Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex somekaverina

Vierailija
19.08.2021 |

Auttakaa minua pääsemään asian yli!
Homman nimi on siis se, että mieheni on yhä somekanavillaan kaveri exänsä kanssa. Muutoin tämä ei olisi minulle minkäänlainen ongelma, MUTTA tämä samainen ex kiusasi meitä (katkeruuttaan?) suhteemme alun ja mm. haukkui minua. Tuntuu siis todella kurjalta, että somekaveruuden kautta tälle exälle menee aina tietoa meidän elämästä miehen julkaisujen kautta. Ja mieluummin en jakaisin hänen kanssaan eläämäni yhtään. Miehen mielestä sillä ei ole mitään väliä, että ex tietää kaikki elämämme enemmän tai vähemmän kohokohdat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että näissä somekanavissa voi pitää verkostossa henkilön ilman, että se saa mitään tietoa päivityksistä ja julkaisuista? Saattaa nimittäin olla niin, että on helpompi pitää hullu tyytyväisenä ja verkostossa, kuin poistaa se sieltä tai blokata ja avata todellinen matolaatikko.

On helppo estää uusien julkaisujen näkyminen jollekkin seuraajallesi/seuraajillesi. Silti he näkyvät 'kavereina'. Saatta olla ihan hyvin kyse tästä.

Vierailija
2/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on miehen ex somekaverina. Tai ollaan molemmat exiä. Miehen mukaan tämä nainen haukkui minua suhteemme alussa. Ei haittaa.

Miehes voi teidän osalta rajata julkaisuja, että ex näkee esim vain maapallojulkaisut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies valitsemaan.

Minulle kävi niin, että mies ei suostunut poistamaan exäänsä listalta pois, mutta poisti minut HETI, kun me erottiin. ":)"

Vierailija
4/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehen ex somekaverina, sekä oma ex. Sitten on vielä monta nuoruuden säätöä. Mitä väliä?

Vierailija
5/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehen ex somekaverina, sekä oma ex. Sitten on vielä monta nuoruuden säätöä. Mitä väliä?

Niin ja sitten taas oma mies ei ole.

Vierailija
6/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille sillä on väliä.

Omalla miehellä oli somekaverina yhdenillan juttu (kuulemma vain yhden illan). Tapasin kerran tämän naisen eräissä illan istujaisissa, joissa mieheni ei ollut mukana. Nainen naureskeli minulle päin naamaa.

Tämän jälkeen vihjasin miehelle että voisi poistaa kyseisen tyypi, kun eivät edes kerran ole missään tekemisissä.

Poisti sitten kaikki somekaverit.

Pisti miettimään että miksi ei voinut poistaa vain vähin äänin tätä yhtä ihmistä.

Asia hiertää edelleen.

Vierailija
7/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sinulle on sillä, onko miehen ex haukkunut sinua? Jos mies on edelleen sinun kanssasi niin eihän sillä ole mitään merkitystä, aina tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät puhu sinusta kauniisti. Opettele elämään sen kanssa. Itse poistin ex-miehen somekavereista heti kun kuulin, että oli alkanut seurustella, juuri siksi ettei tämä nyksä alkaisi tulla itkemään, miten ollaan kavereita tms.

Vierailija
8/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli kaverina facebookissa deittipalstoilta löydettyjä naisia. Vaihtoi mut tällaiseen, kun oli alkuun ollut suhteessamne sietämätön, enkä pystynyt jatkamaan suhdetta.

Eli näistä treffipalstojen naisista nyt ainakin pitäs luopua. Ei ne kavereita ole.

Vierailija
9/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto, niin ei tarvitse välittää eksistä tai niiden sanomisista. 

Vierailija
10/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että näissä somekanavissa voi pitää verkostossa henkilön ilman, että se saa mitään tietoa päivityksistä ja julkaisuista? Saattaa nimittäin olla niin, että on helpompi pitää hullu tyytyväisenä ja verkostossa, kuin poistaa se sieltä tai blokata ja avata todellinen matolaatikko.

On helppo estää uusien julkaisujen näkyminen jollekkin seuraajallesi/seuraajillesi. Silti he näkyvät 'kavereina'. Saatta olla ihan hyvin kyse tästä.

En tiennyt tätä. Miten tämä tehdään ja saako ko. Ihminen tietoonsa sen, että häneltä on estetty julkaisuja?

Mieheni ex on hieman epätasapainoinen ihminen ja luulen tässä olevan juurikin kyse siitä, että pelkää exänsä aloittavan uudelleen häiriköinnin, jos poistaa kavereista. Minua heidän kaveruutensa ei haittaa, mutta en halua jakaa hänen kanssaan elämääni yhtään hänen käytöksensä vuoksi. Ap

Vierailija
11/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset pääsevät eroista yli ja jatkavat elämäänsä. Tunnen ronneen pariskunnan, jossa ex- vaimo on ex- miehensä ja tämän uuden vaimon lapsen kummi. Kaikki tulevat toimeen mainiosti keskenään, sillä ero oli aikoinaan molempien haluama ja riidaton.

Vierailija
12/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäminen somekaverina (tai kaverina) yleensäkin ihmistä, jonka tietää aiheuttaneen mielipahaa/hankaluuksia/kiusaamista puolisolle, on tahditonta ja moukkamaista. Jos puoliso ei sellaisen kanssa halua "jakaa" juttuja somessa, niin ei sitä saa puolisokaan tehdä. 

Tiukka linja nyt keskustelussa, mitä parisuhteen pieniin hyviin tapoihin kuuluu. 

Vierailija
13/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia puoliso jolla ei ole eksiä. Ei kai nyt käytettyä kukaan ota!

Vierailija
14/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykynaisten ongelmat herran vuonna 2021. "Nyyhyyyhhyyyy, se on siellä Facebookissa vieläkin".

ei jeesus. 

Vierailija
15/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt tätä. Miten tämä tehdään ja saako ko. Ihminen tietoonsa sen, että häneltä on estetty julkaisuja?

Mieheni ex on hieman epätasapainoinen ihminen ja luulen tässä olevan juurikin kyse siitä, että pelkää exänsä aloittavan uudelleen häiriköinnin, jos poistaa kavereista. Minua heidän kaveruutensa ei haittaa, mutta en halua jakaa hänen kanssaan elämääni yhtään hänen käytöksensä vuoksi. Ap

No esim facessa voi lajitella kaverinsa eri ryhmiin ja sitten valita keille mitkin postaukset näkyy.

Vierailija
16/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on teineillä ongelmat! Onko pakko jakaa koko elämä siellä somessa? No näköjään on ja vielä kaikille miehen exillekin. Minun elämäni ei ole somessa, joten minun ei tarvitse jakaa sitä miehen exien kanssa.

-

Vierailija
17/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille sillä on väliä.

Omalla miehellä oli somekaverina yhdenillan juttu (kuulemma vain yhden illan). Tapasin kerran tämän naisen eräissä illan istujaisissa, joissa mieheni ei ollut mukana. Nainen naureskeli minulle päin naamaa.

Tämän jälkeen vihjasin miehelle että voisi poistaa kyseisen tyypi, kun eivät edes kerran ole missään tekemisissä.

Poisti sitten kaikki somekaverit.

Pisti miettimään että miksi ei voinut poistaa vain vähin äänin tätä yhtä ihmistä.

Asia hiertää edelleen.

Kaikesta aivan käsittämättömän typerästä jotkut jaksavatkin vaahdota. Mitäs jos hankkisit ihan oikean elämän, niin ei tarvitse tuollaisista mitättömistä asioista mieltä pahoittaa. Ihan älytöntä. 

Vierailija
18/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on ihan todellisen elämän yksi osa-alue. Eri ihmisille sillä on erilaista merkitystä. Esimerkiksi itselleni oli vain joillekin kymmenille kavereille ja tutuille näkyvä sometilini tosi tärkeä paikka nyt koronan aikana. Sitten sain selville että mieheni jo muutenkin ilkeä ja työläs eksä oli saanut yhden tutun kautta nähdä juttujani ja kuviani. Kyllä se tuntui tosi pahalta, vaikka tiedän että ihmiset aina ja kaikkialla ovat olleet perseestä toisilleen, ajattelin jotenkin että perus käytöstapoihin kuuluu ettei näytetä kuvia muille eikä kerrota asioita, vaikkei siellä mitään salaista tietenkään ollutkaan. Kyllä siitä saa loukkaantua ja tuntea mielipahaa että ihmiset stalkkaavat ja juoruilevat pahantahtoisesti, se on häijyä ja törkeää ja tuo toisen elämään (jota somekin on) väkisin tunkeutuminen on todella inhottavaa.

Vierailija
19/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on ihan todellisen elämän yksi osa-alue. Eri ihmisille sillä on erilaista merkitystä. Esimerkiksi itselleni oli vain joillekin kymmenille kavereille ja tutuille näkyvä sometilini tosi tärkeä paikka nyt koronan aikana. Sitten sain selville että mieheni jo muutenkin ilkeä ja työläs eksä oli saanut yhden tutun kautta nähdä juttujani ja kuviani. Kyllä se tuntui tosi pahalta, vaikka tiedän että ihmiset aina ja kaikkialla ovat olleet perseestä toisilleen, ajattelin jotenkin että perus käytöstapoihin kuuluu ettei näytetä kuvia muille eikä kerrota asioita, vaikkei siellä mitään salaista tietenkään ollutkaan. Kyllä siitä saa loukkaantua ja tuntea mielipahaa että ihmiset stalkkaavat ja juoruilevat pahantahtoisesti, se on häijyä ja törkeää ja tuo toisen elämään (jota somekin on) väkisin tunkeutuminen on todella inhottavaa.

Lisään että aiemmin minulle oli aivan samantekevä asia että eksä oli miehen somekaverina, en ole koko ihmistä ajatellut sen kummemmin mutta kun tämä juttu selvisi, mies poisti hänet joka paikasta. Myös häntä inhottaa että eksä on tuollainen rajaton urkkija. Haluan elää kaukana tuollaisesta ja pitää lähipiirini pienenä. Minullakin on oikeus käyttää somea ja olla siellä turvassa ja pitää yhteyttä ihmisiin. Kyse ei ole mistään sellaisesta että koko elämä olisi netissä - toisaalta muutamalla kroonisesti sairaalla ystävälläni niin on, kaikki sosiaalinen tapahtuu netissä ja sekin on aivan ok.

Vierailija
20/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää omaan elämäänne ja huolehtikaa, että nykyinen mies pysyy nykyisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi