Olen korjannut naapurin rouvan läppäriä muutamia kertoja
sain tänään viestin että kone on jumissa ja olisiko mahdollista käydä illalla maksua vastaan katsomassa sitä. Tietenkin reippaana nuorena miehenä suostuin ja kysyin viestillä vielä että millaista vikaa koneessa tarkalleenottaen on? Kohta tuli vastaus jossa luki "En osaa sanoa tarkemmin mutta eiköhän se illemalla selviä ;) maksua voidaan sitten harkita muillakin tapaa kuin rahassa..." Hmm nyt alkoi vähän jänskättämään, onkohan eukolla muna mielessä? Nainen on about 42v itse olen reilut 10v nuorempi. Ulkonäöltään 4/5 milffi :) hieman ahdistaa, pitäiskö kysyä suoraan mitä se meinaa :D? Mitä ootte mieltä?
Kommentit (9)
Munaa se on vailla. Ota maksu rahana ja nauti nainnista erikseen, jos haluat. Ei voi sanoa myös.
No kelpaisiko sulle? Voihan myös tarkoittaa vaikka pullaa?
Hohhoijaa, eikö näille ns. eroottisille tarinoille ole joku oma palstansa, elleissä muistaakseni vai missä. Sinne vaan kipinkapin satulemaan! Noin ne usein alkaa, just tuo asetelma. Ikäeroa voi olla enemmänkin. Mutta ihan ok, joskin tavanomainen tarinan aloitus. Seuraavaksi kerrot hänen vaatetuksensa, katseensa ja kuuman hengityksensä niskassasi läppäriä räplätessäsi jne.jne...
Minäkin oon aina välillä korjaillut naapureiden ja kavereiden koneita, mutta tuohon en lähtis mukaan :D Rahaakaan en välttis ottaa, kahvipalkka ois jees. Mutta eiköhän naapuri sun pöksyihin yritä. t. 16v nörttimimmi
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:25"]
Hohhoijaa, eikö näille ns. eroottisille tarinoille ole joku oma palstansa, elleissä muistaakseni vai missä. Sinne vaan kipinkapin satulemaan! Noin ne usein alkaa, just tuo asetelma. Ikäeroa voi olla enemmänkin. Mutta ihan ok, joskin tavanomainen tarinan aloitus. Seuraavaksi kerrot hänen vaatetuksensa, katseensa ja kuuman hengityksensä niskassasi läppäriä räplätessäsi jne.jne...
[/quote]
Mitä eroottista aloituksessa oli?
Pääset pillulle.