Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntouttavan työtoiminnan ohjaaja ehdotti jo heti ekana päivänä lisäpäiviä viikkoon

Vierailija
18.08.2021 |

Harmitteli, että oon alkuviikon siellä ja tulee pitkä aika seuraavan viikon päiviin, kun voin unohtaa oppimani. Sanoi, että on minun oma päätös, mutta nopeasti lisättävä päivät, jos aikoo. Itelle ok kaksi päivää viikossa kuten alunperin sovittiin enkä niitä ainakaan heti alkaisi muuttelemaan. En ymmärrä mikä kiire lisätä päiviä? Onko tarkoitus vain saada kaikki irti ilmaisesta työvoimasta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit käyvät joka päivä näissä orjapaikoissa, vaikka laissa sanotaan, että 4/ h per päivä, kerran viikossa riittää, täyttämään velvoitteen. Enempään ei ketään voida velvoittaa. Tottakai yritetään tyhmiä ängetä joka päiväksi orjatöihin, jos ei osaa tai ymmärrä pitää puoliansa. Lukekaa ne lakipykälät ja lopettakaa hyväksikäyttö.

Vierailija
22/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit käyvät joka päivä näissä orjapaikoissa, vaikka laissa sanotaan, että 4/ h per päivä, kerran viikossa riittää, täyttämään velvoitteen. Enempään ei ketään voida velvoittaa. Tottakai yritetään tyhmiä ängetä joka päiväksi orjatöihin, jos ei osaa tai ymmärrä pitää puoliansa. Lukekaa ne lakipykälät ja lopettakaa hyväksikäyttö.

Ei ole mitään velvoitetta edes siihen 4 tuntiin viikossa. Jollet sitten itse mene kertomaan aktivointisuunnitelman laatimisessa, että työ- ja toimintakykysi on niin alhainen, että et kykene työhön tai työllistymistä edistävään toimenpiteeseen ja siksi olet kuntouttavan työtoiminnan tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan suostu jos et halua. Ei ne voi pakottaakaan.

Vierailija
24/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden lusmun joka on ollut jo 30 vuotta työttömänä ja käy nyt kuntouttavassa 4 kertaa viikossa yhden tunnin puhumassa paskaa muiden kaltaistensa kanssa ja saa tästä hyvästä ilmaisen ruoan ja 9/pvä ylimääräistä muiden tukien päälle. Fyysisesti täysin terve yksillä mutta laiska kuin mikä.

Meidän kuntouttavassa on vanhempi setä, mikä harrastaa vanhoja autoja ja lentää kerran vuodessa thaikkuihin rälläämään. Rahat säästyy kun käy ruokajonosta pari kertaa viikossa parin viikon ruuat pakastimeen.

Jotkut osaa.

Itse tykkään kuntouttavasta vaikka en kuntoutusta tarvitsekaan ja "kuntouttava" on lähinnä vitsi. Sieltä on työllistynyt tasan kaksi ihmistä. Toinen pajan ohjaajaksi ja toinen minimipalkalla isänsä taxilafkaan.

Ei noista oikeasti kuntoudu kukaan.

Vierailija
25/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suostutte näihin orjapaikkoihin? Itse sain karenssin, kun kieltäydyin, evvk.

Saan ansiosidonnaista n. 2 400 €/kk ja mulla on yli 30 000 euron osakesalkku, joten ei paljon kiinnosta joutua karenssille. Sittenhän joutuisin syömään säästöjäni kun en saisi muuta kuin asumistukea.

Vierailija
26/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö elättämään kunnan "työntekijöitä". Kuntouttavan työtoiminnan uhri saa 9 euroa päivässä ja nuo mulkut 20 euroa jokaisesta orjasta. 

Vierailija
27/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suostutte näihin orjapaikkoihin? Itse sain karenssin, kun kieltäydyin, evvk.

Saan ansiosidonnaista n. 2 400 €/kk ja mulla on yli 30 000 euron osakesalkku, joten ei paljon kiinnosta joutua karenssille. Sittenhän joutuisin syömään säästöjäni kun en saisi muuta kuin asumistukea.

Kuntouttava työtoiminta on vain työmarkkinatukea saaville.

Vierailija
28/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ns. " kuntouttaviin" ohjataan ne, jotka eivät osaa oikeuksistaan pitää huolta. Kunta joutuu maksamaan sakkoa, jokaisesta pitkäaikaistyöttömästä, siksi heitä yritetään tunkea näihin palveluihin.

Kunta saa 10€ jokaisesta kuntouttavaan ohjatusta. Pitäkää puolenne, älkää suostuko aktivointisuunnitelmiin.

Vierailija
29/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään velvoitetta edes siihen 4 tuntiin viikossa. Jollet sitten itse mene kertomaan aktivointisuunnitelman laatimisessa, että työ- ja toimintakykysi on niin alhainen, että et kykene työhön tai työllistymistä edistävään toimenpiteeseen ja siksi olet kuntouttavan työtoiminnan tarpeessa.

Eikö ole mukavampi tehdä pieni tuntimäärä viikossa kuntouttavassa kuin täyttä viikkoa työkokeilussa tai pupukurssilla?

Vierailija
30/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 5v. työttömänä, kukaan ei koskaan ole ehdottanut mitään kurssia tms. kuntouttavaa. On vain nopeasti puhelimessa toivotettu hyvät jatkot. T. 58 nainen.

Vierailija
31/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 5v. työttömänä, kukaan ei koskaan ole ehdottanut mitään kurssia tms. kuntouttavaa. On vain nopeasti puhelimessa toivotettu hyvät jatkot. T. 58 nainen.

Johtuu varmaan siitä, kun oot jo sen ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi