltä mm. kuinka venäläisen propagandan tärkeä väylä oli Vauva-lehden nettisivujen Aihe vapaa -palsta. Tämä palsta, jota selailivat Suomen avainhenkilöt, joiden pariin propaganda oli ensin saatava leviämään, että se päätyisi myös tavallisen kansan pariin. Myöhemmin Vauva-palstaa käytettiin myös Suomen ja Naton salaisten sopimusten neuvotteluun.
[/quote]
Hahahaha :D
No nämä "Ukraina ei ole oikea valtio" ja "Neuvostoliitto ei ole koskaan uhannut Suomea" ei voi olla kenenkään normaali-ihmisen kirjoittamia, niin paksua satua että tulee suoraan trollikeskuksen opaskirjasta.
No suurin osa av:n avauksista ei todellakaan voi olla normaalin ihmisen ajatuksia. :D Ei ne muutkaan trollit ole jonkun taho palkkaamia, suurin osa jotain nörttejä, jotka saa siitä jostain syystä jotkut kiksit.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:14"]
No nämä "Ukraina ei ole oikea valtio" ja "Neuvostoliitto ei ole koskaan uhannut Suomea" ei voi olla kenenkään normaali-ihmisen kirjoittamia, niin paksua satua että tulee suoraan trollikeskuksen opaskirjasta.
[/quote] komppi, eivät ole ihan normaaleja viestejä vaan tehtaillun oloisia. Uppoaa ehkä aivopestyyn venäläiseen mutta mediakriittisiä suomalaisia lähinnä huvittaa. Venäjällä ihan oikeasti on iso trolliarmeija mukana informaatiosodassa.
Jos mä olisin venäläinen trolli, niin tämä on kyllä viimeinen palsta, jonne kirkoittelisin, kun kaikilla on valmiiksi foliohattu päässä. Tehtaillut uutiset yms. Mutta hei oikeasti, Aihe vapaa. Kunnon Steffe olet sinäkin.
Ilta-Sanomien kommenteissa on paljon Putinin maksamia kirjoittajia. Miksi media ei jäljitä ja ansoita ja paljasta näitä. Suomettumista?