Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei halua lainaa eikä luottokortteja?

Vierailija
18.08.2021 |

Onko teistä jotenkin erityisen kummallista siinä, jos nuorehko aikuinen ei halua pankista lainaa mihinkään muuhun kun asumiseen? Asuntolainaa 70 000, jolla ostettu pieni maatila. Ei halua lainaa autoon (ostaa käteisellä max. tonnilla), remontteihin, matkoihin, mökkiin, mihinkään. Sama luottokorttien kanssa, ei halua eikä tarvitse. On vakitöissä.

Mikä voi olla syynä tällaiseen? Pidättekö kummallisena?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain viisasta, jos ei elä lainalla. Mutta luottokortittomuus kuulostaa oudolta ja tekee monta asiaa vaikeammiksi.

Meillä asuntolaina. Meillä kummallakaan ei ole tai ole koskaan ollut luottokorttia. Mikään ei ole vaikeaa.

Vierailija
42/42 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole velkaa halunnut minäkään yhtään mihinkään (asun vuokralla) ja joskus päälle kolmikymppisenä pankki tyrkytti ottamaan luottokortin, ei ollut mitään perusmaksua siinä niin otin, mutta maksoin aina koko luottosumman kerralla pois ennenkuin siitä meni mitään korkoja.

Sitten kun luottokorttiin tuli perusmaksu, lakkautin sen pois kokonaan.

Minua inhottaa kaikki ylimääräiset turhat maksut, olen sen verran pienituloinen ollut aina, että sellaiset tuntuvat rahan haaskaukselta. Makselkoot minun puolesta suurituloisemmat niitä kaikenlaisia kk-maksuja, minä en halua niitä keräillä imemään rahaa tililtäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme