Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin kokemuksesi?

Vierailija
12.07.2014 |

Minulle sattui tänään noloin tapahtumani ikinä.

Olen 27-vuotias nainen. Näin eilen ystäviäni, joiden kanssa opiskelin kasvatustiedettä yliopistossa. Toinen tuli Riihimäeltä saakka tänne Ouluun. Käytiin baarissa ja nyt lauantaina herättiin ystäväni luota.

Käytiin puoliltapäivin pizzalla. Sitten kaverini alkoivat nukkua ja mun piti käydä käydä autollani siirtämässä parkkikiekkoa. Kerrostalosta viidennestä kerroksesta alas ja autolle.

Palatessani tajusin, että alkaa olla aika iso hätä. Just kun painoin hissin nappia, niin hätä yltyi aivan hirveäksi. Syömäni pizza sai vatsani sekaisin. Oli yhtäkkiä aivan hetkessä tosi tukala olo. Ja just sillä hetkellä se hissi pysähtyi kerrosten välille! Voi"#¤%"!! Painelin niitä hälytysnappeja ja mulle ilmoitettiin, että joku on tulossa avaamaan ovea. Mutta menee noin 45 minuuttia. Tiesin heti, etten kestä sitä aikaa kakkaamatta! Yritin istua, että jos se auttaisi mutta mulla vaan meinasi itku tulla. Ajattelin, että pakko hoitaa asiat siinä hississä!

Olin ollut hississä vain jotain 5 minuuttia, kun laskin housujani ja asetuin kyykkypaskalle. Tuli sellaista kellertävää aivan kauhea läjä, ihan niin kuin joku norsu olisi käynyt asialla!

Se haisi aivan hirveälle. Siis se koko hissi haisi yhtäkkiä samalle kuin jos olisi ollut ulkohuussin paskaosastolla. Ja mulla oli muutenkin vatsa herkkänä. Ensin alkoi yökötyttää. Ei siinä sitten mikään auttanut.

Oksennus vaan tuli. Ja sitä tuli paljon. pizzaa ja colaa ryöppysi suusta, nenästä ja vesi lensi silmistä. Varmaan kaikki tuli ulos. No kuluihan se aika siinä, kun laattasin oikeastaan vähän väliä.

Hissinavaaja tuli vasta tunnin kuluttua hälytyksestä.

Olisittepa nähneet sen ilmeen. Hirveä kellertävä paskaläjä hissin nurkassa, lattia lainehti pizzaa ja cokista. Mä vaan halusin äkkiä pois. Kiitin sitä hissimiestä ja lähdin saman tien meneen.

Mutta kyllä nolotti!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kamalaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!

Vierailija
4/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ähähähä

Vierailija
5/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
6/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap siis jätti kaiken hissiin sillensä, eikä huoltomieskään sanonut mitään. Just joo. Surkea provo.

Vierailija
7/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun se huoltomies aukaisi sen oven, niin hän katsoi vuoroin lattia ja vuoroin minua. Ja minä katsoin vuoroin häntä ja välillä lattialle. Ei siinä tilanteessa vaan ollut sanoja. Tai ei ehditty sanoa mitään, kun hämmästeltiin vaan ja sitten lähdin jo pois.

Minä en sinne hissiin enää mene! :D Siivoamista varten on siivoojat.

Vierailija
8/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo jos on totta ni hyvä että lähit nopeesti :D olis tullu aika kalliiks kutsuu siivooja tms. ja sä maksumieheks

Vierailija
9/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darrapaskat! Oi että :'D

Vierailija
10/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän minä siinä olin kuitenkin kaltoin kohdeltu, koska ei hissin kuulu jäädä välille. Jos hissi olisi toiminut, kuten hissiin kuulu toimia, niin mitään kamalaa ei olisi tapahtunut. Nyt voi jo vähän nauraa tuolle. :) Ei kannata mennä krapulassa hissiin!

Vierailija
11/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain päästänyt hississä pierun, mutta kyllä se nolotti aivan kamalasti :) Juuri sillä kerralla hissi tietysti pysähtyi matkalla, ja kyytiin tuli muitakin... Ja joskus hame on jäänyt vessa-asioilla kaniin sukkahousujen alle, sitten vain mars kaupungille...

Vierailija
12/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmassa kaikenlaista tapahtuu, joten uskon  kyllä, että on myös tuollaista tapahtunut joskus joillekin muillekin. :)

Vierailija
13/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyä tai ei, alkoi naurattaa niin paljon, että meinasin oikeasti tukehtua iltateeheni. Koira tuossa vieressä vähän säikähti.

Vierailija
14/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D Apuaaaa

Vierailija
16/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus

Vierailija
17/17 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt saman vuokra-autossa Afrikassa (tarkemmin Tansaniassa). Oltiin jollain helvetin vaarallisella kujalla, mies, joka siis sieltä kotoisin lähti nopeasti ostamaan tupakkaa jostain nurkan takaa ja lähtiessään painotti että ovet lukkoon, valot pois autosta ja missään nimessä ei saa poistua autosta, kun seutu on sellaista että valkoiselle naiselle ei käy hyvin.

Se tupakanhakureissu sitten venyi kun törmäsi tuttuihin, ja mulla meni sillä aikaa maha aivan sekaisin. Odotin ja odotin ja yritin kaikkeni, mutta lopulta paskoin kunnon ripulin housuuni ja auton penkille, ja laattasin perään. Mies tuli pitkän tovin kuluttua, ja tietysti toi ne törmäämänsä tutut mua tapaamaan. Ikinä ei ole hävettänyt niin paljoa. Se haju siinä autossa oli ihan käsittämätön.

Mahatautia jatkui useampi päivä, eli joku turistiripuli oli mun kohdalla kyseessä, ei krapula, mutta anyway.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä