Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, voiko baariin mennä yksin???

Vierailija
12.09.2014 |

Tokihan voi mennä, kun vain menee, mutta voiko sinne oikeasti mennä... Olen tässä laittautunut ja näyttää, etten saa ketään mukaan, joten onko noloa, jos menen itsekseni? Vai alkaako nukkumaan? Hui, en tiedä mitä tehdä :D Saisikohan siellä naisena seuraa piankin, enkä tarkoita"sellaista seuraa"  vaan ihan juttelu- ja tanssikaveria?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan siellä tietää tulitko yksin vai kaksin? 

Ja jos mies-seuraa saat niin se on 99 % varmuudella "sellaista seuraa", miehen mielestä.

Mutta mene ainakin käymään, pääseehän sieltä aina pois jos ei ole kivaa.

Vierailija
2/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene! Älä jätä tätä elämänkokemusta väliin!!! Mä tein ton jo 19-vuotiaana. Aluksi sulla on orpo olo, mutta sitten vain katsot ympärillesi ja kohta jo juttelet jonkun kanssa. Mä päädyin bilettämään 5 hengen porkkaan. So easy! :)

Vierailija
4/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Minä olen käynyt opiskeluaikojen jälkeen aina yksin, kun ei ole tuttuja joiden kanssa käydä. Oikeastaan viihdynkin parhaiten siellä yksin, tutustuu paremmin uusiin ihmisiin.

Se kuinka helposti saa seuraa riippuu paikasta. Esim. pubityyppisistä, varsinkin "siisteistä" hyvillä alueilla olevista, löytää useinkin sivistynyttä juttuseuraa joilla ei ole ihan ekana pilllunvonkaus mielessä. Yökerhoista ja klubelita löytää sitten enemmän niitä vonkaajia. Itse välillä haen ihan niitäkin, sinkku kun olen, lähden liikkeelle ihan ajatuksilla että tänään haluan seksiseuraa.

Vierailija
5/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei, naiset joo. Noin pääpiirteittäin.

6/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mennä... Käyn itekin joskus ihan yksin baareissa, vaikka kavereitakin olis lähtee, mut se jotenkin on erilaista ja siihen suhtautuu erilailla.. Suosittelen ;)

Missä kaupungissa muuten olet ?

Vierailija
7/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus aikoinaan parhaat bilereissut yksin! Päädyin ihan hulluille jatkoillekin ja hauskaa oli. Ei varmana kukaan tiennyt olenko yksin liikkeellä vai porukalla. Sitten vasta kun pääsi juttusille jonkun kanssa niin kysyivät että missä kaverit. Kun kerroin olevani yksin liikkeellä niin kehuivat rohkeaksi. Ei siellä kukaan kyttää, lähde ehdottomasti ja pidä hauskaa!

Vierailija
8/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä kaupungissa olet on aika tärkeää. Mä asun Helsingissä ja täällä ei todellakaan ole mitenkään ihmeellistä että nainen menee yksin baariin. Kerran olin sitten työmatkalla itäsuomalaisessa pienessä kaupungissa, ja ajattelin että rankan palaveripäivän päälle poikkean baariin kaljalle. En tajunnut että siinä on mitään ihmeellistä. Mutta tilattuani oluen huomasin että olen ainoa nainen paikassa ja kaikki tuijottivat minua kuin maailman seitsemättä ihmettä. Yksi tuli juttelemaan, ja hän sanoi ettei siellä käy yleensä naiset yksin baareissa, paitsi alkkisnaiset, ja kaikkia ihmetytti kun minusta näki päältä etten ole sitä porukkaa.

Vierailija
9/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaana soveliasta mennä yksin yökerhoon?

Vierailija
10/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että menisitte kaikki jo nukkumaan, huomenna on aikainen herätys.

Vierailija
11/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:17"]Suosittelisin että menisitte kaikki jo nukkumaan, huomenna on aikainen herätys.
[/quote]

Ai kui? XD

Vierailija
12/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:17"]Suosittelisin että menisitte kaikki jo nukkumaan, huomenna on aikainen herätys. [/quote] Ai kui? XD

[/quote]

Valot sammui jo.

Vierailija
13/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:17"]Suosittelisin että menisitte kaikki jo nukkumaan, huomenna on aikainen herätys. [/quote] Ai kui? XD

[/quote]

Valot sammui jo.
[/quote]

Eei mulla mitää herätystä oo :P

Vierailija
14/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huorana pidetään, jos yksin baarissa päivystää.

Vierailija
15/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen herätys tietty, kun vauvanne herätyää. Tämähän on vauva-lehti :-)

Vierailija
16/19 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, ethän siinä mitään menetäkään. Ota pari drinkkiä pohjalle jos jännittää. Asiallista juttuseuraa löytyy yleensä joka baarista.

Vierailija
17/19 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä aina hukkaan kaverini ja päädyn vaan kaikkien tuntemattomien seuraan höpöttelemään, välillä aina törmään kavereihini ja sitten jäädään yhdessä uusien tyyppien kanssa tai jatketaan matkaa;D

Vierailija
18/19 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:13"]

Kyllä huorana pidetään, jos yksin baarissa päivystää.

[/quote]

No ei pidetä jos ei ota maksua seksistä.

Vierailija
19/19 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, huomenta. Onkos mammat nyt ihan krapuloissaan tuskaisena ja kananpersetukka sekaisin? =)