Kumpihan sukupuoli se olikaan taas "helpompi"?
Naisillehan on usein tässä ajassa oletuksena, että helppona panona oleminen (helpoksi panoksihan luetaan myös nainen, joka haluaa itse sitä helppoa seksiä mieheltä...) nähdään negatiivisena. Naista saa rauhassa leimata molempien sukupuolten taholta, mies joka harrastaa seksiä tai viihtyy paljon eri naisten seurassa taas nähdään ihaillumpana. Itseäni feministinä edelleen nämä vanhat sukupuolistereotyypit ärsyttävät.
Oman elämän kokemus miehistä sen sijaan:
Keskustelujen aloittaminen vaikkei naisena olisi koskaan itse aktiivinen/ olen kuukausien ajan harrastanut seksiä miehen kanssa, joka oli aina valmis ajamaan tunnin luokseni kun lähetin vain 1 tekstiviestin/baari illan aikana voi helposti montakin miestä tulla iskemään/miehet noin yleisesti ottaen on itse aktiivisesti tarjoamaan ja miellyttämään naista, oli kyse treffeistä, suhteesta tai seksistä.
Niin, että oliko ne miehet vai naiset helppoja ja missä suhteessa?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:10"]
Mielummin helppo, kuin tuollaisesta miehen esiineellistämisestä nauttiva. Itsensä arvostaminen lähtee muiden arvostamisesta.
[/quote]
Missä esineellistin miehiä? Kerroin vain omista kokemuksista :)
Jos sen sijaan nainen olisi se, joka yrittäisi iskeä 10 miestä illan aikana, saisi heti helpon ja lutkan leiman. Oikeudenmukaista much?
Miehen täytyy yrittää enemmän, ainakin baarimarkkinoilla. Se on karu totuus.
Mielummin helppo, kuin tuollaisesta miehen esiineellistämisestä nauttiva. Itsensä arvostaminen lähtee muiden arvostamisesta.