Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksetut provokirjoittajat Venäjältä

Vierailija
18.07.2014 |

Ovatko Kremlin haamukirjoittajat jo Suomessa? / Arja Paananen

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288698514204.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jos on itäänpäin niin on trolli :D

Vierailija
2/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihmiset ovat vain heräämässä ja mielipidekenttä diversioituu. 

Toisekseen, onko sitten väärä mielipide kielletty? Minä olen täysin suomalainen ("länsimaalainen"?) eikä kukaan valitettavasti maksa minulle mitään siitä, että käytän vapaa-aikaani netin keskustelupalstoilla. Mutta en pidä usasta ja monesti tuon esiin epäkohtia ko. maasta. Olen siis Arja Paanasen mielestä ilmeisesti "länsivastainen". 

Eikö koko "länsimaalaisuuden" ideana ole, ettei minun tarvitse olla sitä mieltä, mitä ylhäältä käsketään? Mikäs on Arjan kanta tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksetaan 100 ruplaa / avaus.

Vierailija
4/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Arjalta :) minä en ole hän.

Vierailija
5/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, mistähän voisi tiedustella noita hommia...

Vierailija
6/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo trollikirjoittelijoiksi syytteleminen on vain eufantsujen nerokas keino yrittää häivyttää eriävät mielipiteet.

Vierailija
7/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:49"]

Olen työtön, mistähän voisi tiedustella noita hommia...

[/quote]

http://www.rusembassy.fi/IndexFinl.htm

Vierailija
8/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kämäset nuo suurlähetystön sivut!

Vierailija
9/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:53"]

[/quote]

Tuo liehuva lippu kiinnitti huomioni.

Vierailija
10/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai näitä on joka puolella, eikä Venäjä ole suinkaan ainoa joka tätä harrastaa. Aggressiivinen mielipidevaikuttaminen netissä, ja jopa keskustelujen työntäminen pois raiteiltaan silkalla trollaamisella, on yksi psykologinen kybersodankäynnin muoto. On psykologinen fakta, että jos saadaan aikaan sellainen mielikuva, että mielipide X on vallitseva, ihmiset alkavat epäillä itseään eivätkä välttämättä edes halua sanoa ääneen mielipidettä Y.

Löytyy strategiana ihan alan akateemisista (amerikkalaisista) oppikirjoista. Lukekaa joskus vaikka eritoten amerikkalaisten tai brittilehtien nettikommentteja, ja huomatkaa, miten herkästi tärkeistä asioista keskustelu menee ihan epäolennaisista asioista kinasteluksi tai trollien floodaamiseksi. Osa näistä idiooteista tai vastarannan kiiskistä on totta kai ihan oikeitakin ihmisiä. Iso osa ei. Se on faktaa, eikä salaliittoteoriaa.

Vierailija
11/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:53"]

[/quote]

Tuo liehuva lippu kiinnitti huomioni.

[/quote] suuri ja mahtava neuvostoliitto...

Vierailija
12/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vastaus nro 2, niin asia selviää sinulle.

Vierailija
13/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:57"]

Totta kai näitä on joka puolella, eikä Venäjä ole suinkaan ainoa joka tätä harrastaa. Aggressiivinen mielipidevaikuttaminen netissä, ja jopa keskustelujen työntäminen pois raiteiltaan silkalla trollaamisella, on yksi psykologinen kybersodankäynnin muoto. On psykologinen fakta, että jos saadaan aikaan sellainen mielikuva, että mielipide X on vallitseva, ihmiset alkavat epäillä itseään eivätkä välttämättä edes halua sanoa ääneen mielipidettä Y.

Löytyy strategiana ihan alan akateemisista (amerikkalaisista) oppikirjoista. Lukekaa joskus vaikka eritoten amerikkalaisten tai brittilehtien nettikommentteja, ja huomatkaa, miten herkästi tärkeistä asioista keskustelu menee ihan epäolennaisista asioista kinasteluksi tai trollien floodaamiseksi. Osa näistä idiooteista tai vastarannan kiiskistä on totta kai ihan oikeitakin ihmisiä. Iso osa ei. Se on faktaa, eikä salaliittoteoriaa.

[/quote]

Pakko lisätä, että "vastarannan kiiskillä" en tarkoita ihmisiä, jotka ovat asioista eri mieltä ja osaavat perustella mielipiteensä. Nämä ovat kaikissa keskusteluissa tärkeitä, mutta jäävät aina vain vähemmälle huomiolle. Tarkoittamani "vastarannan kiisket" ovat siis juuri näitä epäolennaisuuksista vänkääjiä.

Vierailija
14/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:46"]

Tai sitten ihmiset ovat vain heräämässä ja mielipidekenttä diversioituu. 

Toisekseen, onko sitten väärä mielipide kielletty? Minä olen täysin suomalainen ("länsimaalainen"?) eikä kukaan valitettavasti maksa minulle mitään siitä, että käytän vapaa-aikaani netin keskustelupalstoilla. Mutta en pidä usasta ja monesti tuon esiin epäkohtia ko. maasta. Olen siis Arja Paanasen mielestä ilmeisesti "länsivastainen". 

Eikö koko "länsimaalaisuuden" ideana ole, ettei minun tarvitse olla sitä mieltä, mitä ylhäältä käsketään? Mikäs on Arjan kanta tähän?

[/quote]

Elil hyväksyt fasismin, ihmisoikeuksien polkemisen, epädemokratian, diktatuurin jne. siksi että ne eivät edusta länsimaalaisuutta? Saat olla sitä mieltä mitä haluat mutta sun varmaan kannattais matkustaa oikeesti täältä herran kukkarosta jonnekin Pohjois-Koreaan, niin näet vähän millaista on elämä ei-länsimaissa. 

Vierailija
15/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Natottajien propagandaa. Suomi halutaan imperialististen riistäjien eli amerikkalaisten syliin. Suomi olisi Natossa heti hyökkäämässä demokratiaa ja ihmisyyttä vastaan. Suomi tarvitsee Venäjää ja ystävyyttä Venäjän kanssa. Kansa ei hyväksy Natoa, vaan haluaa ystävyyttä Venäjän veljeskansan kanssa. CIA on asettanut agenttejaan moniin suomalaisiin lehtiin ja meedioihin. Ukraina ampui alas todistetusti matkustajakoneen ja kenties CIA avusti. Venäjä ja demokraattiset separistit ovat uhreja tässä martyyrisodassa.

Vierailija
16/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIA:n meedioagentit! Kuulostaa pelottavalta. Onko niillä kristallipallot vai kenties spiritismilauta käytössä?

Vierailija
17/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:48"]

[/quote]

Vau! Mä saan vain 70 :(

T. Tatjana

Vierailija
18/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:58"]

Lue vastaus nro 2, niin asia selviää sinulle.

[/quote]

Lue vastaus nro 3, niin asia selviää sinulle.

Vierailija
19/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:01"]Tuo on Natottajien propagandaa. Suomi halutaan imperialististen riistäjien eli amerikkalaisten syliin. Suomi olisi Natossa heti hyökkäämässä demokratiaa ja ihmisyyttä vastaan. Suomi tarvitsee Venäjää ja ystävyyttä Venäjän kanssa. Kansa ei hyväksy Natoa, vaan haluaa ystävyyttä Venäjän veljeskansan kanssa. CIA on asettanut agenttejaan moniin suomalaisiin lehtiin ja meedioihin. Ukraina ampui alas todistetusti matkustajakoneen ja kenties CIA avusti. Venäjä ja demokraattiset separistit ovat uhreja tässä martyyrisodassa.

[/quote] ja tämä on pro-venäjä propagandaa...

Vierailija
20/37 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:48"]

[/quote]

Vau! Mä saan vain 70 :(

T. Tatjana

[/quote]

Mutta sulla Tatjana on niitä muitakin sivutuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme