Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut koronarokotteen vastustajat levittelevät valheita?

Vierailija
18.08.2021 |

Niinkuin nyt tämä Tampereen koulurokotusvalhe. Nainen itkua tihurtaen videolla valehtelee, että Tampereella on useita oppilaita pitänyt ambulanssilla viedä sairaalaan rokotteen saamisen jälkeen ja yhden luokan oppilaista peräti 20 oppilasta kärsi kovista rokotehaitoista. Kumpikaan näistä väitteistä ei pidä paikkaansa Tampereen kaupungin ja TAYSin mukaan. Yhtään ambulanssia ei ole Tampereen kouluille tarvinnut soittaa. Nainen siis valehteli täysin häpeämättömästi ja esitti vielä itkua ja järkytystä videolla.

Miksi nämä ihmiset käyttäytyvät näin? Miksi pitää keksiä rokotehaittoja omasta päästään? Eikö se "piikki" todellisuudessa olekaan niin vaarallinen kuin nämä valehtelijat toivoisivat, vai mikä ihme ajaa ihmisen käyttäytymään tuolla tavalla? Eikö oman maineen menetys edes pelota, kun omalla naamallaan omalla sometilillään alkaa satuilemaan? Eivätkö he tajua että valheista voi jäädä kiinni, kuten tämä yksi nainen nyt tänään jäi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa.

Vierailija
2/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomentaisitko mulle, että miten tämä vastasi aloituksen kysymykseen?

Jonne on vaan oppinut linkkaamaan videoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomentaisitko mulle, että miten tämä vastasi aloituksen kysymykseen?

Tämä on palstan spämmihullu. Videolinkkailu on tämän illan trollausvalinta taas. Ei kannata edes reagoida, ilmiantaa vaan suoraan nuo keskusteluista.

Vierailija
4/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni käy koulua Tampereella. Olivat kavereineen videon katsoneet ja se aiheutti lapsille pelkoa. Olen ottamassa selvää voiko tästä tehdä rikosilmoituksen. Selvää uhkaa lapsille pelottelemalla ja kertomalla perättömiä valheita. Joten ehkä hän saa vielä maksaa tästä touhusta.

Vierailija
5/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun itse koronarokotteeseen kriittisesti, mutta tuollaista disinformaation ja valheiden levittämistä en hyväksy ja oon itsekin alkanut ihmettelemään muutamien tyyppien toimintaa. Joka päivä joku ihminen kertoo somessa useita kauhutarinoita rokotteista, jotka kaikki joku nimeltä mainitsematon henkilö on juuri hänelle kertonut. Tai sitten postaa pelkkiä huhuja, tyyliin että ensimmäinen alle 16-vuotias olisi kuollut Suomessa rokotteeseen. Ja sitten hirveän moni ihminen uskoo kaikki tuollaiset tarinat yhtään kyseenalaistamatta. Minusta tuo on omituista toimintaa ja he pilaavat kaikkien rokotteeseen kriittisesti suhtautuvien mainetta.

Vierailija
6/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotkut" = "kaikki"

Koska ihmisen pohjaton typeryys.

Vierailija
7/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni käy koulua Tampereella. Olivat kavereineen videon katsoneet ja se aiheutti lapsille pelkoa. Olen ottamassa selvää voiko tästä tehdä rikosilmoituksen. Selvää uhkaa lapsille pelottelemalla ja kertomalla perättömiä valheita. Joten ehkä hän saa vielä maksaa tästä touhusta.

Olisi kyllä hyvä, jos nämä valehtelujat joutuisivat oikeasti vastuuseen teoistaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi