Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaamojen hinnat

18.08.2021 |

Ymmärrän kampaamoiden hinnat. Yrittäjillä on melkoiset kulut, vuokrat, vakuutukset, eläkkeet jne jne... Mutta hinnat ovat nykyään niin pilvissä että minä en enää malta kuin ehkä kerran vuodessa käydä kampaajalla. 150 eurosta alkaa väri+leikkaus mun hiuksille.

Mitä ootte mieltä, onko kampaamopalveluista tullut luksusjuttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä kampaajat ovat varmasti menettäneet asiakkaita. Moni on kasvattanut "heviletin" ja / tai värjää ja leikkaa hiukset itse. Ei pienestä palkasta ole varaa maksaa satasia kuukaudessa kampaamoon.

Vierailija
2/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaski minäkään käydä. Raidat pitkähköön tukkaani 230 e. Kasvatan taas omaa väriä takaisin. Minusta alkaa olla todellakin luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kampaajatkin pitäisi hintoja halvempana, mutta saavat saavat verojen ja sun muiden kulujen jälkeen palkkaa käteen 10-15%. Värjäämiseen menee helposti se 3-4h eli ei voi ottaa montaa sellaista asiakasta per päivä

4/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kampaajatkin pitäisi hintoja halvempana, mutta saavat saavat verojen ja sun muiden kulujen jälkeen palkkaa käteen 10-15%. Värjäämiseen menee helposti se 3-4h eli ei voi ottaa montaa sellaista asiakasta per päivä

Niimpä, alalla ollaan varmasti lujilla!

Ap

Vierailija
5/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se Sannan kampaaja, Joni-stage?