Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Stubbiin pääministerinä.

Vierailija
12.09.2014 |

Ja heti taustatietoa sen verran että ennen hänen valintaansa pääministeriksi pidin ainoana ja oikeutettuna että juuri hänen tulee olla maamme ykkösmies. Hän on kielitaitoinen, edustava ja kaikinpuolin hyvää kuvaa Suomesta antava, uuden ajan poliitikko. Noh.. nyt kuitenkin oloni on lähinnä hämmentynyt, hän on mielestäni ollut surkuhupainen ja liian kepeä, jokseenkin jopa nolo ajoittain asetettuun virkaansa. Vaikuttaa helposti suuttuvalta, jopa mököttävältä minä minä-tyypiltä. Tekeekö tuo virka ja sen tuoma valta ihmisen kuin ihmisen sellaiseksi vai onko hän vain yksinkertaisesti epäsopiva noin vaativaan tehtävään?

Taitaa kevään vaaleista tulla ensimmäiset etten kannatakaan Kokoomusta. Mielestäni puolueen koko uskottavuus on kärsinyt viime aikoina, eikä pelkästään Stubbin takia. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on alkanut kyllä ärsyttämään. Itse arvostaisin kokeneen ulkoministeri Tuomiojan mielipiteitä vähän enemmän. Stubb ignoraa ja väittää, että pakotteista päätettiin yksimielisesti - miten tälläisessä asiassa voi kehdata ignoorata ulkoministerin mielipiteen? Ai niin, Stubbin pitää mielistellä EU:ta, ihan sama kuinka takapajuisen Suomen talouden ja työpaikkojen käy - itse Stubb kun ei kuitenkaan tule tästä tilanteesta kärsimään.

Vierailija
2/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis! Sanotaan mitä sanotaan Matti Vanhasesta, mutta kyllä hän näistä 2000-luvun pääministereistä on ainakin mun mielestäni ehdottomasti paras, mitä tuli virkatehtävien hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:33"]

Vapaavuori olisi varmaan ollut sopivampi tehtävään, vaikuttaa jämäkältä tyypiltä. Stubbista tulee olo, että hosuu vähän joka puolella jotain, eikä kokonaisuudet ole oikein hallinnassa. Aika varmaan opettaa, mutta kuinka paljon ehtii sössiä ennen sitä?

[/quote]

Väkivaltarikolliset ovat yleensä aika jämäköitä.

Vierailija
4/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb  ei valutettavasti ole tehtäviensä tasalla. Tyyppi on epäpätevä öykkäri. Hän unohtaa olevansa koko Suomen pääministeri, jonka pitäisi ajaa koko kansan etua, ei pelkästään kokoomuksen. 

Olen todella pettynyt Stubbin panokseen.

Vierailija
5/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:33"]

Vapaavuori olisi varmaan ollut sopivampi tehtävään, vaikuttaa jämäkältä tyypiltä. Stubbista tulee olo, että hosuu vähän joka puolella jotain, eikä kokonaisuudet ole oikein hallinnassa. Aika varmaan opettaa, mutta kuinka paljon ehtii sössiä ennen sitä?

[/quote]

Väkivaltarikolliset ovat yleensä aika jämäköitä.
[/quote]

Koulukiusaajat ei.

Vierailija
6/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:33"]

[/quote]

Väkivaltarikollista rattijuoppoa en ikinä huolisi maamme pääministeriksi. Paula Risikko olisi parempi vaihtoehto.

Vierailija
7/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani kammottavan vahingoniloinen, mutta itse nautin täysin rinnoin Stubbin ja kokkareiden möläytyksistä ja kohuista. ;) Minusta Stubb antoi alusta alkaen itsestään karmaisevan omahyväisen ja pinnallisen vaikutelman... Ja myöskin vaikutelman rautaisen asiaosaamisen puutteesta (muissa kuin EU-asioissa). Se mitä ihmiset pitävät raikkautena ja charmina on minusta vain esittämistä. Hyvä että nyt alkaa valjeta kansallekin, että somekeisarilla ei ole vaatteita :)

Vierailija
8/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:01"]

Myönnän olevani kammottavan vahingoniloinen, mutta itse nautin täysin rinnoin Stubbin ja kokkareiden möläytyksistä ja kohuista. ;) Minusta Stubb antoi alusta alkaen itsestään karmaisevan omahyväisen ja pinnallisen vaikutelman... Ja myöskin vaikutelman rautaisen asiaosaamisen puutteesta (muissa kuin EU-asioissa). Se mitä ihmiset pitävät raikkautena ja charmina on minusta vain esittämistä. Hyvä että nyt alkaa valjeta kansallekin, että somekeisarilla ei ole vaatteita :)

[/quote]

Vihdoinkin äänestäjätkin näkee, että ei nämä tavallisten "pienen" palkansaajien asioita aja.

Vierailija
9/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:01"]

[/quote]

Sairaan hyvin sanottu :D!

Vierailija
10/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joudun valitettavasti minäkin myöntämään pettymykseni. Aluksi olin ilahtunut uudesta, raikkaasta ja nuorekkaasta suunnasta mutta ei. Ei näin. Stubb ei ole pääministeriainesta.

Stubb on parhaimmillaan verkostoitujana, suhteiden luojana, käytäväkeskusteluissa virallisen päätöksenteon ulkopuolella. Pääministeriksi hänestä ei ole. Kepeältä tuuliviiri-Stubbilta puuttuu kaikki se arvokkuus ja jämäkkyys, jota valtion johtamiseen vaaditaan.

Vierailija
11/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:01"]

[/quote]

Vihdoinkin äänestäjätkin näkee, että ei nämä tavallisten "pienen" palkansaajien asioita aja.
[/quote]

Aika hölmö saa kyllä olla, jos on ylipäätään joskus kuvitellut kokkareiden ajavan pienen palkansaajan etuja?? Huh huh, toivottavasti ymmärsin väärin.

Vierailija
12/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Sinusta poiketen mä näin kyllä, ettei siitä ole noin vaativaan tehtävään.  Se on ihan selvästi pihalla kuin papukaija ja yrittää vielä Urpilaistakin epätoivoisemmin onnistua. Se on aivan väärässä tehtävässä ja ihan liian isoissa kengissä. Sillä ei kertakaikkiaan ole kykyä pääministerin tehtävän hoitamiseen. Melkein kuka tahansa eduskunnasta hoitaisi sen homman paremmin. Ikävä kyllä.

Vierailija
13/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:07"]

Ja heti taustatietoa sen verran että ennen hänen valintaansa pääministeriksi pidin ainoana ja oikeutettuna että juuri hänen tulee olla maamme ykkösmies. Hän on kielitaitoinen, edustava ja kaikinpuolin hyvää kuvaa Suomesta antava, uuden ajan poliitikko. Noh.. nyt kuitenkin oloni on lähinnä hämmentynyt, hän on mielestäni ollut surkuhupainen ja liian kepeä, jokseenkin jopa nolo ajoittain asetettuun virkaansa. Vaikuttaa helposti suuttuvalta, jopa mököttävältä minä minä-tyypiltä. Tekeekö tuo virka ja sen tuoma valta ihmisen kuin ihmisen sellaiseksi vai onko hän vain yksinkertaisesti epäsopiva noin vaativaan tehtävään?

Taitaa kevään vaaleista tulla ensimmäiset etten kannatakaan Kokoomusta. Mielestäni puolueen koko uskottavuus on kärsinyt viime aikoina, eikä pelkästään Stubbin takia. 

[/quote]

Anteeksi vaan mutta miten sä voit olla ollut noin HÖLÖMÖ???

Vierailija
14/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei oikein muitakaan sopivia tehtävään ole? Vaikka eipä se Aleksanterikaan sopiva ole. Vai onko heittää ehdotuksia? Vapaavuori? 

Vierailija
15/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:22"]

Tällä hetkellä ei oikein muitakaan sopivia tehtävään ole? Vaikka eipä se Aleksanterikaan sopiva ole. Vai onko heittää ehdotuksia? Vapaavuori? 

[/quote] Jos ei Kokoomuksesta löydy niin sitten muista puolueista. Ja ainahan olisitte kokoomuksessa voineet sanoa Kataiselle, että et jätkä lähde kesken leikin.

Vierailija
16/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:22"]

[/quote] Jos ei Kokoomuksesta löydy niin sitten muista puolueista. Ja ainahan olisitte kokoomuksessa voineet sanoa Kataiselle, että et jätkä lähde kesken leikin.

[/quote]

Ai että pääministeriys on jokin pakkovirka suomessa, jossa pitää väkisin olla. Jos mieli tekee muualle lähteä ja vastuuta paeta, silloin ei todellakaan ole enää pätevä virkaansa. 

Vierailija
17/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen olisi nyt oikea mies pääministeriksi.

Vierailija
18/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pääministerin pitää osoittaa ns. jämäkkyyttä, olla sellainen että asiantutemusta on on, ja sellainen että häneen voi luottaa.

Esim. tämä Männistö/Räty episodi jossa ensin sanoi että järjstely on ihan ok, ja heti seuraavana päivänä sanoikin että ei se olisikaan ollut ok --> päivässä mielipide vaihtui!

Lisäksi MINUSTA pääministerin pitää osoittaa tiettyä kunnioitusta asemaansa kohtaan. Vähän sama asia kun aikanaan  Rosa Meriläisen "vittu haisee hyvälle"-rintamerkki, minusta se oli asiaton kansanedustajalla eduskuntatalossa kun on työssään, vapaa-ajalla ihan eri juttu. Stubbi tekee "samaa" tulemalla jäbäleissonin näköisen viralliseen tiedotustilaisuuteen kesken pyörälenkin, sen jälkeen on päänimisterinä pyörimässä jossain duudsonit-puiston laitteessa, en ymmärrä.

On ihan ok tulla "kansaa lähelle", mutta senkin voi tehdä idioottimaisesti tai fiksusti, tässä Stub edustaa sitä idiootimaisuutta ja esim. presidenttipari Pori Jazzella (vai missä se oli?!) kumisaappaissa tai Tarja Halonen lippis päässä siirtolapuutarhalla on sitä fiksua tyyliä.

Vierailija
19/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän ens vaaleissa just sitä puoluetta joka kannattaa Suomen liittymistä Natoon!!! Oli se sitten kokoomus tai joku toinen. 

Vierailija
20/25 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ap on Kataisen twiitistä?