Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

170cm/73kg, tavoitteena alle 60kg jouluun mennessä. Tulkaa mukaan!

Vierailija
12.09.2014 |

Olen laihduttamassa koska en ole tyytyväinen vartalooni. :-) 

Tuossa otsikossa siis lähtömitat 170cm/73kg ja tavoite alle 60kg. Kerkeisiköhän jouluun mennessä? 

Tulkaa mukaan tsemppaamaan ja laihdutetaan yhdessä. :-)

Millaisella ruokavaliolle te laihdutatte?  

Ajattelin tämmöisellä aloittaa:

Aamupala: rahka+marjoja/hedelmä TAI hedelmä+pähkinöitä TAI leipä ja päälliset 

Lounas: Töissä perus kotiruokaa lautasmallin mukaan

Välipala: esim smoothie rahkasta ja marjoista TAI puuroa ja marjoja TAI hedelmä jne

Päivällinen: Ruokaisa salaatti TAI vihanneksia ja lihaa/kanaa/kalaa

Iltapala: sama kun aamu- tai välipala

Terv. AP

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan jo alle 60kg, 58 kg ja pituutta 167. Jouluun mennessä vois pari kiloa pudottaa koska saan takuuvarmasti ne takaisin loppuvuoteen mennessä.

Vierailija
2/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä mukaan, mutta vasta maanantaina!  Olen 170cm ja 70kg. Aloitin juuri intersportin juoksukoulun. Liiikuntaa lisäämällä ja herkkuja karsimalla ajattelin palata omaan painooni, joka on 58kg. Mihinkään liian tiukkaan kuuriin en halua lähteä. Huonoja kokemuksia jäi karppauksesta, hiukset lähti, menkat loppu yms. ihanaa.. Mulla ongelma on ollut herkut ja pienten lasten kanssa kotiin jumiutuminen. Rakastan kaikkea terveellistä, vihanneksia yms joten ei luulisi olevan vaikeaa kun alkuun pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 158cm ja 83kg. Tavoitteeksi asetan 63kg. Ongelmani herkut. Syön nälkään, iloon, suruun yms. Raskaus ja kotiäitiys (1v lapsi) sai minut näihin kiloihin.

Vierailija
4/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yein ton aikavälillä tammikuu-syyskuu, matka jatkuu vielä. Tsemppiä!

Vierailija
5/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä 168 cm 83 kg, tavoitteena olisi 68 kg eli 15 kg pois. En toki jouluun mennessä - jouluksi voisin yrittää 8 kg....

Mun ruokavalioni:

Aamiainen: joko puuro tai 2 ruisleipää raejuustolla ja kurkulla

Lounas: Salaatti tai munakas (2 munaa)

Välipala: Rahka+marjoja tai hedelmiä, tai sitten smoothie

Päivällinen: Kotiruokaa lautasmallin mukaan, ei kuitenkaan pastaa.

Iltapala: Hedelmiä

Vierailija
6/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Pituutta 163cm ja 63kg.

Olisin tyytyväinen jos edes 5 kiloa lähtisi, mielellään 8kg. Tähän mennessä olen saanut n. 6 kiloa pois mutta tuskallisen hitaasti.. Herkuttelun olen jättänyt vain viikonloppuun entisen jokapäiväisen herkuttelun sijaan. Liikuntaa täytysi lisätä mutta kun olen niiiiiin laiska :)

Vierailija
7/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää laihdutusketjut ois muuten kivoja, mutta miksi aina joku tulee huutelemaan, että "kannaattaako nyt noin paljon laihduttaa tuossa ajassa" tai "ei mitään järkeä, sun pitää tehdä niin tai näin". Höpön höpön. Jos jollain tippuu paino reippaammin kuin jollain muulla, keneltä se on pois? Kukaan ei kuihdu olemattomiin, jos ei ole anoreksiaan tms. syömishäiriöön sairastunut, ja osaa kyllä seurata vointiaan. Onhan ihmisiä, jotka syövät aina tosi epäsäännöllisesti ja huonosti, eivätkä silti ole kuopattavaksi menossa. Laihduttajat sentään paneutuvat yleensä vitamiineihin ja proteiineihin sekä liikuntaan, joten ei se nyt ihan kamalaa ole.

Itse olen laihduttanut joskus 12 kiloa neljässä kuukaudessa Painonvaritijoissa, ja tuosta setistä taisi se kuusi kiloa pudota ekan kuukauden aikana, loput sitten hitaammin kun ylipainoa ei ollut enää niin paljoa. Mutta syömiset olivat samanlaiset koko ajan, sitä laihtuu sellaista tahtia kuin laihtuu. Joku ei laihtunut samoilla syömisillä läheskään samaa vauhtia, joku ehkä jopa nopeammin. Ihmisten kropat ovat erilaisia, ja on tosi ärsyttävää, että aina pitäisi kaikkien olla samanlaisia kuin muutkin, toimia samoin kuin muutkin.

Tsemppiä ap!

Vierailija
8/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm, aamupaino 95kg. Mulla on tavoitteena painaa ensi kesäkuussa 56kg. Jouluna pitäisi painaa jotain 70-75kg välillä. 3,5 kuukaudessa painoa pitäisi haihtua 20-25kg. 

Vierailija
9/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou. Mä olen se maanantaina aloittava =) Ajattelin seuraavaa ruokamallia..

Aamu: Proteiinipirtelö tai rahka+marjoja tai munakas 5 valkuaista ja 1 keltuainen tai puuroa.

Lounas: Salaatti tai kasvisvokki tai kirkasliemistä keittoa ja pieni määrä lihaa+ loraus oliiviöljyä. 

Välipala: Rahkaa, smmothie, hedelmä jne.

Päivällinen: Sama kuin lounas + pienehkö peruna tai vähän (2rkl) riisiä tai pastaa.

Illallinen: mehukeittoa ja rahkaa tai raejuustoa ja marjoja.

Jos tulee pakottava tarve poiketa ruokavaliosta, esim matkoilla,teen minkä pystyn ja jatkan kotona.

Vierailija
10/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 08:32"]

168cm, aamupaino 95kg. Mulla on tavoitteena painaa ensi kesäkuussa 56kg. Jouluna pitäisi painaa jotain 70-75kg välillä. 3,5 kuukaudessa painoa pitäisi haihtua 20-25kg. 

[/quote]

Tarkoitus ei ole ruikuttaa, mutta muistathan liikkua ja käydä ahkerasti kuntosalilla! Nopea ja suuri painonpudotus veltostuttaa paikkoja, ei ole kivaa jos nahka alkaa roikkumaan.. Tsemppiä tavoitteeseen!

Vierailija
11/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla ketjuun mukaan. 5:2:lla ajattelin laihduttaa 5 kiloa jouluun mennessä (tai aikaisemmin).

Lähtötilanne 72 kg, pituus 173,5 cm.

Olen nyt ekaa viikkoa laihiksella. Paastopäivät ovat maanantai ja torstai. Olen sen verran hövelisti aloittanut, että paastopäivän kalorimääränä mulla on miesten määrä eli 600 kcal. Mutta supistan sen naisten määrään eli 500 kcal kunhan totun napostelemattomuuteen. Ruuan närppiminen on mun perisynti!

Kuukauteen en odota painoni putoavan yhtään. Olen muutaman kerran elämäni aikana laihduttanut (Painonvartijoiden pisteillä) ja ekana kuukautena mulla ei tapahdu painon kanssa yhtään mitään. Sen jälkeen se alkaa hiljalleen pudota.

Vierailija
12/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mukaan! 177 cm ja ~68 kg, 60 kg olisi tavoite :) Reidet on ongelma-alue niin yritän aloittaa lenkkeilyä missä niitä saisi kavennettua. (Vai olisiko joku muu laji sopivampi?)

Vierailija
13/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin heinäkuyssa mitoilla 175/79. Ekan kuukauden aikana lähti 4.5kg mutta nyt paino jäönyt 74.5. Ruokavalio tosin ei ole pysynyt yhtä kurinalaisena. Liikunta lisääntynyt. Ehkä vähitellen.

Vierailija
14/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 08:32"]

[/quote]

Tarkoitus ei ole ruikuttaa, mutta muistathan liikkua ja käydä ahkerasti kuntosalilla! Nopea ja suuri painonpudotus veltostuttaa paikkoja, ei ole kivaa jos nahka alkaa roikkumaan.. Tsemppiä tavoitteeseen!

[/quote]

Housuissas roikkuu. Tuokin on pitkästi kudostyypistä kiinni, ihan samalla tavalla, kuin joillekin tulee raskausarpia ja jää nahkapussi mahaan raskauden jälkeen, jollekin toiselle ei vaikka olisi ollut suurikin painonnousu raskauden aikana. Itsellänikin nousi paino ekassa raskaudessa yli 20 kiloa, ja jotenkin kummasti jälkitarkastukseen mennessä ne katosivat, enkä tehnyt muuta kuin imetin. Ei mulla ainakaan roikkunut yhtään mikään, ja (nais)lääkärikin sanoi ensimmäiseksi, että näytätpä hyvältä.

Vierailija
15/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, 172/75 lähtee mukaan, tavoitteekseni otan 8kg jouluun mennessä pois.

Mun kompastuskivekseni muodostuu punaviinin pois jättäminen... Mutta mutta, koetan.

t. Niina

Vierailija
16/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm /76 kg ja tavoitteena nostaa paino 85kg :D

Vierailija
17/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 13 kiloa pois 3 kk aikana? Aikatavalla nopeaa tahtia...kannattakohan. Tuo syöminen kuulostaa kyllä hyvältä. Hyvä tavoitet voisi olla 4 kiloa jouluksi pois. 

Mä olen 166/71 kg ja koitan kuukaudessa tiputtaa 1-2 kg. Tavoitepaino on 66kg, en halua kovin laihaksi vaan muutama kiloa läskiä pois.5/2-dieetillä mennään ja liikunnan lisäämisellä.

Vierailija
18/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm ja painoa ennennäkemättömät
79 kiloa... Olisin todella tyytyväinen 70 kiloon jouluun mennessä. Täytyy nyt motivoida itsensä ja yrittää tosissaan. Kiitos ap.

Vierailija
19/20 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on niin ihana elimistö ettei meinaa painoa tulla vaikka söisi kaiken ruuan mitä löytää ja löhöilisi lopun ajasta niin en oikein osaa auttaa :)

Vierailija
20/20 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi tavoite olisi 45