Olen pettynyt Stubbiin pääministerinä.
Ja heti taustatietoa sen verran että ennen hänen valintaansa pääministeriksi pidin ainoana ja oikeutettuna että juuri hänen tulee olla maamme ykkösmies. Hän on kielitaitoinen, edustava ja kaikinpuolin hyvää kuvaa Suomesta antava, uuden ajan poliitikko. Noh.. nyt kuitenkin oloni on lähinnä hämmentynyt, hän on mielestäni ollut surkuhupainen ja liian kepeä, jokseenkin jopa nolo ajoittain asetettuun virkaansa. Vaikuttaa helposti suuttuvalta, jopa mököttävältä minä minä-tyypiltä. Tekeekö tuo virka ja sen tuoma valta ihmisen kuin ihmisen sellaiseksi vai onko hän vain yksinkertaisesti epäsopiva noin vaativaan tehtävään?
Taitaa kevään vaaleista tulla ensimmäiset etten kannatakaan Kokoomusta. Mielestäni puolueen koko uskottavuus on kärsinyt viime aikoina, eikä pelkästään Stubbin takia.
Kommentit (25)
Tyhjät tynnyrin kolisee palstalla
Vapaavuori olisi varmaan ollut sopivampi tehtävään, vaikuttaa jämäkältä tyypiltä. Stubbista tulee olo, että hosuu vähän joka puolella jotain, eikä kokonaisuudet ole oikein hallinnassa. Aika varmaan opettaa, mutta kuinka paljon ehtii sössiä ennen sitä?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:22"]
Tällä hetkellä ei oikein muitakaan sopivia tehtävään ole? Vaikka eipä se Aleksanterikaan sopiva ole. Vai onko heittää ehdotuksia? Vapaavuori?
[/quote] No joo Vapaavuori kyllä ja entäs Orpo - niin ja Risikko? Ai pahus. Eihän kokoomukselle kelpaa naispuolinen henkilö puolueen johtoon ja sitä kautta pääministerilksi. Se on niillä yhteinen piirre persujen kanssa.;)
Stubb ei suhtaudu riittävällä vakavuudella asioihin. Minulla on ikävä Paavo Lipposta, vaikken ihan heti olisi uskonut että häntä joskus ikävöin.
Eikö vaaleja voisi millään aikaistaa????????????
En kestä nähdä Stubbia tv:ssä ilmeilemässä ja yrittämässä esittää pm:tä kun se ei osaa eikä tajua mitään. Kannattais ennemmin palkata joku ammattinäyttelijä esittämään pääministeriä.