Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viitsit soittaa ihmiselle, joka ei vastaa puheluusi?

Vierailija
12.09.2014 |

Olen nyt yrittänyt kolmena päivänä viikon sisällä ja ajattelin, että unohdan koko ihmisen, koska hän ei todellakaan palaa asiaan vaikka näkee että olen soittanut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitan kerran ja laitan tekstarin jos ei vastaa.

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti.

t: postimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itsellänikin on tiettyjä henkilöitä, joiden puheluihin en vain yksinkertaisesti jaksa vastata. Ja tuntemattomiin numeroihin en aina soita takaisin. Laita viesti, jossa kerrot miksi soitit ja pyydät soittamaan takaisin kun on sopiva hetki.

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kerran ja jos on oikeeta asiaa niin laitan tekstarin jos ei niin annan olla.

Vierailija
5/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enempää kuin kerran, jos on vanhemmista sukulaisista kyse niin useamman toki.

Vierailija
6/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 08:42"]

Olen nyt yrittänyt kolmena päivänä viikon sisällä ja ajattelin, että unohdan koko ihmisen, koska hän ei todellakaan palaa asiaan vaikka näkee että olen soittanut.

[/quote]

Riippuu asiasta ja ihmisestä. Jos joku virallinen tai työ-asia, niin kyllä mä saatan viitisen kertaa soittaa. Kaverille lähetän tekstarin ellen häntä tavoita. 

Vierailija
7/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt voi olla muutaki ohjelmaa ja tekemistä kun puhua mun kanssa sillon kun mä haluan. Ei kaikki pidä puhelinta matkassa tai kuule sitä muista syistä. Mä soitan kerran ja laitan tekstaria perään, jos ei vastata. Jos tekstariinkaa ei vastata missään vaiheessa, sillon ei tunnu kivalta.

Vierailija
8/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ja tekstari täälläkin. Jos ei kahden päivän jälkeen ole vastannut/soittanut takaisin niin jättäisin "yhteydenottovastuun" vasta puolelle. Mulla on yksi kaveri jolle en jaksa vastata enkä soita takaisin. Ei vaan ole aikaa puhua kahta tuntia (liioittelematta, silloinkin pitää jo melkein lyödä luuri korvaan) kun on noi pienet lapset hoidettavana. Ja ihan ok jos harvakseltaan soittaisi mutta kun riivaa aivan jatkuvasti, monta kertaa päivässä. Mutta tässä ei tainnut olla sellainen tilanne?