Ratsastus on miehen seksikkäin harrastus
Ovatko muut samaa mieltä?
Itse ainakin haluaisin miehen, joka ratsastaa, on se vaan niin ihanan näköistä :) Kertoo myös miehestä paljon kun uskaltaa ratsastaa ja harrastaa epätyypillistä lajia monille miehille! Juntit kaljamahat eivät hakeudu tähän hienoon lajiin.
Meidän talilla vaan pari miestä valitettavasti ja olen todella mustia heidän naisystävilleen :(
Heti iskisin jos ratsastavan sinkun löytäisin.. Mutta eipä heitä juuri ole :(
Kommentit (57)
Mun faija! 51v kaljamahainen körssiä ja kebua vetävä ukkeli. Hän ratsastaa. vink vink :D Oli pakko... Mut joo faija oikeastikin ratsastaa.
Mä en ole samaa mieltä. Mun mielestä ratsastava mies ei todellakaan ole seksikäs.
Seksikkyys tulee mielestäni ihan jostain muusta kuin siitä, mitä ihminen harrastaa...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:48"]
Mun faija! 51v kaljamahainen körssiä ja kebua vetävä ukkeli. Hän ratsastaa. vink vink :D Oli pakko... Mut joo faija oikeastikin ratsastaa.
[/quote]
Olen Ap:n kanssa samoilla linjoilla!
Isäsi on kyllä poikkeus! Ravimiehissä löytyy kyllä kalkamahoja mutta kouluratsastuksessa kaikki tietämäni miehet ovat nuoria, hoikia, kivoja ja korkeasti koulutettuja. Eivätkä mitään pelimiesurpoja. Sen verran naisten kanssa ovat tekemisissä et eivät ajattele heti iskumielessä kaikkia :)
Joo mut oon varattu et ei tässä sen enempiä :D
No minulla on varmaan kohta taas hamsteri. Auttaako se?
Minusta tuntuu, että tuollaiset harrastukset ovat vain haitaksi, ellei mies ole valmiiksi ultramiehekäs. Herkälle ja ei-niin-miehekkäälle miehelle tuollaiset harrastukset ovat vain viimeinen naula arkkuun. Ratsastus on hyvä harrastus miehelle, kunhan miehellä on hevosen lihakset ja penis ja yhtä korskea olemus. Tavallisesta miehestä se tekee vain säälittävän neutrin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:52"]
Mä en ole samaa mieltä. Mun mielestä ratsastava mies ei todellakaan ole seksikäs.
[/quote]
Painuppa vittuuun yh-läski.
Ratsastus kertoo miehessä siitä että ei välitä muiden miesten mielipiteistä, osaa kontrolloida satoja kiloja painaa eläintä, ja ennen kaikkea on rahaa upottaa kalliiseen harrastukseen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:53"]
Minusta tuntuu, että tuollaiset harrastukset ovat vain haitaksi, ellei mies ole valmiiksi ultramiehekäs. Herkälle ja ei-niin-miehekkäälle miehelle tuollaiset harrastukset ovat vain viimeinen naula arkkuun. Ratsastus on hyvä harrastus miehelle, kunhan miehellä on hevosen lihakset ja penis ja yhtä korskea olemus. Tavallisesta miehestä se tekee vain säälittävän neutrin.
-Mies 29v-
[/quote]
Kuulisit vaan kuinka jopa "eroottisia" juttuja tallin kolmesta miehestä puhutaan naisten kesken!
Ratsastus kertoo miehestä sen että se on homo ;o)
Snobeja ovat kaikki ratsastajat, olkoon sitten mies tai nainen.
Itse haluan naisen joka osaa ratsastaa... minulla.
t. mies
No meidän tallilla "palaa ratsaille" -ryhmissä juurikin noita kaljamahoja. Onneksi edes lyhytkasvuisia, ni ei hepat ihan ratsaille noustes ja mutkissa kaadu... Ylittävät kyllä kaikki ratsastajan painorajat, mutta saavat kyllä aina tallin suurimmat hepat alleen... Silti säälittää, hepat.
Ja sit niitä Stubb-tyylisiä tosissaan harrastajia. Jotenkin pelottavia tyyppejä, eikä kyl kertaakaan ole tyyppien seksikkyys käynyt mielessä. Ei. Ei. Ei. Ja puistatukset päälle. Huh sentäs. Kamalia tyyppei.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:53"]
[/quote] Awws. :)
Olen kyllä aika samoilla linjoilla kanssasi - ratsastusharrastus ei yksin "pelasta" miestä, jos flaksia ei muutenkaan ole. :/
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:59"]
Ratsastus kertoo miehestä sen että se on homo ;o)
[/quote]
Hei aika jännä juttu et meidän tallilla kaikilla miesratsastajilla kauniit seksikkäät tyttöystävät ja kuullu olen että monet naiset ovat tästä kateellisia. Ei todellakaan mitään homoja, hyväkäytöksisiä ja akateemisia kaikki ovat, ja lihaksikkaita Nam :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Olen Ap:n kanssa samoilla linjoilla!
Isäsi on kyllä poikkeus! Ravimiehissä löytyy kyllä kalkamahoja mutta kouluratsastuksessa kaikki tietämäni miehet ovat nuoria, hoikia, kivoja ja korkeasti koulutettuja. Eivätkä mitään pelimiesurpoja. Sen verran naisten kanssa ovat tekemisissä et eivät ajattele heti iskumielessä kaikkia :)
Joo mut oon varattu et ei tässä sen enempiä :D
[/quote]
Faija on ollut joskus nuori ja hoikka. Nykyisin vaan korkeasti koulutettu ja kiva. Ei se rakkaus hevosiin (on muutenkin eläinrakas ja kotona häneltä löytyykin monta koiraa) iän myötä mihinkään katoa. :)
No mulla miehelle kriteerit: Akateeminen ja harrastuksena ratsastus, että näin.. Miehen olen löytänyt :)
Harrastan ratsastusta, olen mies, en homo ja minulla on kaunis vaimo, joka myös ratsastaa. Siinä harrastus missä muutkin.
mies 28.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:01"]
No meidän tallilla "palaa ratsaille" -ryhmissä juurikin noita kaljamahoja. Onneksi edes lyhytkasvuisia, ni ei hepat ihan ratsaille noustes ja mutkissa kaadu... Ylittävät kyllä kaikki ratsastajan painorajat, mutta saavat kyllä aina tallin suurimmat hepat alleen... Silti säälittää, hepat.
Ja sit niitä Stubb-tyylisiä tosissaan harrastajia. Jotenkin pelottavia tyyppejä, eikä kyl kertaakaan ole tyyppien seksikkyys käynyt mielessä. Ei. Ei. Ei. Ja puistatukset päälle. Huh sentäs. Kamalia tyyppei.
[/quote] Joo. Stubb-tyyliset miehet ei oikein iske. Ei iske sellainen muka-trendikkyys, "trendiharrastukset" ja varakas elämäntyyli, jota vielä pidetään itsestäänselvyytenä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:06"]
Harrastan ratsastusta, olen mies, en homo ja minulla on kaunis vaimo, joka myös ratsastaa. Siinä harrastus missä muutkin.
mies 28.
[/quote] Katseleeko naiset sinua ihaillen, kun olet ratsailla? :)
Up